Het gebeurt soms dat bij het opslaan van een afbeelding uit een e-mail er een bericht komt in de zin van:
"... kan het bestand niet vinden ... " en bij "help":
Wie weet hier raad ?
Het gebeurt soms dat bij het opslaan van een afbeelding uit een e-mail er een bericht komt in de zin van:
"... kan het bestand niet vinden ... " en bij "help":
Wie weet hier raad ?
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf
Meestal komen de helpfuncties in beweging als je op de F1-toets hebt gedrukt. Laat CCleaner eens alle help-bestanden herstellen, misschien krijg je die meldingen dan niet meer.
Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.
Phil O'Sophe (11 January 2014)
Wat je ook eens kan doen ga naar start, typ sfc/scannow in en laat hem scannen.Soms is er wel een windows cd verreist deze melding krijg je als dit nodig zo blijken te zijn.Of zoals compuchrisje zegt open ccleaner klik links op register, laat hem scannen en herstel daarna de fouten.
Vraagje:met welk emailprogramma doe je deze mail met bijlage (afbeelding) open
Mvg
Phil O'Sophe (12 January 2014)
CCleaner laat ik regelmatig zijn werk doen; de F1-toets hiervoor gebruiken ga ik doen als ik nog zo een mailtje binnenkrijg.
Het gebruikte e-mailprogramma is Outlook-Express; die sfc/scannow zal ik eens toepassen
Beiden hartelijk dank !
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf
zorro670 (12 January 2014)
Phil O'Sophe (12 January 2014)
Phil O'Sophe (12 January 2014)
Heb je deze repareer tooltje al eens geprobeerd, deze hersteld je outlook express proberen waard hoor.
http://www.helpcomp.com/help/pc/fix-...FfHItAod61kABQ
Mvg
Phil O'Sophe (12 January 2014)
Toegepast met volgend resultaat:
- System Problems: 805 fouten
- Malware: 0
- Performance problems: 1
- Privacy: 1711
- Junk files: 830
Niet weinig dus, maar ... men moet registreren om de fouten ongedaan te maken.
En de klap op de vuurpijl: WOT geeft die site aan als weinig betrouwbaar.
Laatst gewijzigd door Phil O'Sophe; 12 January 2014 om 20:47
Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf
Phil O'Sophe (12 January 2014)
Ik denk dat het probleem meer tussen de browsers zal liggen? Bijvoorbeeld je krijgt een mail binnen met een bijlage, die door de afzender door internet exployer is gevonden en gedownload.En jij dient dan met bv mozilla firefox te openen, ik denk eerder dat we daar moeten zoeken?
Mvg
Phil O'Sophe (12 January 2014)
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers