Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Berichten
    96
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Spyhunter 4 verwijderen

    Ik kan op geen enkele manier Spyhunter verwijderen . Het programma houdt mij aan de draai . Zo als gebruikelijk ga ik naar het conf.scherm naar progr. en onderdelen om daar Spyhunter te verwijderen . Maar eerst krijg ik het scherm om toelating te vragen wijzigingen aan deze computer toe te staan , wat ik al raar vind . Klik ik op nee , gebeurt er niets . Klik ik op ja , krijg ik een scherm van Spyhunter zelf waarom ik het programma wil verwijderen en met 4 vragen waarom ik het wil verwijderen gaande van is het te duur enz.
    Ik heb op other geklikt en daar iets ingevuld waarna Spyhunter mij bedankt . Maar dat is het . Spyhunter blijft gewoon staan en doet terug een scan waarna deze voltooid is hij je vraagt om te betalen om infecties te verwijderen .
    Ik wil af van Spyhunter !!!

  2. #2
    carfran
    Gast
    Maar eerst krijg ik het scherm om toelating te vragen wijzigingen aan deze computer toe te staan , wat ik al raar vind .
    Daar is helemaal niets raars mee.
    http://www.schoonepc.nl/windows7/geb...untbeheer.html

  3. #3
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts

  4. De volgende gebruiker bedankt peenif voor deze nuttige post:

    salmax (29 December 2013)

  5. #4
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Spyhunter – Download Malware Removal Tool Spyhunter 4

    Dit is de link voor het verwijderen van spyhunter 4
    http://www.downloadspyhunter.com/nl/...eren-spyhunter
    Even gegoogeld en kwam dit tegen
    mvg

  6. #5
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik hoop alleszins dat uw googleresultaat beter is dan het nederlands van die twee aanbevolen sites.
    Trouwens, de eerste link is gewoon een link om spyhunter te downloaden.

  7. #6
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Daar ben ik al opgewezen op mijn nederlands,en de link die ik hier gaf is om spyhunter te verwijderen.En ook eventueel opnieuw te installeren indien nodig?Gelieve deze eerst eens goed te lezen voor ik daar negatieve uitleg over mijn hoofd geslingerd krijg.
    Is dit pure jaloezie dat spreekt, sorry als dat zou zit hoeft dat hier niet meer voor mij.Ik zal mijn account hier opzeggen
    mvg
    zorro670
    Ps: zoals je merkt is hier niet veel fouten in te bespeuren? en ik denk dat googleresultaat niet aan elkaar plakt.

    En op de eerste link staat rechts boven spyhunter verwijderen, daar zeker overgezien?
    Laatst gewijzigd door zorro670; 26 December 2013 om 22:50 Reden: sorry iets vergeten bij te zetten

  8. #7
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Ter verdediging van berger. Hij klaagt duidelijk het Nederlands aan op de websites waarvan je de links doorgaf zorro670, het lijken wel Google-vertalingen, in ieder geval heel gebrekkig Nederlands. Dit was geenszins kritiek op jou reactie of jou taalgebruik.

    dan het nederlands van die twee aanbevolen sites

  9. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Je moét wel toestemming geven om wijzigingen aan het systeem aan te brengen, anders zal je het programma nooit kwijtraken. De vragen die gesteld worden over de reden van verwijdering hoef je niet eens te beantwoorden.
    Wil je op een veilige manier iets deïnstalleren, dan laat je dat best doen door Revo-Uninstaller. Die verwijdert tevens registerverwijzingen, soms moeten nadien nog enkele weesbestanden worden verwijderd. Ben je niet vertrouwd met het programma, dan kan je hier alvast wat info krijgen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. #9
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    @peenif, inderdaad is dit best mogelijk dat deze door mijn browser word vertaald.Ook al gemerkt dat er woorden bij zijn die niet kloppen met de werkelijkheid,betreft het schrijven in onze moedertaal maar langs eene kant toch beter zo dan het in het engels zo staan, ook al klopt het niet helemaal (nederlands) maar toch is het begrijpbaar voor iedereen denk ik?Als dit geen aanval was wil ik gerust mijn verontschuldingen aanbieden,ik voelde me aangevallen ik doe mijn best om schrijffouten zoveel mogelijk te vermijden.Aan die vertalingen zelf daar kan ik niets aan veranderen, hij schrijft dit (Trouwens, de eerste link is gewoon een link om spyhunter te downloaden.) dan moet hij rechtsboven eens kijken staat spyhunter verwijderen.Als ik een link geef is het wel een goede, maar om hun goed te kunnen bijstaan dienen ze eerst wat informatie te geven, zoals met welke systeem ze werken? Want voor iedere systeem is er blijkbaar een ander oplossing
    mvg

  11. #10
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    is spyhunter nu al verwijderd?

    Volgens mij moet je wel beginnen met dat programma uit te schakelen bvb via taakbeheer.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Spyware: Herkennen en verwijderen!
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 May 2005, 09:35
  2. Bestanden direct verwijderen
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 19:02
  3. Verwijder niet te verwijderen bestanden
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 18:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •