Ik ben werkelijk ten einde raad. Ik heb al geprobeerd Office opnieuw te installeren, helpt niet. (ja ik heb alle restanten mooi verwijderd zoals men zegt op de microsoft troubleshoot site)

Ik heb ook alle troubleshoots afgelopen op de microsoft site, Normal.dotm bestand verwijderen helpt niet. Windows Fix it ook niet.
Vanaf dat ik op Word klik om te openen zie ik het opstartscherm maar er komt al snel een venster voor met 'Word werkt niet meer'. En het programma sluit zichzelf af. Powerpoint, Excell enz... werken wel nog. In veilige modus werken brengt ook geen soelaas. Zowel Windows in veilige modus geprobeerd en Word zelf in veilige modus.

Systeem herstel gaat niet meer, ik heb al zodanig veel dingen geprobeerd dat de verste herstelpunt nog het probleem bevat. OS is Windows Vista.

Dit begon allemaal na een vreemd voorval in word of excell, plots sprongen er tientallen (ik overdrijf niet) vensters open van dingen die ik niet ken. Wellicht is er een macro in Excell gecrashed... Maar dan zie ik niet in waarom Word niet meer wil werken en Excell wel.

Ik heb Word echt wel nodig, dringend. :(