Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 33
  1. #21
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Dit is een topic die gestart is op 26 december 2013!!!!! Geen energie meer aan verspillen, zou reeds lang moeten opgelost zijn. Je hebt er trouwens aan meegewerkt zorrro670.
    Ja weet ik peenif maar ik zag dat er hier 2 keer terug was op gereageerd (vandaag om 10u41 en 15 u ) vandaar mijn reactie @peenif

    MVG

  2. #22
    Spyware Slayer   Rosty's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Locatie
    Zandvliet/ Ledegem
    Berichten
    4.212
    Bedankjes
    1.207
    Bedankt
    2.706 keer in 1.759 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro670 Bekijk bericht
    Mag ik erop wijzen dat ik gemerkt heb, dat je deze software dien aan te kopen om spyhunter 4 te verwijderen en ook al gezien dat je door verwezen word naar computerforum pc web plus?? als revo unstall niet helpt wat dan wel?ik zou persoonlijk een herinstallatie doen en hopen dat hij een backup heeft,om deze terug te zetten 30 minuten werk.

    MVG
    Zoals peenif al zegt is dit een tpoic van december!! Al moet ik wel zeggen zorro670 dat Maxstar meer dan gelijk heeft!!

  3. #23
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosty Bekijk bericht
    Zoals peenif al zegt is dit een tpoic van december!! Al moet ik wel zeggen zorro670 dat Maxstar meer dan gelijk heeft!!
    Ik blijf erbij als ik bijvoorbeeld twijfel aan een bepaalde software of hardware, dan zal ik eerst raad vragen aan een fora of dit zelf eens aandachtig uitzoeken of deze wel te vertrouwen is voor ik deze zou installeren.De meeste vergeten dit soms wel eens? maar kortom blijf ik revo unstall bijzonder goed vinden.Verder hoop ik dat de topicstarter geen problemen meer heeft hierdoor?
    MVG

  4. #24
    Gevorderd   Maxstar's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2008
    Berichten
    164
    Bedankjes
    115
    Bedankt
    352 keer in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro670 Bekijk bericht
    Mag ik erop wijzen dat ik gemerkt heb, dat je deze software dien aan te kopen om spyhunter 4 te verwijderen.
    Voor het verwijderen van SpyHunter zelf hoef je het niet aan te kopen.
    Gedetecteerde items verwijderen lukt echter niet met de niet aangekocht versie, hier haal je dus twee zaken door elkaar, of je reactie klopt niet helemaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peenif
    Dit is een topic die gestart is op 26 december 2013!!!!! Geen energie meer aan verspillen, zou reeds lang moeten opgelost zijn. Je hebt er trouwens aan meegewerkt zorrro670.
    Dat klopt en mijn aanvulling was enkel een waarschuwing voor het gebruik van Revo Uninstaller bij het verwijderen van SpyHunter. Dit advies is gewoonweg riskant.

    Sowieso is het trouwens in de algemene zin onverstandig om beveiligingssoftware met Revo Uninstaller te verwijderen. Elke virusscanner, anti-malware-scanner en dergelijke is uitgerust met een functionaliteit "Zelfbescherming", wanneer je met third-party uninstallers aan de slag gaat heb je grote kans dat niet alles verwijderd zal worden.

    Gebruik daarom altijd de eigen uninstaller, of de speciale removal-tools van de fabrikant zelf. Deze zijn immers voorbereid om bijvoorbeeld de zelfbescherming te deactiveren, en voor het verwijderen bepaalde permissies te resetten.
    Laatst gewijzigd door Maxstar; 22 February 2014 om 12:28

  5. De volgende 2 gebruikers bedanken Maxstar voor deze nuttige post:

    peenif (22 February 2014), vdhee (22 February 2014)

  6. #25
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Sorry uit je link maak ik er toch dit van uit eventjes een citaat

    In heel veel handleidingen en instructies voor het verwijderen van malware, adware en spyware wordt SpyHunter 4 aangeboden en vaak als gratis programma. Echter komen veel computergebruikers er na de installatie pas achter dat het programma helemaal niet gratis is en aangekocht dient te worden, en veel computergebruikers willen daarom SpyHunter verwijderen van de computer

    en dit

    Zoals reeds vermeld wordt SpyHunter 4 van Enigma Software Group op vele websites aangeboden als de ultieme oplossing voor bepaalde problemen, en vaak onder het mom van een gratis verwijdertool. Na installatie blijkt echter al snel dat u voor het verwijderen van de gedetecteerde items eerst het programma moet kopen waarbij u voor een jaarlicentie veel geld (€ 80 euro) dient te betalen, en in vergelijking met andere betrouwbare software is die een groot verschil, want voor Malwarebytes Anti-Malware betaald u maar € 23,49 en op het moment van schrijven is dat ook nog een lifetime licentie die altijd geldig zal blijven.
    bron:
    http://www.computeridee-totaal.nl/sp...r-verwijderen/

    Of ben ik nu toch nog mis

    MVG

  7. #26
    Gevorderd   Maxstar's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2008
    Berichten
    164
    Bedankjes
    115
    Bedankt
    352 keer in 186 posts
    Inderdaad lees je het anders blijkbaar, er staat immers dat het programma niet de gedetecteerde items kan verwijderen zonder dat er tot aankoop wordt overgegaan. Dit is natuurlijk heel iets anders dan SpyHunter als programma zelf verwijderen van de computer.

  8. #27
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maxstar Bekijk bericht
    Inderdaad lees je het anders blijkbaar, er staat immers dat het programma niet de gedetecteerde items kan verwijderen zonder dat er tot aankoop wordt overgegaan. Dit is natuurlijk heel iets anders dan SpyHunter als programma zelf verwijderen van de computer.

  9. #28
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    JA maxstar ik moet je daarin volgen, ik begrijp dat dan wel niet waarom ze deze dan verkopen, als je achteraf problemen mee hebt.Ik denk niet dat spyhunter de enige is zou zijn er vele hoor.

    MVG

  10. #29
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.838
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.025 keer in 15.347 posts
    Waarom ze dat spul verkopen, is wel duidelijk: MONEY!!

    Even iets verduidelijken, want er wordt hier serieus gepalaverd en met vingers gewezen.
    In #4 geeft Zorro twee linken waarvan de eerste duidelijk naar de downloadpagina gaat, maar iemand die kan lezen kan dan ook in het menu die tweede link zien om het programma te verwijderen. Daarin wordt gezegd dat de deïnstallatie via het configuratiescherm moet verlopen, wat topicstarter ook heeft geprobeerd, maar tevergeefs.
    De taal op die site is zo lamentabel dat er al wat belletjes zouden moeten rinkelen trouwens.

    De tip om Revo-Uninstaller te gebruiken kwam van mij, niet van Zorro (zie #8), maar toen had ik nog geen weet van wat Maxstar hier gisteren is komen vertellen en wat hijzelf ook nog maar pas weet, want zijn linkverwijzing gaat naar een artikel dat al even recent is. Blijkbaar was het ervoor dus nog niet geweten dat Spyhunter als Rogueware wordt geklasseerd en zich in de Master Boot Record parkeert. Het terugzetten van een image zou dus enkel nog gekund hebben als ook de MBR kan worden hersteld.

    Tot zover ons onderonsje, want blijkbaar heeft Noliko al afgehaakt net nadat hij/zij het probleem heeft gepost.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    vdhee (22 February 2014), zorro670 (22 February 2014)

  12. #30
    Gevorderd   Maxstar's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 October 2008
    Berichten
    164
    Bedankjes
    115
    Bedankt
    352 keer in 186 posts
    Dat SpyHunter een slechte reputatie heeft is al langer bekend, in 2004 heeft het op de lijst met rogueware gestaan maar momenteel valt het niet meer onder de categorie rogueware. Maar het bedrijf blijft wel een bedenkelijke reputatie hebben.

    Ook dat het verwijderen van SpyHunter met Revo Uninstaller problemen geeft het ik al té vaak meegemaakt. Zie bijvoorbeeld dit topic en zo zijn er nog vele problemen terug te vinden op de anti-malware forums.

    Als je ook naar de "logjes" kijkt in de diverse HijackThis forums (om het zo even te noemen) zie je dat SpyHunter steeds vaker is gebruikt. En dit is vooral de oorzaak van de SpyHunter sympathisanten. Honderden websites bieden namelijk SpyHunter als gratis tool aan, terwijl je de software gewoon moet aankopen.

    SpyHunter heeft qua detectie ook een bedenkelijke werkwijze, cookies worden aangezien als infecties en bedreigingen. En zelfs voor het verwijderen van cookies worden mensen aangezet om het te kopen...!!! In de eerste plaats heeft SpyHunter een behoorlijk schrik-effect op de gebruikers omdat ze denken dat hun computer zwaar geïnfecteerd is... En uit wanhoop kan je dan stellen dat mensen eerder tot aankoop overgaan.

    Echter doordat SpyHunter gewoon bij alle meest voorkomende problemen door de "sympathisanten" wordt aangeboden zonder te weten of het wel de problemen oplost zie je dit gewoonweg in de logbestanden terug.

    Hier nog wat interessante links met gebruikersinformatie over SpyHunter.
    http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=352115
    http://www.complaintsboard.com/compl...r-c262520.html
    http://www.softpedia.com/progViewOpi...er-46046,.html

  13. De volgende 2 gebruikers bedanken Maxstar voor deze nuttige post:

    compuchrisje (22 February 2014), vdhee (22 February 2014)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Spyware: Herkennen en verwijderen!
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 May 2005, 09:35
  2. Bestanden direct verwijderen
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 19:02
  3. Verwijder niet te verwijderen bestanden
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 18:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •