Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43

Discussie: Microsoft Outlook

  1. #1
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts

    Microsoft Outlook

    Ik heb pas mijn computer opnieuw laten instaleren. Zoals ik ergens anders al schreef had de man op mijn D:\schijf twee partities gemaakt. Voordat deze partities samen waren gebracht had ik microsoft Outlook al gebruikt. Als ik hem nu opstart reageert hij: kan het bestand E:\old data\mijn documenten\outlook bestanden\outlook.pst niet openen. E:\ is de partitie die verwijderd is. Hoe kan ik Microsoft Outlook dat bestand op een ander plaats laten zoeken? Ik vind op heel mijn computer die map niet en ook het bestand niet. Wie weet raad?
    Ik werk met Windows XP.

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.841
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.033 keer in 15.352 posts
    Je had die pc laten formatteren en laten herinstalleren, waarbij die twee extra partities werden aangemaakt, die je eigenlijk niet wou hebben. Vermits die installatie nogal recent leek, heb ik bij mijn antwoord niet vermeld om eerst een backup te maken van de bestaande data op die partities. Die E-partitie is verdwenen bij het samenvoegen en formatteren, dus blijft je weinig over dan een herstelactie voor je Outlook. Microsoft heeft daar een werkwijze voor klaarstaan dat geschikt is voor diverse Office-versies.
    Laatst gewijzigd door compuchrisje; 14 February 2012 om 23:11 Reden: letters iets groter gemaakt ;)

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    salmax (15 February 2012), theo2602 (15 February 2012)

  4. #3
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ik zal eens proberen, maar het zou wonder zijn dat het bij mij werkt. Toch bedankt

  5. De volgende gebruiker bedankt theo2602 voor deze nuttige post:

    salmax (15 February 2012)

  6. #4
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Zoals ik al zegde bij mij werkt het niet. Zoals ik al schreef bestaat de schijf E:\ niet meer en ook het programmetje niet. In de link die jij geeft moet men dat programma opgeven! Wat ik eigenlijk zoek is een programma dat Office volledig verwijderd zodat ik met een 'maagdelijke' outlook kan beginnen. Ik heb Office verwijderd, het register gereinigd, alle cookies verwijderd, maar toen ik het daarna terug installeerde wist Word nog dat 'mijn documenten op de D:\schijf staan en dus zocht Outlook ook naar dat PST bestand, dat waarschijnlijk bij een eerste start wordt opgemaakt. Dus als U een programma weet om Office ECHT te verwijderen, graag. Tussen haakjes ik gebruik Office 2010 en dus office 14 ipv office 12 zoals de link aangeeft.
    En dan iets helemaal niets ter zake doende: Kan ik ergens lezen hoe Minatica in elkaar steekt? Zijn jullie een lijflijk vereniging of zijn de 'helpers' enkel door computer met elkaar verbonden?

  7. #5
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Kan ik ergens lezen hoe Minatica in elkaar steekt? Zijn jullie een lijflijk vereniging of zijn de 'helpers' enkel door computer met elkaar verbonden?
    Lezen kan je in de FAQ theo. Daar staat o.a. te lezen dat Minatica.be een gemeenschap is gedragen door vrijwilligers. Onze webmaster en eigenaar van de website is Compuchrisje bijgestaan door een ploeg vrijwilligers, die je onderaan de FAQ kan zien met hun functie op het forum. Met uitzondering van één dag per jaar, waar we elkaar lijfelijk ontmoeten tijdens een teambuilding dag met een natje, een droogje, een vergadering en heel veel leut en plezier met de verscheidene families, hebben we inderdaad enkel verbinding via de pc of laptop. Van het huidige team bv. heb ik drie ervan nog nooit ontmoet.

    Betreffende uw Office probleem, kan dit je helpen? Bekijk daar
    Methode 2: Microsoft Office 2010-pakketten verwijderen via Microsoft Fix it

    Sowieso is het een hele dobber om Office zonder sporen na te laten te verwijderen. Het meest zekere is een format C en een clean install waar nog geen Office opstaat.
    Laatst gewijzigd door peenif; 15 February 2012 om 16:28

  8. #6
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Jij zwanst zeker? Er is juist een clean install gebeurd en daarna ben je dagen bezig om alle programma's terug te installeren en de honderd(en) updates te doen. Zal 'dit' eens proberen en lukt dat niet zal ik outlook maar vergeten, ik werk toch voornamelijk met outlook express. Microsoft Outlook gebruik ik enkel voor 'lastige' of 'persoonlijke' contacten.

  9. #7
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Jij zwanst zeker? Er is juist een clean install gebeurd en daarna ben je dagen bezig om alle programma's terug te installeren en de honderd(en) updates te doen.
    Ik voel me nogal zwaar aangepakt theo...zwanzen? De grootste zwans is wel dat je een clean install moet doen met "alle programma's terug te installeren en honderd(en) updates", nog nooit van een image gehoord zeker? Ik zou me daar eens in verdiepen. Ikzelf zou trouwens Outlook als primaire emailprogramma gebruiken voor vertrouwelijke contacten en Outlook Express voor de shit, maar ja...zo kan ik blijven zwanzen hé?

  10. #8
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Hey, Chrisje, ik bedoelde dat niet beledigend hoor! En inderdaad nooit van Image gehoord, het feit dat ik mijn computer laat herinstalleren, maakt dat wel diuidelijk. En ik kan moeilijk outlook als primair gebruiken, want hij werkt niet. Sorry als ik op je tenen heb getrapt, was zeker niet de bedoeling

  11. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.841
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.033 keer in 15.352 posts
    Theo is er helemaal paraplu van geslagen ocharme, je zou voor minder. Maar ik ben peenif niet hoor! En ik ben totaal niet beledigd, ik weet dat je met sores zit en die opgelost wil krijgen met de kennis die je momenteel hebt.
    Vermits je outlook toch niet gaat gebruiken, kan je het simpeler opgelost krijgen. Alhoewel, outlook express kan je tegenwoordig ook al gedateerd vinden. Ga er dan wel vanuit dat je vanaf scratch begint, vermits je de pst-bestanden van outlook niet kan opvissen.
    Ga gewoon in je startmenu en zoek daar het item: Programmatoegang en -instellingen. Je hebt daar in het rechtervenster drie onderdelen, waarvan de eerste enkel over Microsoft producten gaat. Klik daar naast Outlook Express om het prog toegankelijk te maken. Mogelijk moet je bij de eerste opstart alles van je internetaccount terug invullen. Maar wat je wel kan proberen is om in Outlook Express je instellingen van Outlook te importeren. Misschien komt er dan ongewild toch iets mee waar je content mee zal zijn.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  12. #10
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Hello, we zitten totaal verkeerd nu. Outlook Express werkt perfect, maar Microsoft Outlook niet. Ik ben nog allerlei dingen aan het proberen zoals de derde mogelijkheid van Microsoft.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. pop3 gmail in microsoft outlook xp
    Door spruit in forum Office
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 2 December 2005, 20:41
  2. microsoft outlook 2003
    Door veysie in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 October 2005, 12:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •