Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34

Discussie: malwrebytes

  1. #21
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peenif Bekijk bericht
    Verwijder MBAM uit het opstart menu via msconfig, herstart dan je computer en probeer het dan eens. Gaat het dan nog niet dan kan Unlocker een uitweg bieden.

    Niet Malwarebytes moet verwijdert worden, maar Unlocker moet verwijdert worden. Unlocker is dubieuze software.!!!

  2. #22
    Gevorderd   ciriel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    323
    Bedankjes
    87
    Bedankt
    90 keer in 55 posts
    unlocker is verwijdert
    maar om te testen heb ik op dezelfde site tweemaal unlocker afgehaald juist gedownload dus niet geinstaleert eenmaal de ouder versie en de laatste nieuwe zie foto

    [IMG][/IMG]

  3. #23
    kaisersosee
    Gast
    Unlocker is dubieuze software.!!!
    KLopt ergers..als je de Unlocker exe.scant met Mbam krijg je melding!!!
    Vink je al de rommel weg bij install!!! geeft het geen probleen later!
    Juist nog eens scan met Mbam en Adwcleaner gedaan en alles zuiver!!!
    mvg

  4. #24
    Gevorderd   ciriel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    323
    Bedankjes
    87
    Bedankt
    90 keer in 55 posts
    dit is het resultaat unlocker 1.9 .2 is niet zuiver

    Laatst gewijzigd door ciriel; 31 May 2014 om 12:45

  5. #25
    Gevorderd   ciriel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Roeselare
    Berichten
    323
    Bedankjes
    87
    Bedankt
    90 keer in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Niet Malwarebytes moet verwijdert worden, maar Unlocker moet verwijdert worden. Unlocker is dubieuze software.!!!
    cafran
    ik bedoelde als ik de malwarebytessnelkoppeling kwijt wil zal ik moeten malwarebytes uninstaleren denk ik, maar ik ga alles zo laten gelijk het is.malwarebytes is een van de beste progs die ik ken ,dat kan niet van unlocker gezegd worden

  6. #26
    carfran
    Gast
    Ciriel Waarom heb je Unlocker nodig? Wat is de juiste bedoeling van dit programma?
    Mijn antwoord hierop is , een goedwerkende Windows schade toebrengen , en meer doet Unlocker niet.
    Misschien best ook nog eens AdwCleaner uitvoeren.

    Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

    Sluit alle openstaande vensters vensters , alsook sluit ook je internet browser(s) af vooraleer AdwCleaner uit te voeren !!!
    Dubbeklik op het icoontje van AdwCleaner
    Vista ,Windows 7 en windows 8 gebruikers: Om AdwCleaner uit te voeren, rechtsklik op het icoontje en kies voor "Uitvoeren als administrator".

    Klik vervolgens op Scan.



    Wacht tot de scan voltooid is, deze duurt maar een paar minuutjes. Om te verwijderen wat door AdwCleaner gevonden werd , klik op de knop Clean].



    Voor het cleanen verschijnt er nog eens een mededeling om alle openstaande programma's te sluiten, en documenten op te slaan, om geen informatie verloren te laten gaan.



    Klik op de knop OK om de door AdwCleaner gevonden items te laten verwijderen.

    Hierna verschijnt nog eens een bericht met extra informatie. Lees deze even door en klik vervolgens op OK



    AdwCleaner zal dan alle gedecteerde items verwijderen en zal de computer opnieuw heropstarten.
    Na het heropstarten verschijnt de logfile , waarin je kan lezen wat door aDWcLENER VERWIJDERT WERD.
    De logfile kan je terugvinden in de map AdwCleaner in de root van je systeemschijf C:\AdwCleaner.
    Voeg in een nieuw antwoord de logfile van AdwCleaner.

  7. #27
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Ik gebruik unlocker sinds jaren, unlocker is safe, niks dubieus aan. PUP.Optional.Babylon.A heb je binnen gekregen met de Delta toolbar omdat je de installatie niet goed hebt doorlopen...na het accepteren van de licentieovereenkomst krijg je een volgend venster waar bovenaan staat Delta Toolbar, daar staat de optie 'Quick (recommended)' aangevinkt, vink 'Advanced' aan en haal het vinkje weg bij 'Install Delta toolbar'...daarna wordt enkel Unlocker geïnstalleerd en daar is niks mis mee.

    Draai de AdwCleaner tool en alle rotzooi van de Delta Toolbar zal daarmee worden verwijderd.

    Om het helemaal simpel te maken desinstalleer MBAM en doe een nieuwe installatie waarbij je tijdens de installatie kunt kiezen of er een bureaublad snelkoppeling moet gecreëerd worden, vink die optie uit.

    Verder wil ik nogmaals benadrukken dat je tijdens installatie van freeware dubbel attent moet blijven wat en wat je niet wil installeren!!!

  8. #28
    carfran
    Gast
    Unlocken of ontgrendelen . Wat doet unlocker juist , waarom is het voor mij overbodige software en waarom noem ik het dubieuze software.
    Wanneer een bestand of een map niet kan verwijdert worden wegens in gebruik , gaat unlocker hiervoor de nodige processen stoppen .Wanneer men de taakplanner start kunnen via daar ook de nodige processen gestopt worden, die het verhinderen om een bestand of een map te verwijderen. Het kan al eens gebeuren als men een bestand wil verwijderen men te lezen krijgt dat het niet verwijdert kan worden omdat het ook nog door een andere programma gebruikt word. Meestal is het dan gissen door welk programma het bestand nog is in gebruik genomen.

    Dubieuze software betekent voor mij, als je niet oplet , er ongevraagd ongewenste software of ongewenste toolbars mee geïnstalleerd worden.

  9. #29
    Erelid   peenif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 December 2005
    Locatie
    De mooiste stad van Vlaanderen : Brugge
    Berichten
    5.084
    Bedankjes
    26.621
    Bedankt
    15.012 keer in 5.620 posts
    Ik had ooit een map met afbeeldingen waar alle files door een firmware probleem in mijn camera corrupt werden...die map noch die afbeeldingen kon ik met niks meer verwijderen ook niet met de tool in Revo Uninstaller Pro. Unlocker heeft toen soelaas gebracht en die behoud ik wegens bewezen diensten.

    Het spijtige van Freeware is dat die programma's meestal gekoppeld aangeboden worden met crap, de reden zal wel financiëel zijn. Ook pc's, laptops, tablets en veel hardware worden met ongewenste software op de markt gegooid, dan kan je alles dubieus beginnen noemen...bijzonderste is bij de pinken blijven en altijd opletten dus.

  10. #30
    kaisersosee
    Gast
    Dit tooltje helpt je als je toch eens niet goed oplet...ook geen garantie voor alles denk ik! Uncheky klik
    mvg

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •