Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 43

Discussie: Microsoft Outlook

  1. #21
    Up-to-date   MicrosoftHelpt's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 September 2011
    Berichten
    18
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    33 keer in 15 posts
    Op http://support.microsoft.com/kb/290301/nl staan 4 manieren om restanten van Office 2010 te verwijderen van de computer.
    Deze restanten veroorzaken meestal problemen met de installatie.
    Met vriendelijke groet,

    MicrosoftHelpt

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken MicrosoftHelpt voor deze nuttige post:

    Baloeke (21 February 2012), peenif (21 February 2012)

  3. #22
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Dat werd mij vroeger al aangeraden en dan het gebruik van nummer 2 Fix It. Daarna deed ik het nog eens met Revo Uninstaller Pro, maar ook dat werkte niet. Ik kon zelfs office niet meer installeren. Gisteravond kwam iemand op Teamviewer en gebruikte ook fix it en office kon terug geinstalleerd worden. Maar de elende waar alles mee begon: outlook dat niet normaal start, is nog steeds hetzelfde. Wanneer ik hem start begint hij zich te installeren, dan moet ik de computer herstarten. Als ik dan op outlook klik vraagt hij of het in veilige mode mag. Dan gaat hij open en kan mails verzenden, binnenpakken weet ik niet. Op dat ogenblik zou ik de map moeten herstellen, maar dat vind ik niet.

  4. #23
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Theo,
    - Om op uw vraag te antwoorden : MS Office past zich NOOIT aan de geïnstalleerde versie van Windows. Dat is mijn indruk, maar die kan verkeerd zijn. Feit is dat 'aangeraden' instellingen die men links en rechts vindt, NIET klakkeloos mogen worden toegepast in uw eigen Windows instellingen, als je de niet volledige zekerheid hebt dat de aangeraden instellingen inderdaad voor uw Windows versie zijn.

    - Ik had het onlangs heel druk met de zogenaamde 'omgevingsvariabelen' . In die soep moet je opletten dat je er niet alles in gooit. De lijst variabelen is niet identiek vioor elke Windows versie.

    - Een zaak die tot mijn grote verbazing orde op zaken kwam zetten in mijn MS OFFICE , was het installeren van de software Microsoft Search versie 4. Installer dat spul, laat het een tijdje lopen, zodat alle bestanden van je harde schijf worden gecatalogeerd in een index. Als bij wonder zal Office misschien gaan zoeken in de index of het bestanden vinden kan die het nodig heeft. En met enig geluk kan je de MS Offfice dan wel installeren.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  5. #24
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.835
    Bedankjes
    15.649
    Bedankt
    37.023 keer in 15.345 posts
    Ik weet niet of ik de link al niet had doorgegeven, maar er zijn nog wel meer problemen met de nieuwste outlook blijkbaar. Hier kan je volgen wat je mogelijk al kan doen, zonder in de code van het programma te moeten gaan zitten. Helaas zal je er wel je beste Engels voor boven moeten halen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #25
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Nu ga ik iets schrijven dat ik, noch iemand anders gelooft. Ik hoorde van iemand dat hij gelezen had dat die hetzelfde probleem had als ik en dat die windows search had geladen en alles was opgelost. IK GELOOFDE HET NIET, maar ik heb al zoveel geprobeerd en dit was een kleine moeite. Ik installeerde Windows Search en MICROSOFT OUTLOOK starte op als nieuw: het vroeg of ik het adresboek van outlook express wilde laden. Al mijn problemen na lang zoeken, simpel opgelost.

  7. De volgende gebruiker bedankt theo2602 voor deze nuttige post:

    peenif (24 February 2012)

  8. #26
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Maar Theodorus toch !

    Lees je dan de antwoorden niet die je krijgt ?

    Kijk een naar antwoord #23 ! En een paar dagen voordien had ik het reeds vermeld op een andere topic.

    Dat wondermiddel is eigenlijk niet zo goed geweten en ik heb het na veel lang zoekwerk toevallig gelezen op één enkel forum. Zoals jezelf had ik er ook weinig hoop op.

    Alleen vraag ik me af of "het probleem" opgelost blijft als wij de Search er af gooien.

    Dat is weeral een service méér die van de systeemresources afsnoept.
    Die service is wellicht niet te zwaar, ik zou het niet weten.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  9. #27
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Inderdaad Merel, SORRY, maar ik werd hoe langer hoe zenuwachtiger en er was hier al zoveel geschreven dat niet hielp. Door de lange duur zie je door de bomen het bos niet meer. Erger is dat ik tijdens mijn zoektocht zoveel verzet heb, dat nu mijn instellingen in Outlook niet meer kloppen. Als ik een mail wil verzenden komt het normale kadertje, maar als ik op de keuze bij verzender klik komen er geen namen. Nochtans staan er twee accounts in. Bovendien komt ook het kadertje 'verzenden' er niet bij. De mails die OUTLOOK automatisch verzend komen niet aan, maar als ik dan mijn outlook express opendoe komen ze daar wel aan, met andere woorden hij verzend die wel, maar ontvangt ze niet!
    Bestaat er dan echt geen middel om die outlook goed te krijgen? Zolang hij blijft zoeken naar de map; en zelfs schijf, die niet meer bestaat zullen de problemen blijven denk ik.

  10. #28
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Het blijft nog wat zoeken ...

    Er is inderdaad al enorm veel geschreven, niet alleen hier maar op menig forum ! Men klaagt de stenen uit de grond en er komen weinig oplossingen naar voor. De meeste fouten waren reeds aanwezig bij eerdere versies.
    Die situatie van het bos en de bomen is mij heel goed bekend. Ik ben begonnen dingen te noteren op de manier van "brainstormen' en nu kan ikzelf mijn jongen niet uit die nest herkennen ! Allemaal losse nota's die ik graag tot één geheel probeer te voegen.

    Wat je huidige problemen betreft, dat heb ik tot nogtoe nergens gelezen. Toch het volgende :
    - Verzenden/Ontvangen : het omgekeerde van uw probleem komt zeer veel voor. Er is een eindeloze topic hierover op een Microsoft forum, waar men het heeft over het niet kunnen verzenden. Het is waarschijnlijk dat er ook ergens een eindeloze forum topic bestaat over niet toekomende mails. Als je Engels hanteert ben je beter af met het zoekwerk in GoogleSearch.

    - Uw contactpersonen komen niet tevoorschijn wanneer je de vakken Aan CC BCC wil invullen :
    Dat is vermoedelijk omdat uw adressenboek werd beschadigd. En dat zit wel in het outlook.pst bestand.
    Bij Outlook zit ALLES in dat bestand ! Kijk na of nog alle vroegere contacten terug zijn te vinden in uw contactpersonen. Als er ontbreken, maak ze weer aan. (wellicht heb je nog een oudere copie van outlook.pst of een archiefversie, van waaruit de lijst kan worden geexporteerd ?)

    Nog even dit: Ik ga mijn nu "werkende" Environmental Variables voor Windows XP copieren naar Minatica.
    Veel foutmeldingen in Word, Outlook, Excel) verwijzen naar verkeerde Omgevingsvariabelen


    Moge Compuchrisje het mij vergeven ...
    Er bestaat een speciaal hulpforum voor Office problemen (een forum van Microsoft zelf, ook in het Nederlands). Dat forum vinden op de MS website zal je weinig moeite kosten. Daar krijgt men tevens hulp van MVP's, die je vrijwillig trachten te helpen (en soms de bal ook mis slaan). Zulk forum is dan voor MS het geldig substituut voor de support die zij zelf weigeren gratis te verstrekken. Voor elke topic is een TELLER waar je kan aanduiden dat je HETZELFDE probleem ondervindt. De teller is (misschien) een indicatie dat er mag aan worden gesleuteld ?

    Een vraag stellen op een forum gaat altijd eerst via de hoofdpagina, waar je stapsgewijs naar een passend specifiek forum wordt gebracht. Opgelet: Men kan geen vraag stellen rechtstreeks in het subforum !
    Maak eerst je vraag op in een txt bestand, en dan kan je dat copy/pasten in het invulvenster dat pas later zal komen.

    Het probleem in elk van die subfora is dat er geen nummering is voor opeenvolgende individuele posts, zodat er geen permalink is om naartoe te refereren. Minatica forum scoort in dat opzicht wel beter dan Microsoft.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  11. #29
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Zo zie je maar Merel dat men bij het lezen rap over iets ziet en dus op iets fouts reageert. Ik schreef 'Als ik op VERZENDER (een account) klik komen er geen namen, en jij gaat verder over de bestemmeling en denkt daqt mijn adresboek niet gevonden wordt. Hij vindt dus duidelijk die accounts niet, hoezel ze mooi in het lijstje staan.

  12. #30
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Goed, dan proberen we elkaar op een nauwkeurige manier te begrijpen. Het is al even moeilijk om een bericht te lezen als om iets duidelijk te formuleren.

    Het maakt Outlook weinig uit (veronderstel ik toch) dat wanneer men in vak AAN (bestemmeling) of CC (copy) of BCC (blind carbon copy) een enkele letter intikt, er moet sowieso automatisch een keuzelijst aanbieden met mogelijke contacten wiens naam begint met die letter.

    Is veronderstel dat je het daar niet over hebt ??
    Mogen wij veronderstellen dat er WEL namen verschijnen in de dropdown 'suggestielijst' voor de 3 vakjes bestemmelingen ?
    Dus uw 'contactenlijst' zou dan wel bereikbaar zijn als ik goed begrijp ? Dus ook uw outlook.pst bestand !!

    Geen namen voor Verzender
    Met twee accounts heb ik nog nooit gewerkt. Ik neem aan dat elke account zijn eigen lijst contactpersonen heeft ?
    Als je een nieuw bericht opent kan je dus in het vak VAN géén naam vinden. Dat begrijp ik dus.
    Met één account is het zelfs eigenlijk niet nodig om dat vak VAN in te vullen.

    Maar met twee of méér accounts zou er een keuze roldown keuzemenu moeten verschijnen met verschillende emailadressen. Druk op het klein driehoekje. Gebeurt dat ?
    Indien niet dan heb je blijkbaar geen tweede account (of meer) aangemaakt.


    Als je géén enkele ziet in de dropdownlijst of rechts van het vak VAN maak dan een nieuwe account account aan. (Dat vereist weinig moeite) Die nieuw aangemaakte account staat nu normaal rechts van vak VAN.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. pop3 gmail in microsoft outlook xp
    Door spruit in forum Office
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 2 December 2005, 20:41
  2. microsoft outlook 2003
    Door veysie in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 October 2005, 12:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •