Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Dreamweaver CS6

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts

    Dreamweaver CS6

    Bij het werken in DW6 is niets mis met de knoppen Code, Gedeeld, Ontwerp, Live. In Ontwerp en Live is de site correct te zien. Klik ik echter op Bestand, Voorbeeld in Browser, dan verspringt opeens de boel en is de achtergrond verdwenen. De geüploade pagina's functioneren óók naar behoren. Hoe kan het zijn dat in Voorbeeld in Browser de boel verspringt en de achtergrond verdwenen is, heeft iemand een tip waar ik de fout moet zoeken?

  2. #2
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Nog hieraan toe te voegen: Voorbeeld in Browser mislukt op alle pagina's, zowel in Dreamweaver CS6 als in Dreamweaver 8.Ik moet er wel bijzeggen dat ik nog niet veel ervaring heb.

  3. #3
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    Ik heb niet helemaal door wàt er juist fout zou zitten, maar heb je wel al je browsers ingesteld? Dat kan je via Bestand - Voorkeuren en zet de browsers erin die je op je systeem gebruikt.
    Je standaardbrowser kan je oproepen door je pagina eerst op te slaan en dan op F12 te drukken, met Ctrl+F12 krijg je je tweede browservoorbeeld te zien. Je kan echter ook nog een derde of vierde toevoegen. Deze krijgen dan weer andere toetsencombinaties.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #4
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Ik denk dat het inderdaad aan de browser ligt, want op geen enkele pagina van Dreamweaver kan ik nog Voorbeeld op scherm zien. Ik heb nu gezien dat automatisch is geupdated naar IE10, ik wist niet dat dit automatisch ging. In Dreamweaver staat nog Voorbeeld op scherm via IE9, dus dat zou wellicht de oorzaak van het probleem kunnen zijn. Ik heb nu via Microsoft FIX IT de juiste instellingen gedaan voor IE10, maar ben er nog niet achter hoe ik dat in Dreamweaver moet doen. Bedankt voor het meedenken!!!

  5. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    27 October 2011
    Berichten
    118
    Bedankjes
    40
    Bedankt
    10 keer in 10 posts
    Probleem opgelost! IE versie 10 in Dreamweaver aangepast en voorbeeld op scherm werkt weer. Het ziet er nu wel een beetje anders (groter) uit, maar wel correct. Nogmaals bedankt Compuchrisje!!

  6. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.840
    Bedankjes
    15.656
    Bedankt
    37.032 keer in 15.351 posts
    Fijn zo, je moest enkel DW vertellen wààr het juiste uitvoerbestand voor je nieuwe browser stond. Maar je hebt het zelf al gevonden .

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Nino (22 March 2013)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Adobe Dreamweaver CS6
    Door Nino in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 2 October 2012, 10:47

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •