Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 July 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    35
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 1 post

    Windows 8 Update blijft hangen op 0%

    Ik heb mijn laptop met Windows 8 teruggezet op fabrieksinstellingen na (helaas niet opgeloste) problemen met het keyboard. Sindsdien kan ik Windows8 niet meer bijwerken: hij identificeert 86 belangrijke updates maar als ik die begin te downloaden blijft hij hangen op 0%.
    Ik heb al wat rondgekeken en een aantal dingen geprobeerd die niets uithaalden:
    - antivirus en firewall uitschakelen
    - de audio-drivers uitschakelen
    - de updates een voor een proberen installeren

    Nu vond ik op een ander forum (http://www.nucia.eu/forum/threads/69...-8-update-niet) de volgende tip: automatisch updaten uitzetten, heropstarten en de map c:windows/software distribution verwijderen, heropstarten en dan opnieuw proberen updaten.
    Maar ik durf dat niet goed, want ik heb geen dvd (en ook geen dvd-drive...) om windows van buitenuit volledig opnieuw te installeren, en het is me niet gelukt om die volledige map (met meerdere gigabyte aan gegevens) te kopieren op een externe schijf (omdat sommige bestanden in gebruik zijn).

    Is dat een veilige optie of ga ik het alleen maar erger maken?

    Steven

  2. #2
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    hetgeen dat ze daar schrijven zou ik niet doen als je daar geen kennis van hebt,er zijn andere manieren om dit op te lossen
    al eens gehoord van een fixer hewel wij gaan stap voor stap doen.Hierbij vind je een link die je al verder helpt
    http://support.microsoft.com/kb/2700567/nl
    klik eerst op windows 8 daarna voer je deze 2 eens uit
    Methode 1: De scan opnieuw uitvoeren

    Methode 2: De Windows Update-probleemoplosser uitvoeren

    als de eerste niet heeft geholpen neem je de tweede
    dan klik je op methode 2 daaronder staat dit
    fixit
    probleem oplossen
    daar klik je dan op hij zal je updates voor jou oplossen,probeer deze eerst eens uit
    laat iets weten of het gelukt is of niet dan kunnen we pas verder gaan
    mvg

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    20 July 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    35
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 1 post
    Danku voor de tip. Dat ga ik proberen, maar het zal voor volgend weekend zijn, want ben een hele week weg.
    mvg,
    Steven

  4. #4
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door STVN Bekijk bericht
    Ik heb mijn laptop met Windows 8 teruggezet op fabrieksinstellingen na (helaas niet opgeloste) problemen met het keyboard. Sindsdien kan ik Windows8 niet meer bijwerken: hij identificeert 86 belangrijke updates maar als ik die begin te downloaden blijft hij hangen op 0%.
    Ik heb al wat rondgekeken en een aantal dingen geprobeerd die niets uithaalden:
    - antivirus en firewall uitschakelen
    - de audio-drivers uitschakelen
    - de updates een voor een proberen installeren

    Nu vond ik op een ander forum (www.nucia.eu/forum/threads/69837-Windows-8-update-niet) de volgende tip: automatisch updaten uitzetten, heropstarten en de map c:windows/software distribution verwijderen, heropstarten en dan opnieuw proberen updaten.
    Maar ik durf dat niet goed, want ik heb geen dvd (en ook geen dvd-drive...) om windows van buitenuit volledig opnieuw te installeren, en het is me niet gelukt om die volledige map (met meerdere gigabyte aan gegevens) te kopieren op een externe schijf (omdat sommige bestanden in gebruik zijn).

    Is dat een veilige optie of ga ik het alleen maar erger maken?

    Steven
    Inderdaad als je die map verwijderd word deze opnieuw aangemaakt,maar kans blijft wel miniem?

  5. #5
    Gevorderd   gideon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 March 2006
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    417
    Bedankjes
    143
    Bedankt
    55 keer in 34 posts
    Hey,

    ik heb dit geprobeerd http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...d-update-store, daarna kon ik windows wel gewoon updaten.

    Belangrijkste was dit:

    • Als er updates zijn gevonden, tikt of klikt u op het bericht dat aangeeft hoeveel updates automatisch worden geïnstalleerd. Zoek in de lijst met updates naar een update met (KB2871389) in de naam (de precieze naam kan verschillen afhankelijk van het systeem).
    Check it out!!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. afsluiten blijft windows update aangeven
    Door gideon in forum Windows
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 30 July 2009, 20:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •