Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 32 van 32

Discussie: Usenet

  1. #31
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kaisersosee Bekijk bericht
    @Zorro bedoel wel via PM he....
    Ik begrijp u wel hoor via mail of pb het blijft strafbaar ook de fora lijkt dan schuldig, omdat ze dit kunnen vermijden,onlangs had ik allee 2 jaar geleden via piratebay iets gedownload, toen ik dat installeerd had en geactiveerd kreeg ik op enkele luttele seconden na een mail in het engels dat ik onmiddelijk 96 euro dienden te betalen of dat ze hun advocaat, gingen inschakellen.toen ik hun terug mailde dat ik deze niet betaalde omdat dit oplichterij is omdat ze zich uitgaven via een bedrijf waar ik al software had bij gekocht, toen heb ik deze gecontacteerd en die zeden me, dat ze van niets wisten.toen die oplichters me terug waarschuwde dat ze advocaten in belgie gingen raadplegen, zei ik dat ik advocaat die bekende onder mijn arm ging nemen, geloof het of niet heb er niets meer van gehoord.Maar wat me opvalt allee 2a3 minuten in mijn bezit en kreeg al mail kan niet hoor, zo zie je maar dat je moet oppassen.
    Mvg

  2. #32
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Er zijn series, boeken, muziekstukken die niet (meer) via de legale weg te verkrijgen zijn.
    Moet ik er dan van verstoken blijven omdat een ander bepaalt wat ik wel en niet zien mag ?
    Ik dacht het toch niet, dus zoek ik op internet alwaar ik die dingen wel tegenkom en ja dan download ik ze.

    Ook is het al verschillend ekeren voorgekomen dat ik een film had gedownload, die zwaar tegenviel qua verhaal. Je zult er maar 30 euro voor betaald hebben.

    Evenzo voor software. Ooit Crystalbutton betaald. Na 2 jaar werkte het ineens niet meer. Nee, moet ik maar weer een update kopen. Ja echt niet.

    Of een dvd die het ineens niet meer doet. Omruilen in de winkel ?, ze zien je aankomen!.

    Nee, dan zorg ik er wel voor dat ik niet tegen zulke irritante dingen aanloop. Of het nou mag of niet.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. usenet
    Door Walt in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 11 April 2006, 09:59
  2. Usenet forum
    Door geheimfeest in forum Feedback
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 7 February 2006, 22:19

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •