Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: virus verwijderen

  1. #11
    Spyware Slayer   Rosty's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Locatie
    Zandvliet/ Ledegem
    Berichten
    4.212
    Bedankjes
    1.205
    Bedankt
    2.705 keer in 1.758 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro670 Bekijk bericht
    Indien hij deze gescand heeft met antimalware-bytes, dan kan er sprake zijn van malware, maar dit is nu niet zo?
    Ook MBAM (MalwareBytes Anti-Malware) durft wel eens een False Positive (FP) te geven hoor!! Dus als je niet zeker bent vraag je best even raad aan iemand met kennis.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro670 Bekijk bericht
    Indien hij iets verkeerd verwijderd? betaat er wel (systeemherstel, backup) om deze terug te brengen.
    De meeste programma's hebben nu ook de mogelijkhied om een foutief verwijderd bestand terug te plaatsen!! Dus systeemherstel hoeft niet onmiddellijk.

  2. #12
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    @rosty Daarin heb je gelijk je bent van geen enkele software zeker, of deze 100% te vertrouwen is?
    Verder kan ik je zeggen dat je inderdaad eerst,raad moet vragen aan iemand die kennis heeft van malware,spyware,virussen, om daarna over te gaan naar een ander alternatief dus systeemherstel.van adcleaner-malware-bytes ben ik thuis, deze voer ik zelf uit en verwijder dan de bestanden die een ernstige risico vormen,voor je pc maar voor hijacthis roep ik graag hulp in.
    Vele vergeten ook als je computer perfect werkt, om eens een goede backup te maken, ik doe dit wekelijks en heb tot nu toe nog geen gebruik hoeven te maken van mijn backups.Als je weet hoe je moet omgaan met een pc?

    mvg
    zorro670

  3. #13
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    Systeem herstel néé dank u niet voor mij,je herstel enkel je windows, de software die je gebruikt zal soms na je herstel wel problemen op leveren,ik zou zeggen maakt regelmatig een back-up met acronis true image B.V.B.

    M.V.G

    Strikerfox
    Eagle pass

  4. #14
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Een systeemherstel mag je noemen als laatste alternatief, dit heeft niets te maken met je geinstalleerde software, enkel de programma,s die je na die datum hebt gedownload zijn wel verwijderd.Deze moet je dan wel opnieuw opzoeken en installeren, het enige dat je dient te doen na een herstel, is je computer en software updaten.Ik werk ook met acronis true home en deze werkt perfect, zou geen andere willen.Vele staan niet te springen om een hijackthis scan uit te voeren,dan denken ze alleen maar naar een herstel?

    mvg
    zorro670

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Probleem met Avast anti virus te verwijderen
    Door SameT in forum Malware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 8 July 2009, 14:20
  2. Reacties: 9
    Laatste bericht: 27 March 2008, 09:05
  3. Reacties: 1
    Laatste bericht: 28 October 2006, 23:14
  4. virus verwijderen
    Door Timon22 in forum Malware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 12 August 2006, 03:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •