Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Threaded View

  1. #1
    Gevorderd   Trax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 June 2005
    Berichten
    324
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    32 keer in 25 posts

    Videokaart gestopt door windows

    Hey iedereen,

    sorry voor de misschien vreemde titel van het topic, maar dat is wat er gebeurd is. Ik formatteerde gisteren mijn pc (zoals ik dat al 1000 keer gedaan heb) en installeer windows 7 ultimate opnieuw. Een routine klus.

    Nu ben ik 's avonds gewoon aan het werk op de pc (alles werkt perfect) tot plots mijn scherm veranderde in een soort 8-bit kleurenweergave. Na enig zoeken kwam ik in mijn apparaatbeheer uit bij de volgende fout: Windows has stopped this device because it has reported problems (Code 43)

    Na wat googelen blijkt dit een zeer vage foutmelding te zijn. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar zonder resultaat. (Windows nog eens installeren, geen drivers, nieuwe drivers, oude drivers, pc van de stroom,...)
    (En alles van deze link, behalve hardware verwijderen: http://pcsupport.about.com/od/errorc...e-43-error.htm)

    Is er iemand die mij alsjeblieft ook maar iets kan helpen met dit probleem? Ik hoop echt dat mijn hardware niet kapot is. De kaart wordt nog steeds gedetecteerd dus ik hoop van niet... maar vrees ervoor. Het enige waar ik nog aan denk is die kaart er een keer uithalen en terug insteken, maar wat als dat niet werkt? :(

    Alvast heel erg bedankt!!

    Win 7 Ultimate
    Quadcore
    4GB RAM
    1TB HD
    NVIDIA GeForce 8800 GTX



    Laatst gewijzigd door Trax; 4 May 2012 om 08:53

  2. De volgende gebruiker bedankt Trax voor deze nuttige post:

    Mrjraider ( 5 May 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 5
    Laatste bericht: 27 September 2010, 23:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •