Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts

    Acer laptop keyboard + mousepad problemen

    Hey iedereen,

    Deze is weer op een probleempje gestoten dat me ontzettend hard irriteerd en frustreerd, in die mate dat mijn laptop op dit moment haast onbruikbaar is.
    Vandaag starte ik mijn laptop op en alles werkte prima, tot op een bepaald punt dat ie ineens delen van mousepad uitschakelde en vreemde dingen begon te doen.
    Clicken met mousepad was compleet onmogelijk, bewegen met cursor ging nog wel, toen ik probeerde via start menu bepaalde programma's te openen (ik druk altijd op de windows toets), opende die de 'narrator' program en die bleef maar 'enter' herhalen en aangezien er stond 'druk eender welke toets om te horen welke toets je indrukt' neem ik aan dat er iets mis is met de Enter key, maar bij het intoetsen blokkeert ie niet, ik draag zorg voor mijn laptop aangezien hij nog nieuw is ook dus vind het zeer vreemd.
    Ik hoop een oplossing te vinden voor mijn probleem dat niet inhoud dat ik de laptop bij de winkel moet binnendoen, ik ben niet op mijn gemak dat een vreemde op mijn computer gaat zonder ik erbij ben, blijkbaar laten ze het niet toe dat je erbij bent als ze eraan werken...
    ANyways
    Als iemand hier raad weet
    Ik zou het ten zeerste apprecieren..

    Dank bij voorbaat!

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als het geen malware is dat aan de bron ligt, zou ik eerder denken dat er iets mis is met je toetsenbord. In dat geval is een bezoekje aan de winkel onvermijdelijk.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    8 April 2007
    Berichten
    65
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    5 keer in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Als het geen malware is dat aan de bron ligt, zou ik eerder denken dat er iets mis is met je toetsenbord. In dat geval is een bezoekje aan de winkel onvermijdelijk.
    Zoiets vermoedde ik al, nochtans betwijfel ik sterk dat het malware is, kheb de pc al echt meerdere malen gescanned met verscheidene anti-malware en hij vond slechts 1 ding de eerste keer, subtap ofzoiets, werd succesvol verwijderd en veranderde niets aan het probleem
    Gisteren starte ik de pc wel op en ging het weer zoals normaal, toch even voor zekerheid mijn usb muisje aangesloten en guest account geactiveerd en wat files overgezet en dergelijke, moest ik toch opnieuw problemen ondervinden, dan kan ik zonder problemen de pc binnenbrengen
    Kheb wel gemerkt op mijn searches via google,dat er velen zijn die keyboard + mousepad problemen hebben met acer producten, dit is nu mijn 2de acer laptop en heb dit met de eerste nooit gehad
    Ach ja, zien wat er gebeurd en eventueel later toch voor zekerheid binnebrengen in winkel, dank al vast!

  4. #4
    Gevorderd   peterus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    300
    Bedankjes
    483
    Bedankt
    180 keer in 153 posts
    Je kan er eens een gewoon toetsenbord aankoppelen , indien deze die rare kuren niet heeft ligt de oorzaak bij het toetsenbord.
    Peterus

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen Acer Laptop
    Door greg in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 6 August 2013, 18:15
  2. Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 September 2010, 17:58
  3. laptop heeft veel problemen
    Door kevins93 in forum HijackThis
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 13 July 2008, 14:51
  4. acer laptop probleemke
    Door Pitbull76 in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 21 May 2007, 20:57
  5. Acer Laptop "formateren"
    Door Morphke in forum Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 September 2006, 21:07

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •