Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Ik had nochtans gewaarschuwd dat het een testversie was, de mankementen neem je er dus bij wanneer je beslist die toch te installeren. Gelet op je eerste post vind ik dat je nogal rap beslist hebt om het toch te proberen want buiten jxjxw had je nog geen enkele reactie met gebruikservaringen, spijtig toch.

    Neen ik bedoel dat die nog niet beschikbaar is voor Windows 7 tenzij in een testversie (mogelijks de laatste), veel meningen zal je dus niet krijgen want wie gebruikt die al???
    Goed maar gedane zaken nemen geen keer, hopelijk lukt het met systeemherstel. Indien dit niet lukt kan je gaan kijken via configuratiescherm naar de geïnstalleerde updates. Internet Explorer 10 wordt geïnstalleerd als een update en dus kan je die daar verwijderen, verwijder meteen ook alle updates van diezelfde datum want die werden geïnstalleerd in verband met IE 10. Succes.
    Laatst gewijzigd door peenif; 28 November 2012 om 10:39

  2. #12
    Gevorderd   jxjxw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    hasselt
    Berichten
    358
    Bedankjes
    22
    Bedankt
    47 keer in 41 posts
    Open het Configuratiescherm en klik op Een programma verwijderen. De browser is als update op je systeem geïnstalleerd. Klik daarom links op Geïnstalleerde updates weergeven. Onder het kopje Microsoft Windows zie je Windows Internet Explorer 10 staan. Rechtsklik daarop en kies voor Verwijderen. Er verschijnt nog een laatste waarschuwing, waarna je de browser definitief wist van het systeem. Na enkele minuten herstart je Windows. Internet Explorer 9 is nu weer het standaardprogramma om op het web te surfen.

  3. #13
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ik vind in configuratie geen program verwijderen, wel in programma's en onderdelen, windows onderdelen verwijderen. Ik heb dat gedaan, maar dan had ik niets meer, want IE 9 stond daar niet in. Systeemherstel werkt ook niet, volgens de reactie daar werkt dat in Windows 7 enkel op schijven die niet FAT zijn, en dat is bij mij wel. Heb dus terug IE 10 aangevinkt. Als ik nog problemen krijg werk ik met Mozilla. Maar op dit ogenblik zit ik in IE 10

  4. #14
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    via configuratiescherm naar de geïnstalleerde updates. Internet Explorer 10 wordt geïnstalleerd als een update en dus kan je die daar verwijderen, verwijder meteen ook alle updates van diezelfde datum want die werden geïnstalleerd in verband met IE 10. Succes.
    Na het verwijderen zal Internet Explorer 9 er automatisch opnieuw staan.

  5. #15
    Gevorderd   jxjxw's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    hasselt
    Berichten
    358
    Bedankjes
    22
    Bedankt
    47 keer in 41 posts
    beste theo volgens mijn heb je andere problemen aan je pc als die op ie 10 een blauwscherm als fout geeft ik heb hier geen probleem op mijn pc met ie10 loopt als een trein en peenif eens test versie is niet per se slecht of onbetrouwbaar he

  6. #16
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    en peenif eens test versie is niet per se slecht of onbetrouwbaar he
    U doet maar, heb er niks op tegen. Echter, om het aantal problemen die beta-versies van besturingsprogramma's en testversies van gekende software (die je dan meestal gratis kan testen) veroorzaken, te tellen, kom je vingers aan je handen tekort, zeker weten.

  7. #17
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Peenif, IE 9 kwam niet terug, heb dus IE 10 terug aangevinkt, en voorlopig loopt alles normaal. En JXJXW, het is inderdaad mogelijk dat een van mijn drivers niet 100% is, maar dan heeft IE 10 daar toch iets mee, want daarvoor had ik geen problemen met Windows 7. Nu is het zo dat ik zelden met Windows 7 werk, meestal met XP. Maar nu had ik 7 nogal veel nodig voor iets bepaalds. En iets dat je veel gebruikt kan uiteraard vaker mis lopen.

  8. #18
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    En image van je C-schijf had je zeker niet gemaakt, vooraleer je IE10 installeerde.
    Groetjes Baloeke
    De beste manier om een probleem op te lossen, is de humor ervan te ontdekken.

  9. #19
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    IE 9 kwam niet terug, heb dus IE 10 terug aangevinkt
    Wat ik niet snap is dat jij nog IE 10 kunt aanvinken na het verwijderen ervan via de geïnstalleerde updates in Windows 7...zeker dat je gedaan hebt wat ik voorstelde? Start je uw pc weer op na het verwijderen?

  10. #20
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Baloeke, een image, wat is dat? Kan je dat eten?Peenif, ik heb alles gedaan volgens de regels, maar zoals ik al vaak schreef, bij mij gebeuren dingen waar nog nooit over gehoord werd. Ik heb een kennis die 76 is en van zijn twintigste met computers (toen waren dat nog volle zalen en ponskaarten) werkt en hij beaamt dat altijd: wat bij jou gebeurd, heb ik nog nooit mee gemaakt!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 May 2005, 22:56

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •