Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: stoppen discussie

  1. #11
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Wel ik wilde in verband met die HIJACK waar je achtereenvolgens malaware bytes, TFC en HIJACK THIS vragen of nu alles in orde is en dat kan blijkbaar niet. Verder wordt er voorgesteld om extra spywareblaster, adaware 2008 free en spybot s&d te instaleren terwijl ik al microsoft security essentials draai en de firewall van windows opstaat. Mijn vraag zie maar hoger, was hoe snel (of beter traag) gaat de computer dan nog werken? Nooit antwoord gehad!
    Laatst gewijzigd door theo2602; 20 March 2012 om 11:30

  2. De volgende 2 gebruikers bedanken theo2602 voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 March 2012), ultddave (20 March 2012)

  3. #12
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Wel ik wilde in verband met die HIJACK waar je achtereenvolgens malaware bytes, TFC en HIJACK THIS vragen of nu alles in orde is en dat kan blijkbaar niet.
    Toch wel hoor theo2602, als topicstarter kan jij steeds reageren en vragen stellen. Meestal volstaat het een beetje geduld te beoefenen want wees gerust dat de slayer die jou logje opvolgt spontaan je systeem zal proper verklaren wanneer dit effectief zo is.
    Als aanvulling van je antivirusprogramma (MSE) en je firewall, is het installeren van een specifiek antispywareprogramma zeker nuttig, alle drie hoeft echt niet hoor. Ad-Aware van Lavasoft is daarvoor een goede keuze.
    Elk softwareprogramma gebruikt systeembronnen, dit hoeft echter niet te betekenen dat je pc daardoor merkelijk trager gaat werken. Het beste is het programma te installeren en kijken hoe je systeem zich gedraagt, gaat het echt ten koste van je snelheid kan je die verwijderen en een andere keuze maken.
    Laatst gewijzigd door peenif; 20 March 2012 om 12:10

  4. De volgende 4 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 March 2012), salmax (20 March 2012), theo2602 (20 March 2012), ultddave (20 March 2012)

  5. #13
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.385
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    In het verleden is het ook al eens voorgevallen dat leden met weinig of geen kennis van virussen/spyware/... ineens besloten om anderen te helpen. Ik heb al eens gelezen gehad dat men andere leden aanraadde om Windows opnieuw te installeren (terwijl dat helemaal niet nodig was) of het soms beter leken te weten dan de spywareslayers (die er een opleiding voor gedaan hebben) . Als we dat allemaal bleven toestaan, gingen er uiteindelijk problemen van komen.

    Voor advies of vragen ivm virussen/spyware/... kan je hier terecht; http://www.minatica.be/forums/47-Malware .

    Verder wordt er voorgesteld om extra spywareblaster, adaware 2008 free en spybot s&d te instaleren terwijl ik al microsoft security essentials draai en de firewall van windows opstaat. Mijn vraag zie maar hoger, was hoe snel (of beter traag) gaat de computer dan nog werken?
    Dat is redelijk onmogelijk om te zeggen. In de eerste plaats zijn "snel" en "traag" relatieve begrippen waardoor iedereen daar een andere mening kan over hebben. Daarbuiten kan men niet "berekenen" hoe snel uw PC gaat zijn na de installatie. De snelheid is afhankelijk van een aantal factoren:
    - Hoe gaat is alles gedefragmenteerd op de harde schijf.
    - Hoeveel geheugen is er nog vrij (eventueel je register eens opschonen met CCleaner).
    - Hoeveel programma's zijn er actief (Als je een virusscan zit te doen + een video zit te encoderen + .... dan zal de PC veel trager lopen dan als je bijna geen actieve programma's hebt).
    - ...

    Mvg,
    Dave
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken ultddave voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 March 2012), theo2602 (20 March 2012)

  7. #14
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Probleem is dat hoe meer 'viruskillers' je hebt hoe meer die moeten scannen en die Ad-Aware is nu al anderhalf uur bezig. Dan staat die MalwareBytes, TFC, Hijackthis en OTL er nog op, moet dat allemaal blijven of mag dat weg?

  8. De volgende 2 gebruikers bedanken theo2602 voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 March 2012), ultddave (20 March 2012)

  9. #15
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Theo je bent nu bezig in twee verschillende topics, stel gewoon al je vragen verder in het topic in HijackThis, Juisterr zal je daar zeker verder helpen.
    TFC, OTL en HijackThis zijn tools en worden niet op je schijf geïnstalleerd die mag je eens je logje proper is gewoon verwijderen via de vuilbak, MalwareBytes is een goed programma om regelmatig eens te scannen en zou ik alvast niet verwijderen, ik scan eens per week met dit programma.
    Laatst gewijzigd door peenif; 20 March 2012 om 15:20

  10. De volgende 4 gebruikers bedanken peenif voor deze nuttige post:

    compuchrisje (20 March 2012), salmax (20 March 2012), theo2602 (20 March 2012), ultddave (20 March 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Mini CD in station van notebook stoppen
    Door Frakkie in forum Opslagmedia
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 April 2006, 17:04
  2. about: blank niet te stoppen
    Door kasparh in forum HijackThis
    Reacties: 25
    Laatste bericht: 24 October 2005, 01:14
  3. Snel stoppen in IE
    Door Pilote in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 May 2005, 22:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •