Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    1
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    ik ben een computerleek!! Hoe van windows 8 downgraden naar windows XP???

    hoi!
    mijn moeder heeft een nieuwe laptop gekocht/gekregen en daar staat natuurlijk windows 8 op! Maar ze is (bang) onwetend over het gebruik hiervan! Ze heeft hem dus mooi in de doos in de kast opgeborgen... en wil hem niet gebruiken onder het mom van 'ik weet niet hoe da werkt zenne'.... Jammer dus van het mooie en dure materiaal dat nu in de kast ligt 'te verkommeren'...
    Nu hoorde ik van collega's dat je gemakkelijk windows 8 kan omzetten naar de vorige, makkelijkere en gewende versie van windows. Nu is mijn vraag: Hoe moet dat???? (liefst op een makkelijke manier) Want ook ik ben computerleek en ken er niet veel van!
    Kan hier iemand mij helpen?????
    Alvast bedankt!

  2. #2
    Geek   Peter.B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    harelbeke-west-vlaanderen
    Berichten
    2.390
    Bedankjes
    816
    Bedankt
    1.819 keer in 916 posts
    ik ben een computerleek!! Hoe van windows 8 downgraden naar windows XP???
    niet zelf aan beginnen en zeker niet naar windows xp,in maart of april wordt de ondersteuning van xp gestopt.

  3. #3
    Geband   zorro670's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 December 2013
    Locatie
    oost-vlaanderen
    Berichten
    294
    Bedankjes
    207
    Bedankt
    145 keer in 110 posts
    Zoals @peter.B zegt is waar xp en vista loopt ver naar zijn einde toe, dit wilt zeggen dat er geen beveiligingsudates meer zijn om je pc te beschermen van aanvallen buitenaf?D.w.z je kan deze nog gebruiken maar of dit nog veilig is weten we nog niet?