Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 46

Discussie: King-Kong...

  1. #31
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Ik had tot 6 maanden gelden ook Telenet als mobile operator. Had ook meer geen bereik dan wel bereik. Eigenlijk was ik blij dat ik eindelijk Telenet als mobile operator kon buiten gooien. Zat vast met een contract van 2 jaar. Ook had ik per abuis mijn abonnement 1 maandje te vroeg opgezegd, en betalen kon ik voor dat éne maandje.

    Nu kan men makkelijker overstappen van Mobile operator.

    Ben nu mobiel te bereiken via Mobile Vikings
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  2. #32
    Gevorderd   roos paul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    172
    Bedankjes
    130
    Bedankt
    48 keer in 31 posts
    maar dat bereik van 'mobile vikings'...hoe zit dat ermee hier,ik hoor hier nergens van mensen dat er iemand deze operator geeft en hoe of wat...

  3. #33
    Gevorderd   roos paul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    172
    Bedankjes
    130
    Bedankt
    48 keer in 31 posts
    Begot,na een ganse dag zonder bereik naar een telenet winkel geweest,simkaart vervangen en had voor 1 h bereik,mmssen kon niet,ook geen mobiel internet meer,mijn schoondochter haar ouders hadden ook 'King' en hadden het zelfde probleem,geen bereik,en ze wonen een 10 km hier vandaan..ze wilden een nieuwe gsm kopen omdat ze dachten dat hun toestel stuk was...wat is er aan de hand bij telenet...als dit zo blijft ga ik volgende week veranderen van operator...

  4. #34
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roos paul Bekijk bericht
    maar dat bereik van 'mobile vikings'...hoe zit dat ermee hier,ik hoor hier nergens van mensen dat er iemand deze operator geeft en hoe of wat...
    Mobile Vikings is denkelijk voor vele nog onbekend. Toch persoonlijk vindt ik dat deze operator er best mag zijn. Deze operator gebruikt het netwerk van Base. Het ontvangst is veel beter dan dat van Mobistar. (Telenet gebruikt het netwerk van Mobistar).

    Mobile Vikkings gebruikt een prepaidsysteem. Er zijn verschillende mogelijkheden om je kaart te herladen. Je kan zelfs herladen via een SMS, maar hiervoor moet je wel iets instellen.

    Voor 15€ per maand bel je tot 62 minuten. De rest is gratis:1000 SMSjes, 1000 smsjes naar Mobile Vikings, 2 GB surfen. Als je nog snel reageert (klant worden voor de kaap van 200.000, teller staat op 147160) bel je gratis 1 uur per dag naar Mobile Vikkings en dit levenslang. je kan ook voor een herlading van €25 kiezen (dan kan je tot 125 minuten bellen) Is dat nog niet genoeg kan je ook voor €40 herladen dan heb je tot 285 minuten om te bellen.

    Een ding vindt ik hier positief. Indien je na een maand nog resterende belwaarde hebt hoef je niet te herladen. Je kan gewoon blijven bellen, SMSen, en mailen tot je belwaarde op 0 staat. De SMSjes, mobiel internet en gratis bellen vervalt na 1 maand na de laatste herlading.

    Telenet zet je belwaarde op een bepaalde dag van de maand automatisch om. Of je nu veel gebeld hebt of niet.

    Bij Telenet heb je voor €15: 150 minuten bellen, 10000 smsjes en 1 GB om te surfen. Ik weet ook dat je bij Telenet 2,5 keer langer belt ten opzichte van Mobile Vikkings. Maar wat als je maar 10 minuten gebeld hebt ... Dada belwaarde bij Telenet.

    Hier in de familie hebben alle 4 kids en de vrouw Mobile Vikkings. Dus wij kunnen dagelijks 1 uur gratis bellen, tenminste als de laatste herlading niet de 31 dagen overschreden is.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  5. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    roos paul (19 November 2012)

  6. #35
    Gevorderd   jxjxw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    hasselt
    Berichten
    358
    Bedankjes
    22
    Bedankt
    47 keer in 41 posts
    Generation Connect is voor mij de beste die er op dit moment is met het beste bereik in belgie en het beste 3g netwerk http://www.generation-connect.be/staticpage/nl/

  7. De volgende gebruiker bedankt jxjxw voor deze nuttige post:

    roos paul (19 November 2012)

  8. #36
    Gevorderd   roos paul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    172
    Bedankjes
    130
    Bedankt
    48 keer in 31 posts
    Baloeke,ik had daarvoor mobistar en mijn bereik was hier zeer goed te noemen,nooit problemen gehad,sinds die 'king' is het hier bergaf gegaan....foon ligt hier aan de venster en het bereik valt zo weg...kan toch niet he!

  9. #37
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Voor ik mijn abonnement had bij Telenet, had ik ook Mobistar (prepaid). Het ontvangst met Mobistar was ook veel beter dan dat van Telenet. Snap het eigenlijk ook niet want Telenet gebruikt het netwerk van Mobistar.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  10. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    roos paul (19 November 2012)

  11. #38
    Gevorderd   roos paul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    172
    Bedankjes
    130
    Bedankt
    48 keer in 31 posts
    vandaag weer een e-mail gekregen dat alles normaal is bij telenet,ze schuiven het probleem gewoon weer door naar mij....?Heb geen mobiel internet meer sinds zaterdag en ze doen er gewoon niets aan..morgen eens naar een telenet winkel langsgaan!

  12. De volgende gebruiker bedankt roos paul voor deze nuttige post:

    Baloeke (19 November 2012)

  13. #39
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Zeg maar dat je gaat overstappen als ze je probleem niet kunnen oplossen. Eens zien hoe snel dat ze dan gaan reageren.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  14. De volgende gebruiker bedankt Baloeke voor deze nuttige post:

    roos paul (19 November 2012)

  15. #40
    Gevorderd   roos paul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    172
    Bedankjes
    130
    Bedankt
    48 keer in 31 posts
    ga ik zekers doen baloeke,dit kan echt niet,ik betaal voor diensten waar ik niet kan van genieten!

  16. De volgende gebruiker bedankt roos paul voor deze nuttige post:

    Baloeke (19 November 2012)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. king kong 2005
    Door snickers in forum Audiovisueel
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 27 December 2005, 02:17

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •