Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 84

Discussie: Polizei theo

  1. #11
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Wat moet ik doen met die dingen die allemaal op mijn bureaublad staan? Want dat zijn er nogal wat

  2. #12
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    HELP!! nu kan ik geen software meer verwijderen als ik dat scherm start komt er over software verwijderen een rood kruis. AUB help mij! dit zou rampzalig zijn!!!

  3. #13
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Theo wacht AUB op instructies van Juisterr, doe in HijackThis niks op eigen houtje, hier worden tools gebruikt die uw en ons petje te boven gaan, en heb een beetje geduld, de slayers doen dit allemaal in hun vrije tijd.

  4. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    theo2602 (21 March 2012)

  5. #14
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ik was helemaal niet van plan met HijackThis iets te doen. Het probleem is dat ik programma's wou verwijderen en dat wanneer ik er op klikte een kadertje kwam met ongeveer: dat ik in veilige modus ben, ofdat de windowsinstaller niet in orde is. Natuurlijk heb ik de computer dan een uurtje afgezet en terug gestart maar het blijft hetzelfde. Hopelijk heeft Juisterr daar een oplossing voor, anders sta ik er slecht voor! Voor de rest lijkt mijn computer goed te werken, maar dat deed hij voor de 'behandeling' ook. Ik had echter éénmaal dat Polizei scherm gehad en vreesde dat dit nog zou terugkomen. Volgens Juisterr is er wel degelijk iets gevonden.
    Laatst gewijzigd door theo2602; 21 March 2012 om 11:43

  6. #15
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    @Theo
    1. Op minder dan één minuut was het klaar. Misschien bij volgende hulpbehoeftigen dat dadelijk voorstellen.
    Dat is niet altijd nodig, we hebben echt wel een reden om het zo te doen.
    2. Wat heb je precies gedaan, waarom wil je ineens software verwijderen ? Wat wil je verwijderen ?

    "
    "

  7. #16
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ik zit nu even op Windows 7 ga terug naar XP daar kan ik zien welk programma ik wilde verwijderen. Maar er is iets totaal fout, in de linkse bovenhoek staat een kadertje dat aanduid dat je software kan verwijderen en daar staat een rood kruis over.

  8. #17
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    Je hebt W7 over W.xp heen gezet begrijp ik ?
    Is dat mogelijk een software programma dat niet compatibel is ?
    Hoe heet het software programma wat je wil verwijderen (of kan je helemaal niets verwijderen >?)
    "
    "

  9. #18
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Neen, ik kan bij opstart kiezen tussen Windows 7 en XP. Ik werk meestal met XP. Dus totaal afzonderlijke systemen. Als je in XP in het configuratiescherm op software klikt, komt er een scherm met aan de linkse kant vier schermpjes. Nu het bovenste dient om programma's te wijzigen of te verwijderen en daar staat een rood kruis over. Ik probeerde Album Art Fix iets wat ik niet ken of gebruik te verwijderen en had dat rode kruis niet gezien en toen kwam de mededeling dat ik daarvoor al beschreef: je staat in veilige modum of iets met windows installer. Ik heb enkele maanden geleden een volledig herstel gedaan en sindsdien al veel programma's geinstalleerd en verwijderd. Het is dus duidelijk het gevolg van die 'behandeling. Ik kan niets verwijderen dus

  10. #19
    Erelid   Juisterr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 July 2006
    Locatie
    kotje aan de kust
    Berichten
    3.653
    Bedankjes
    1.008
    Bedankt
    2.268 keer in 1.411 posts
    Maar OTL heeft niet zoveel verwijderd en zeker geen items van Windows, kijk maar terug, alleen conduit en askbar heb ik in de fix gezet, verder is je host gerepareerd. Meer niet. Met de behandeling ( een die ik dagelijks meerdere malen uitvoer) is niets mis.

    Prima, ga eens met systeemherstel terug naar een punt van 'voor' de "behandeling" en plaats een nieuw OTL logje aub.
    "
    "

  11. #20
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ga ik dan niet opnieuw met die virus zitten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Hoi, ik ben Theo
    Door theo in forum Stel je even voor
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 6 June 2006, 18:54

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •