Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Een constante toon betekend: memory- of videoprobleem, geheugen of kaart werd niet gevonden.
    Aangezien de toon er niet is als je het geheugen laat zitten wil zeggen dat hij dan wel het geheugen vindt.

    Aangezien de biep tonen nog werken en het geheugen wordt gevonden of niet, wil zeggen dat je CPU blijkbaar toch nog werkt. Met geheugen aanwezig geeft hij geen toon wat wil zeggen dat hij de grafische kaart ook ziet.

    - Kan je eens een foto van de achterkant van de pc posten (zien we welke aansluitingen hij heeft). Eventueel ook eens van de binnenkant zodat we moederbord kunnen zien. Staat er een merk en type op?
    - Sluit alles aan en zet de pc op. Je zegt dat je totaal geen beeld krijgt, ook geen bios post? Kijk eens naar het lampje van de monitor, dit verandert van kleur als er even signaal is of soms komt op de monitor 'geen signaal'. Beschrijf dus even wat er juist gebeurd op de monitor na aanzetten PC?
    - Sluit alles aan. Luister nu heel goed naar de hardeschijf. Hoor je de hardeschijf draaien en daarna werken, zoals het booten van de pc?

    Het zou idd het moederbord kunnen zijn maar evengoed gok ik nog steeds op de videokaart (heb je de pc boer de grafische kaart effectief zien vervangen en controleren als dan nog steeds niets werkte?) of mss nog meer gewoon de voeding ...
    Het is moeilijk een oordeel vellen zonder het apparaat effectief voor je te hebben

    Succes.

  2. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    marco (14 January 2013)

  3. #22
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts
    Hallo PeterN,

    Alvast bedankt voor de uitgebreide uitleg.
    Ik mag de PC woensdag bij een andere PC boer binnenbrengen want ik vond de vorige boer dat die er niet veel tijd aan bestede en waar ik nu raad gaan vragen ben gaf me heel wat meer uitleg en zei dat ik hem eens mocht binnenbrengen!
    Ik laat zeker en vast iets weten!!

    Groetjes marco

  4. De volgende gebruiker bedankt marco voor deze nuttige post:

    PeterN (14 January 2013)

  5. #23
    Gevorderd   JimmyJump's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2013
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    281
    Bedankjes
    365
    Bedankt
    433 keer in 220 posts
    Als je meer dan één PCIe slot hebt op het mobo, plug de videokaart dan eens in een ander slot...

  6. #24
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts
    Hallo iedereen, heb juist mijn PC gaan terug halen bij de PC boer en ze hebben alles getest zoals andere video kaart, ander voeding, geheugen getest, het resultaat is dat het moederbord stuk is!!!

    Alvast iedereen bedankt voor reacties...

  7. De volgende 4 gebruikers bedanken marco voor deze nuttige post:

    compuchrisje (24 January 2013), JimmyJump (23 January 2013), Obsessed (23 January 2013), PeterN (26 January 2013)

  8. #25
    Gevorderd   JimmyJump's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2013
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    281
    Bedankjes
    365
    Bedankt
    433 keer in 220 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco Bekijk bericht
    Hallo iedereen, heb juist mijn PC gaan terug halen bij de PC boer en ze hebben alles getest zoals andere video kaart, ander voeding, geheugen getest, het resultaat is dat het moederbord stuk is!!!

    Alvast iedereen bedankt voor reacties...
    Twee jaar in de kast gestaan. Negen kansen op de tien is er een condensator beginnen lekken.

    Welk type processor past op dat bordje, met andere woorden, welke socket heeft dat bord? Ik heb er hier nog een paar liggen (Asus Socket 775 en socket 1156). Als ik je daarmee zou kunnen verderhelpen, geef me dan een seintje....
    De uitzondering bevestigt de regel niet,
    De uitzondering bewijst alleen dat de regel overbodig is...

  9. #26
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts
    Hallo JimmyJump,

    Bedankt voor het voorstel maar heb al het bruikbare er al uit genomen en de rest is voor containerpark.

    Grtjs
    marco

  10. De volgende gebruiker bedankt marco voor deze nuttige post:

    JimmyJump (29 January 2013)

  11. #27
    Beginner  
    Geregistreerd
    30 January 2013
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    6
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Ik zou het gewoon eens proberen met nieuwe geheugenbankjes.... Probeer eens zonder geheugen, of videokaart vervangen of bijvoorbeeld cd windows erin, instellen dat hij opstart via cdrom in de bios... maar lijkt me een geheugen probleem...

    Edit: .... ik lees zojuist je laatste bericht njah je had die geheugen bankjes kunnen testen met Memtest 86

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 7
    Laatste bericht: 10 December 2007, 20:49
  2. Update voor xp lukt niet
    Door .:RuSty in forum Windows
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 21 August 2007, 22:23
  3. Reacties: 7
    Laatste bericht: 17 June 2006, 11:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •