Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Dockingstation

  1. #1
    Up-to-date   broebels's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    zedelgem
    Berichten
    47
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Dockingstation

    Heb dus een dockingstation aangekocht Sharkoon SATA quickport Duo om externe harde schijven te gebruiken als opslag en deze vlot te kunnen omwisselen.
    Heb desktop en laptop werkende onder windows 7.
    Als ik dockingstation aankoppel via de bijgeleverde USB kabel merk ik wel dat de plug and play zijn ding doet en krijg de melding dat installatie voltooid is en klaar voor gebruik is.
    Ik kijk dan naar het beeld van Computer die alle opslagmedia weergeeft maar ik kan nergens de nieuwe harde schijf terugvinden.
    Bij het dockingstation is geen software bijgeleverd en is tevens nergens te vinden.
    Hoe vind ik de harde schijf in het dockingstation terug in de lijst zodat ik er media kan op plaatsen?
    Greetz

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Misschien heeft het te maken met de ondersteuning voor de Port Multiplier. Een uitgebreide handleiding kan ik niet meteen vinden en wat in de verpakking zit schijnt weinig voor te stellen.
    Heb je onder Schijfbeheer nog eens extra laten zoeken naar nieuwe schijven? (Rechter kolom onder Meer acties)

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    Up-to-date   broebels's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 May 2005
    Locatie
    zedelgem
    Berichten
    47
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    als ik via -computer rechtermuisklik naar - beheren - opslag - schijfbeheer ga vind ik hem terug maar kan er niets op plaatsen. Dus eigenlijk word de hd door computer herkent maar nog niet als opslagmedia gebruikt

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •