Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    PC-Freak   minQkel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 July 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.760
    Bedankjes
    7.072
    Bedankt
    5.027 keer in 1.936 posts

    mogelijke oplossing??

    Oké, ik heb even gegoogled en heb een mogelijke oplossing gevonden.

    LET OP: Dit is wel een vrij oude post en er staat niet aangegeven op welke versies van Internet Explorer dit werkt.

    1. Ga naar Start > (Alle) Programma's > Bureau Accessoires > Opdracht Prompt (! Rechtermuisknop, Openen als Administrator)

    2. Voor de volgende tekst in en druk op [Enter]
    Code:
    regsvr32.exe “c:\program files\internet explorer\ieproxy.dll
    3. Herstel IExplorer naar originele waarde met het programmatje te downloaden > http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

    4. Gebruik nu dit programma > http://www.techsupportall.com/downlo...ie-utility.exe (Openen als Administrator)

    5. Download nu dit ZIP bestand > http://www.techsupportall.com/downlo...gister_dll.zip
    Pak het bestand uit > rechtermuisknop uitpakken in ie_register_dll. Open de map waarin de bestanden zijn uitgepakt en open beide bestanden 1 voor 1. (Beide Openen als Administrator)

    6. Start de computer opnieuw op

    7. Gebruik nogmaals het programmatje gedownload in stap 3.

    8. Start je computer nogmaals opnieuw op.

    BRON: http://www.techsupportall.com/intern...rer-wont-open/
    Laatst gewijzigd door minQkel; 11 March 2014 om 17:54 Reden: Let op:....
    Mvg Quinten,


  2. #12
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Die met die code werkt niet zenne . Als je op de bron link klikt en je scrolt naar onder zijn er nog mensen met dat probleem .
    Plus die fixit had ik al uitgeprobeerd nu juist nog maar eens gedaan maar niks . Zal wel moeten wachten zeker ,ondertussen firefox nog eens opnieuw installeren.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  3. #13
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Volledig deïnstalleren met Revo-Uninstaller, alle restjes verwijderen, pc herstarten en dan IE terug downloaden en installeren. Met wat (veel) sjans zou dat nog kunnen lukken?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #14
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Volledig deïnstalleren met Revo-Uninstaller, alle restjes verwijderen, pc herstarten en dan IE terug downloaden en installeren. Met wat (veel) sjans zou dat nog kunnen lukken?
    We zullen het eens uitproberen , bij mij vrouw heb ik het terug kunnen krijgen via systeemherstel , is te hopen dat het ook zo blijft .Ik heb dat vinkje voor automatische update uitgevinkt ben benieuwd.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.027
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.143 keer in 2.293 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Volledig deïnstalleren met Revo-Uninstaller, alle restjes verwijderen, pc herstarten en dan IE terug downloaden en installeren. Met wat (veel) sjans zou dat nog kunnen lukken?
    Bij mij is IE niet terug te vinden in de lijst van Revo-Uninstaller...
    J.W.
    Google is uw vriend

  6. #16
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.W. Bekijk bericht
    Bij mij is IE niet terug te vinden in de lijst van Revo-Uninstaller...
    Indd ook juist gezien , zal het morgen via programma's en onderdelen uitproberen.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  7. #17
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts

    Post

    Je kan ook Internet Explorer niet verwijderen omdat die integraal deel uitmaakt van het besturingssysteem. Je kan die enkel uitschakelen via Configuratiescherm, Programma's en Onderdelen, Windows-onderdelen in- of uitschakelen. Je zal dan ook je browser niet meer terugvinden bij het volgende opstarten tot je die via dezelfde weg terug inschakelt.
    Indien je IE11 via updates hebt gekregen kan je die daar wel verwijderen, dan behoud je IE10 de vorige versie van Explorer. Indien deze versie dan goed werkt zou je kunnen proberen de update met IE11 handmatig binnen te halen en te installeren.
    Internet Explorer 'uit' Windows 7 halen en opnieuw installeren zal echter niet lukken en is ook niet mogelijk.
    Laatst gewijzigd door peenif; 12 March 2014 om 05:37

  8. #18
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Je kan ook Internet Explorer niet verwijderen omdat die integraal deel uitmaakt van het besturingssysteem. Je kan die enkel uitschakelen via Configuratiescherm, Programma's en Onderdelen, Windows-onderdelen in- of uitschakelen. Je zal dan ook je browser niet meer terugvinden bij het volgende opstarten tot je die via dezelfde weg terug inschakelt.
    Indien je IE11 via updates hebt gekregen kan je die daar wel verwijderen, dan behoud je IE10 de vorige versie van Explorer. Indien deze versie dan goed werkt zou je kunnen proberen de update met IE11 handmatig binnen te halen en te installeren.
    Internet Explorer 'uit' Windows 7 halen en opnieuw installeren zal echter niet lukken en is ook niet mogelijk.
    Yep heb nu internet explorer10 maar werkt niet , ook na de fix nog eens uit teproberen .
    En mijn vrouw haar internet explorer werkt ook weer niet meer , geen update gedaan of zelfde wa ook .
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  9. #19
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Zeer raar , zonder iets tedoen eraan start ie11 ineens op , ook bij mijn vrouw haar laptop.
    Maarja ben eens benieuwd hoelang weer , niet dat we het echt nodig hebben , maar gelijk verleden jaar moesten we tickets bestellen op rock werchter en via chrome ging het niet , maar wel bij ie 11 of ie 10.
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  10. De volgende gebruiker bedankt ghost voor deze nuttige post:

    peenif (19 March 2014)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 9
    Laatste bericht: 31 December 2008, 13:54
  2. Reacties: 7
    Laatste bericht: 7 April 2008, 19:37
  3. Internet explorer start niet op met startpagina
    Door Nickel in forum Internet
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 15 January 2008, 13:55
  4. internet start niet altijd op
    Door Licorne in forum HijackThis
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 18 June 2007, 18:22
  5. Reacties: 7
    Laatste bericht: 20 February 2007, 00:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •