Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Gevorderd   Bartmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2005
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    480
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    28 keer in 22 posts

    [Hotspot] Belgacom - Moeilijk te verbinden

    Hello

    Aangezien ik vrij vaak op verplaatsing ben, maak ik dan ook énorm veel gebruik van de Belgacom Hotspots die zich over het land/wereld bevinden. Toch blijkt dat soms niet de minst makkelijke opgave... Verbinden met de hotspot is geen enkel probleem, maar inloggen is een heel andere kwestie!

    Zo duurt het soms tot een kwartier vooraleer ik het inlogscherm te zien krijg om dan maar te zwijgen over hoe lang het duurt om effectief ingelogd te geraken. Op Google zocht ik dit probleem ook op en ik blijk niet de enige te zijn...

    Toch vroeg ik mij af of iemand hier geen goede oplossing voor heeft, want ik begin stilletjes te twijfelen om van internetprovider te veranderen. Voorbeeld Telenet (waar je blijkbaar in minder dan een minuut op de hotspot kan inloggen...)

    Kortom: iemand een idee of zal ik toch maar omschakelen?

  2. #2
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Wat is er bij Belgacom niet moeilijk? Ik heb het nu een week en weet al dat ik ga veranderen als ik dat kan zonder kosten.

  3. #3
    Erelid   Baloeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Beverst
    Berichten
    8.375
    Bedankjes
    19.867
    Bedankt
    14.256 keer in 6.986 posts
    Op de reclame zeggen ze toch overal Belgacom. Maar dat je veel tijd verliest met inloggen zeggen ze er wel niet bij. Helaas kan ik geen oplossing geven voor je probleem. Ben geen Belgacom fanaat.

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Belgacom overal is eigenlijk een fabeltje. Thuis zie ik wel een Belgacom Hotspot (van goede kwaliteit dank zij de Bbox2 van de geburen) en een onbeveiligde verbinding (van slechte kwaliteit, afkomstig van iemand die op nog geen 50 m van mij woont). Er zijn plaatsen waar er weinig verbindingsmogelijkheden zijn bvb aan de kust, in de Ardennen.
    Bovendien is inloggen op een Fon Hotspot niet altijd eenvoudig, ik krijg meestal wel het inlogscherm, maar als ik het login en paswoord heb ingegeven krijg ik vaak het bericht dat de pagina niet kan gevonden worden. Theoretisch moet het inlogscherm verschijnen na het kiezen van de hotspot en het openen van eender welke pagina op internet.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Pc verbinden met radio
    Door supahfly in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 15 October 2005, 22:46
  2. Telenet of ADSL (belgacom)
    Door Rabbit in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 30
    Laatste bericht: 28 July 2005, 11:52

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •