Echt radeloos vraag ik jullie hulp ivm een laptop van Msi.Een oudere laptop probeer ik terug top te maken
Doch,met de stuurprogramma's (of hardware) heb ik ongekende problemen.Het is een MSI MEGABOOK M16P71.
Alles is origineel,hardware ,software.Ik heb er de vista opgeplaatst omdat die er origineel opzit,alle updates gedaan van vista (vele mislukt!!).Via de site van MSI de stuurprogrammas proberen downloaden..echter het beeldschermsuurprogramma is hier de boosdoener.gforce nvidea go 6100.Nergens kan ik de correcte stuurprogramma verkrijgen..oftewel aanvaard de laptop de stuurprogramma niet.Als ik een windows prestatie index doe dan krijg ik voor grafisch 2.4!!meestal ook een "blauw" scherm en pokke traag.Via de site van MSI is er een programma die alle stuurprogrammas "automatich"download en installeert...echter zonder de gekende problemen.Bij m'n apperaatbeheer staat er weliswaar nergens een probleem....de grafische kaart werkt niet goed en m'n kaartlezer werkt ook niet(word niet weergegeven in deze computer..)help..

Msi model 1632 laptop,windows vista,amd sempron,nvidea geforce go 6100.