Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 38
  1. #21
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.027
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.143 keer in 2.293 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Spock Bekijk bericht
    in welke post schrijft atlantis dan dat hij het " Internet security pack" van emisoft wil gebruiken ????
    tweede ieder gebruikt wat hij wil , en daarmee basta!

    Dit zijn de woorden van "atlantis":

    <<ik zie op de site van Emisoft dat het programma ook met een antivirus zit, komt dat dan niet in conflict met mijn Nod32? Of kan je die optie uitschakelen in emisoft anti-malware?>>

    Mijn antwoord hierop was dat dit anti-malware programma geen antivirus programma is. Er is maar één programma van Emisoft dat de naam "antivirus" programma heeft en dat is het "Internet Security Pack", de andere hebben de naam van "anti-malware".

    http://www.emsisoft.com/en/

    Die beide anti-malware programma's kun je perfect samen met een antivirus programma, bijvoorbeeld nod32, gebruiken.
    Laatst gewijzigd door J.W.; 26 May 2012 om 00:55
    J.W.
    Google is uw vriend

  2. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    peenif (26 May 2012)

  3. #22
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Correct J.W., soms moet men ook eens tussen de regels kunnen/willen lezen.

  4. #23
    Up-to-date   Dr.Spock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2012
    Locatie
    Herentals
    Berichten
    41
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    31 keer in 20 posts
    begrijp ik het goed dat J.W. beweert dat je 2 "Internet Security Packs" mag gebruiken om een goed resultaat te hebben .... dit is de basis wat je zeker moet weten als pc kenner dat je zeker geen 2 antivirus programma's mag gebruiken want ten eerste komen die samen in conflict en ten tweede dit vertraagt je pc enorm.....en dit als je maar antivirus gaat gebruiken, laat staan internet security packs!

  5. #24
    Up-to-date   Dr.Spock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2012
    Locatie
    Herentals
    Berichten
    41
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    31 keer in 20 posts
    en tussen haakjes ik heb die emisoft ook gebruikt onlangs ..... ik heb als antivirus avast!7 free en als anti malware en spyware MBAM, en toen ik die emisoft erbij deed wat bleek het resultaat :mijn pc vertraagde enorm en soms kon ik zelfs niet meer inloggen in mijn windows .....

  6. #25
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    J.W. beweert dat je 2 "Internet Security Packs" mag gebruiken
    J.W. beweert dit nergens hij schrijft zelfs:

    Als je deze versie (betalend - € 50) (hij bedoelt daar duidelijk het Internet Security Pack van Emsisoft mee) installeerd heb je geen Nod32 meer nodig, die kun je dan rustig verwijderen...
    Verder schrijft hij ook:

    In Emisoft anti-malware (freeware of Full version) zit geen antivirus programma.
    Dat is toch allemaal behoorlijk duidelijk me dunkt, J.W. stelt (terecht) dat TS gewoon Emsisoft anti-malware naast Nod 32 kan gebruiken zonder gevaar voor conflicten vermits er in dit free software programma geen real-time antivirus bescherming voorhanden is.

  7. #26
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    en toen ik die emisoft erbij deed
    Indien je met 'die emisoft' het Emsisoft Internet Security Pack bedoelt is het vanzelfsprekend want deze gaat in conflict met uw Avast indien je die liet staan.

  8. #27
    Up-to-date   Dr.Spock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2012
    Locatie
    Herentals
    Berichten
    41
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    31 keer in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Indien je met 'die emisoft' het Emsisoft Internet Security Pack bedoelt is het vanzelfsprekend want deze gaat in conflict met uw Avast indien je die liet staan.
    ik had dus via de website die proefversie gedownload en in het begin is het een fullversie dat pas na 30 dagen afgelopen is en dus inderdaad wat peenif zegt bij mij het geval was, daarom heb ik dit ervoor gepost.... ik wil hier niemand op zijn tenen trappen hoor, maar het probleem is dat je niet bij emisoft de gewone malware programma kunt downloaden maar dat je alleen eerst de fullversie moet downloaden en pas na 30 dagen eindelijk de malware detectie programma nog hebt en dat zal normaal gezien geen conflicten maken.....

  9. #28
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Daarom gebruik ikzelf Malwarebytes Anti-Malware (MBAM, aanbevolen en gebruikt door de spywareslayers) in combinatie met Spybot Search & Destroy (met de realtime protectie uitgeschakeld) die ik wekelijks eens laat scannen.
    Met die beide (goede) programma's heb je geen conflictproblemen met je AV-programma.

  10. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    Dr.Spock (26 May 2012)

  11. #29
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 December 2010
    Berichten
    23
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    41 keer in 18 posts
    Even voor de duidelijkheid..

    Emsisoft Anti-Malware bevat een dubbele engine. Een antivirus engine van Ikarus en een door Emsisoft ontwikkelde engine die wordt voorzien van definities die door Emsisoft zijn geschreven.

    Emsisoft Anti-Malware bevat dus wel een antivirus.

    De gratis versie biedt geen bescherming tegen nieuwe infecties. Maar je kunt de gratis versie wel gebruiken als extra scanner om het systeem te controleren en gedetecteerde malware te verwijderen.
    Gebruik je Emsisoft Anti-Malware met licentie dan heb je echt geen ander antivirus programma nodig. Maar ben je gehecht aan je oude antivirus programma dan kun je die ook blijven gebruiken.

    Zorg er dan wel voor dat je bij de instellingen van Emsisoft Anti-Malware even aangeeft dat het andere antivirus programma niet gecontroleerd hoeft te worden, en geef in dat andere antivirus programma aan dat het Emsisoft Anti-Malware niet hoeft te controleren.

  12. De volgende 2 gebruikers bedanken ESN voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 May 2012), Dr.Spock (26 May 2012)

  13. #30
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    vermits er in dit free software programma geen real-time antivirus bescherming voorhanden is.
    Wat je met uw tussenkomst bevestigt ESN. Indien het enkel om scannen gaat is er uiteraard geen conflict die het systeem vertraagt, zoals die er niet is met alle online virusscanners trouwens.

  14. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 May 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. PC sterk en snel voor vegas 9 pro 64 bits
    Door jempieduc in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 4 January 2010, 22:13
  2. Reacties: 1
    Laatste bericht: 24 November 2008, 19:35
  3. manual voor adobe premiere pro 6
    Door Cliff in forum Audiovisueel
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 3 January 2006, 21:32

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •