Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    kaisersosee
    Gast
    Eerste indruk van Ubuntu 14... mooi uitzicht...loopt soepel...
    Wel lang moeten zoeken om het in NL te krijgen..eens het zo is...moet ik wel zeggen dat de hulp paginas heel nuttig zijn..op die manier heb ik toetesenbord in Azerty gekregen...zelf vond ik het niet!!!vind Mint wel iets makkelijker!!!
    nu als we tijd en zin hebben...proberen van alles uit he!
    mvg

  2. De volgende gebruiker bedankt kaisersosee voor deze nuttige post:

    peenif (21 April 2014)

  3. #12
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Heb gisteren de live iso van ubuntu gedownload en via usb op de laptop getest, en is wel ferm. Maar grafisch zou het voor mij iets meer mogen zijn eerlijk gezegd. Nu ik weet het niet goed wat ik moet doen eerlijk gezegd, linux instaleren op de laptop en hopen dat ik die windows er niet meer op nodig heb, of gewoon nog even met de usb stick verder proberen.

  4. #13
    kaisersosee
    Gast
    Welke versie Ubuntu heb je?zou zeggen verder proberen tot je zeker bent...
    mvg

  5. #14
    kaisersosee
    Gast
    Tweede indruk heb het verwijderd!!!te ingewikkeld... de FF die standard is ja niet mee tewerken...uurtje bezig om bladwijzes te importeren...gelukt op den duur...maar de meeste werkte niet..snap ik niet...heb dan maar op kruisje verwijderen geklikt lol
    is voordeel van Vmware !!!zou ook nooit één Linux willen als OS!!!geef mij maar Win8.1 pro
    mvg

  6. De volgende gebruiker bedankt kaisersosee voor deze nuttige post:

    nightraver (23 April 2014)

  7. #15
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Ok, heb het risico genomen, heb vandaag windows 7 van mijn laptopje gezwierd en in de plaats daarvan ubuntu 14.04 LTS geinstaleerd. Nu het staat er nog maar een klein half uurtje op, maar tot op deze moment nog geen spijt in elk geval (zou wel snel zijn ook)..
    Maar bijv al enkele toepassingen installed die ik onder windows ook gebruikte zoals de gimp en dat is nog nooit zo snel open gegaan als vandaag .
    Hopelijk moet ik binnen een week mijn mening niet herzien in elk geval.

  8. #16
    kaisersosee
    Gast
    Nightraver fijn dat je goed vindt...wat vond je dan niet goed aan Win7?zelf heb ik het meer voor Mint...maar misschien probeer ik die Ubuntu wel nog eens...dan kan ik raad vragen aan jouw he
    mvg

  9. #17
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Kaisersosee, ik vond niets speciaal slecht aan win7, die werkte perfect. Maar met verloop van tijd had die laptop wel eens een fresh install nodig. Aangezien deze laptop te licht is om op te gamen, en aangezien ik eigenlijk nauwelijks nog tijd heb om te gamen, heb ik eigenlijk voor niets Windows nodig. Ik bedoel ik gebruik op mijn desktop en op mijn laptop eigenlijk al de rest gewoon open source software. Zo gebruik ik al een tijd GIMP ipv photoshop, ik gebruik Inscape ipv zijn commerciele variant, ik gebruik open office ipv ms office, enz..... ik zoek eigenlijk voor elke toepassing die ik nodig heb een open source toepassing of een freeware oplossing. Dus aangezien deze trend vond ik gewoon dat ik ook maar eens een open source besturingssysteem moest gaan proberen. Om het op mijn desktop te doen is het nog te vroeg, ten eerste durf ik daar nu en dan nog eens een game te spelen, als ik eens tijd heb (zoals nu in het verlengde weekend), plus ook daar is teveel hardware aan verbonden dat wel eens conflicten zou kunnen geven in Linux waar ik nog geen raad mee weet. Met de laptop daarentegen kan ik in Linux niets dat ik in Windows niet kon, vandaar de keuze dus.

  10. #18
    kaisersosee
    Gast
    Gelijk heb je in jouw geval...veel plezier met Ubuntu en binnen maand of twee als je goed overweg kunt...zal ik wel eens aan je bel hangen voor uitleg zie het wel eens zitten om dualboot op Win8.1 op desktop ..marja die staat gewoon aan de kant...alleen als er updates zijn dan ja....
    mvg

  11. De volgende gebruiker bedankt kaisersosee voor deze nuttige post:

    nightraver ( 2 May 2014)

  12. #19
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    "Veel plezier met Ubuntu" ..... sarcastisch bedoeld ?
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  13. #20
    kaisersosee
    Gast
    @merel helemaal niet hoor...des te beter dat nightraver ermee kan werken!!!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Lessen voor Beginners
    Door Spirewit in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 13 July 2009, 17:22
  2. Acces voor beginners
    Door compuchrisje in forum Office
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 15 January 2006, 13:34

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •