Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Gevorderd   Alviarin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 March 2006
    Berichten
    259
    Bedankjes
    180
    Bedankt
    29 keer in 17 posts

    Netwerkverbinding / netwerklocatie met NAS en WD TV Live hub weg: hoe te herstellen?

    Hallo allemaal,

    Ik kan mijn netwerkverbindingen niet meer tot stand brengen tussen mijn PC en mijn WD TV Live hub en WD Mybook Live (NAS).
    In Verkenner zie ik wel de Netwerkmap onder Netwerklocatie nog wel staan van beide toestellen, maar als ik er op klik krijg ik volgende boodschap: "X: (stationsletter van de WD Mybook Live) verwijst naar een locatie die niet toegankelijk is. De locatie kan een harde schijf op deze computer of het netwerk zijn. Controleer of de schijf is geplaatst, of u verbonden bent met het internet of het netwerk en probeer daarna opnieuw. Als u ook dan niets kunt vindin, is de informatie mogelijk verplaatst of verwijderd."

    Op die toestellen staat alles nog van media, gezien ik het kan streamen over Sonos en afspelen op TV. Blijkbaar wil er geen verbinding meer tot stand komen met mijn PC. Onder mijn Netwerk kan ik ook niet naar de netwerklocatie van de PC.

    Weet iemand hoe ik dit alles oplos? HEb al geprobeerd de WDTV Live hub rechtstreeks bedraad te koppelen aan de pc, geen resultaat.

    De configuratie is als volgt: PC verbonden met wifi en powerlines naar router en vanuit router ook powerlines naar de WD toestellen.
    Het enige dat ik sinds het probleem heb veranderd op PC is verwijderen van Sugarsync en het updaten van G-Data antivirus abonnement.

    WIe kan me verder helpen?

  2. #2
    Gevorderd   Alviarin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 March 2006
    Berichten
    259
    Bedankjes
    180
    Bedankt
    29 keer in 17 posts
    Aanvulling= blijkt een foutcode 0x80070035 te zijn. Er op gegoogled, maar ik geraak niet echt wijs uit de oplossingen die dat weergeeft (Engels correspondeert niet met mijn Nederlands systeem). Ik heb Windows 7

  3. #3
    Gevorderd   Alviarin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 March 2006
    Berichten
    259
    Bedankjes
    180
    Bedankt
    29 keer in 17 posts
    Is blijkbaar opgelost door een vorige backup van heel het systeem te zetten. De netwerkschijven zijn benaderbaar nu.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. WD My book live Duo gebruikerservaringen met NAS van WD?
    Door Alviarin in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 23 March 2012, 02:06
  2. Externe verbinding met NAS
    Door DriesCORE in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 September 2011, 21:41
  3. cd speler met meerdere cd (wisselaar?) voor living
    Door rogier in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 14 October 2010, 20:29

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •