Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    24 March 2013
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Vraag Beperkte toegang bij 'onbekend netwerk' Win7 op Asus N56vz

    Hey allemaal,

    Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik een probleem met m'n internetverbinding. Als ik probeer te verbinden met mijn thuisnetwerk, zegt de pc dat ik beperkte toegang heb, en dat het een openbaar netwerk is (bank-icoontje). Met een etherkabel aan de router gekoppeld heb ik wel nog internet.
    Niemand anders hier thuis heeft dit probleem. Had hiervoor ook geen problemen mee.

    Ik schets even de situatie (vrij ingewikkeld):

    - Mijn laptop is nog vrij nieuw. Toen ik 'm net had, was mijn broer helaas het routerpaswoord vergeten. I.p.v. deze te resetten, heeft hij één of ander schadelijk programma gedownload, die blijkbaar met mijn netwerkadapter geklooid heeft. Nadien hebben we de router toch gereset (toen had ik dus wél wifi).

    -Sindsdien had ik echter problemen met standy- en slaapmodus (BSOD wanneer ik dit probeerde). Blijkbaar zorgde één van de programma's die m'n broer voor het routerprobleem had geïnstalleerd (Commview) voor problemen, deze had namelijk mijn netwerkadapter gecorrumpeerd.

    -Op aanraden van iemand op een ander forum, heb ik mijn Netwerkadapter (Atheros AR9485WB-EG Wireless Network Adapter) herinstalleerd (online drivers, huraay). BSOD-probleem was hierna opgelost, maar nu heb ik geen internettoegang met mijn thuisnetwerk.

    Ik weet dat dit ondertussen al een lange post is, excuses daarvoor, maar zou iemand mij aub kunnen helpen met dit probleem? Ik wil gerust alle informatie geven die jullie nodig hebben, maar dit is erg lastig :/.

    Hier is een link naar het forum waarmee ik het BSOD-probleem heb opgelost: ander forum


    N.B.: Ik wil ff opmerken dat ik echt een kneusje ben wanneer het om PC's gaat, dus excuses op voorhand wanneer ik nogal traag ben!

    Alvast bedankt,


    Maarten
    Laatst gewijzigd door compuchrisje; 24 March 2013 om 23:20 Reden: url verwijderd

  2. #2
    Beginner  
    Geregistreerd
    24 March 2013
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Probleem is verholpen, dus dit forum mag weg .

  3. #3
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    Mss best op dat andere forum blijven. Parallel naar oplossingen zoeken, en zeker als newbie, is niet echt de bedoeling van Minatica.

  4. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Tja en gewoon het forum hier wegdoen is ook niet meteen wat we in gedachten hadden. Ik ben dus zo vrij om de link naar jouw handige helpers uit je startpost te halen. En neem meteen ook het advies van vdhee mee...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. geen toegang tot het netwerk met meerdere laptops
    Door Toelly in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 26 September 2009, 11:21
  2. Beperkte rechten bij draadloos internet
    Door kurt002 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 September 2009, 16:07
  3. Windows kan geen certificaat vinden aan de hand waarvan u bij het netwerk kan worden
    Door voiratsou in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 April 2009, 08:30
  4. Reacties: 2
    Laatste bericht: 6 March 2009, 19:56
  5. wireless met beperkte toegang (na sp2)
    Door kasparh in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 17 May 2005, 20:50

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •