Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Geek   Peter.B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    harelbeke-west-vlaanderen
    Berichten
    2.390
    Bedankjes
    816
    Bedankt
    1.819 keer in 916 posts
    op de startknop van de pc drukken en direct tokkelen op de F8-toets.dan moet je een scherm te zien krijgen met verschillende opstartmogelijkheden.

    "veilige modus" selecteren en enter.
    normaal moet je nu beeld krijgen.

    blijkbaar heb je 3 aansluitingen op de kaart;dvi,vga en hdmi. http://www.geforce.com/hardware/desk...geforce-gt-610
    probeer eens een andere aansluiting.
    ik zou toch ook eens een andere kabel proberen.

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    23 February 2013
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Heb ze allemaal al geprobeerd...
    Dit is juist de zelfde videokaart als die ik heb: http://www02.cp-static.com/objects/h...1-l0uanayz.jpg

    Heb ook men computer volledig herinstalleerd,windows etc... drivers daarna verwijderd etc.. videokaart geprobeerd en nog altijd geen beeld :(

  3. #13
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    23 February 2013
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    maar jij zegt op f8 tokkelen maar hoe weet ik wanneer ik in die optie zit?Want als ik hem opstart met die nieuwe videokaart zie ik helemaal niets,scherm springt niet op dus...

  4. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    23 February 2013
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    ik heb ook al geprobeerd als de videokaart erin zit om dan de vga te gebruiken van het moederbord... ook dan krijg ik geen beeld,doe ik het met de oude videokaart dan lukt dat wel.
    Heb Bios al 2x gereset maar nog altij lukt het niet,en om het te disable dat vind ik niet.

    Nu is mijn pc gereinstalleerd maar het lukt gewoon nog altijd niet!!!!

    Zou graag nog vandaag het aan de praat krijgen en men spel kunnen spelen maar blijkbaar krijg ik hier niet echt goede feedback om me even te helpen :(

    En de pc binnen doen is een optie,maar vandaag zondag en waar ik ga is op verlof :s echt klote

  5. #15
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Voor alle zekerheid terug naar de winkel gaan! Bij mij was het, na het installeren van de oude driver, in orde. Maar Studio bleef om een nieuwe driver zeuren, hoewel alles werkte.

  6. #16
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    23 February 2013
    Berichten
    11
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    zou ik moeten doen,maar wanneer ik thuis kom van het werk is de winkel al dicht,en heb oude drivers al geïnstalleerd maar dan nog doet hij niks.

  7. #17
    Gevorderd   JimmyJump's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 January 2013
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    281
    Bedankjes
    365
    Bedankt
    433 keer in 220 posts
    De GT610 verbruikt meer stroom dan een ATI x1600. Ik zie op de eerste foto dat je PC een HP Pavilion is... Deze computers hebben een voeding die nét voldoende stroom levert voor hetgeen in de PC zit. Het zou dus kunnen dat de GT610 uitvalt wegens gebrek aan stroom...

    De ATI x1600 maakt redelijk wat lawaai, zeg je? Heb je de ventilator van de kaart al eens grondig uitgekuist?
    De uitzondering bevestigt de regel niet,
    De uitzondering bewijst alleen dat de regel overbodig is...

  8. #18
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    De GT610 verbruikt maar 29 watt terwijl de X1600 hoger zit denk ik?

    Daar je een ATI kaart vervangt door een nVidia kaart kan je al eens problemen ondervinden. De juiste manier om de kaart om te wisselen is:
    - Eerst op de website de laatste drivers downloaden van je nieuwe kaart. Let hierbij op dat je de het juiste type ingeeft en het juiste besturingssysteem dat je gebruikt. Kijk ook goed of je een 32 bit of 64 bit besturingssysteem hebt. Zet de drivers op je harde schijf.
    - Pc is op dit moment opgestart met je oude kaart en de drivers die je altijd al gebruikte. Ga naar apparaatbeheer, kies in het lijstje 'Beeldschermadapters' en selecteer je oude grafische kaart. Klik rechts en kies 'installatie ongedaan maken'. Vink aan 'de stuurprogramma's voor dit apparaat verwijderen'. Op die manier ben je zeker dat de oude drivers ook van je schijf worden verwijderd. Na de verwijdering sluit je de pc onmiddellijk af.
    - Vervang nu de oude kaart met de nieuwe kaart en start de pc op. Tijdens de opstart kan het zijn dat het OS 'nieuwe hardware' vindt maar je klikt verder zodat de pc is opgestart. Daarna installeer je de gedownloade drivers van de nieuwe schijf.

    Heb je problemen door vanalles te proberen kan het helpen gewoon de oude kaart terug te plaatsen. Installeer terug de drivers van de oude kaart. Daarna volg je terug bovenstaande procedure om de kaart te vervangen.
    Heb je een onboard video kaart dan moet je veelal niets extra doen. De meeste PC's zullen automatisch de onboard video uitschakelen als je een aparte kaart plaatst. Je kan echter controleren in de Bios als je een instelling hier voor vindt. Zet de primaire videoadapter dan op 'PCI' of 'ePCI' en niet op 'onboard'.
    Videokaarten met verschillende uitgangen (VGA, DVI, HDMI) zullen op één bepaalde poort standaard beeld uitgeven. Probeer dus alle poorten eens.
    Kijk ook eens bij 'geïnstalleerde software'. ATI heeft zo bijvoorbeeld Catalyst Control Center (CCC) dat enkel nodig is bij AMD kaarten. Resten hiervan kan je altijd verwijderen. Laat desnoods eens CCleaner over de PC lopen

    Succes

  9. #19
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Radeloos ?, zou je niet zeggen als je ziet dat er al een tijdje niet meer gereageerd is.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  10. #20
    Gevorderd   antiphoenix's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 September 2012
    Berichten
    274
    Bedankjes
    76
    Bedankt
    118 keer in 93 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker Bekijk bericht
    Radeloos ?, zou je niet zeggen als je ziet dat er al een tijdje niet meer gereageerd is.
    Of het is gewoon opgelost en dan besluiten ze van: "Jeej, nu is het in orde, nu kan ik verder doen wat ik wil doen" en zo worden helpende mensen bedankt :(

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Laptop => tv : beeld maar geen geluid
    Door Gruntmas in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 20 October 2009, 21:10
  2. Codecs geinstalleerd maar geen beeld en wel klank
    Door Superbee in forum Audiovisueel
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 April 2008, 21:20
  3. Nieuwe Videokaart ---------> geen beeld
    Door smulders0606 in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 12 November 2006, 19:20
  4. Geen beeld maar wel klank (vervolg)
    Door ikbenben in forum Audiovisueel
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 28 December 2005, 21:50
  5. Geen beeld maar wel klank
    Door ikbenben in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 26 December 2005, 18:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •