Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Ik heb vorige eigenaar proberen te contacteren via mail maar die laat niks meer van hem horen .
    Ik ga proberen een. Firmware update te doen.Maar het zal voor morgen of zondag zijn.

  2. #12
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Geen idee of een reset kan helpen. Het formatteren is meestal voldoende met de standaardinstellingen. Kan je de vorige eigenaar nog contacteren om meer uitleg te vragen hoe die het voor mekaar kreeg?

    En zo ja, laat het hier dan ook weten, iedereen heeft hier baat bij.
    Ik vond nergens de firmware te terug op het internet.
    Misschien heeft er iemand meer geluk bij het zoeken naar de firmware update.Onderaan enkele gegevens.
    ID-PVHD25
    PVHD25.ROM
    PCM??ROM

    POCKI VISION
    DREAM MEDIA
    http://icecat.us/en/p/idream/id-pvhd...e-1350111.html

  3. #13
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.839
    Bedankjes
    15.650
    Bedankt
    37.027 keer in 15.348 posts
    Bij Amazon.com heb ik ook dat type gevonden, maar geen extra info, behalve dat het ondersteund werd door Windows versies tot en met XP en door Linux. Iemand heeft er ook een review over geschreven en deze botste ook tegen enkele problemen aan.
    Nog een link naar Planetelektronik, maar ook zonder aanbod van drivers of iets dergelijks.
    Wat ik wel ergens heb gelezen is dat XP enkel formattering in NTFS zou toestaan, maar daar heb ik mijn twijfels over. Ik vrees dat je je speeltje voor iets anders zal moeten gebruiken dan om films af te spelen op televisie, gewoon als datadrager moet het wel lukken.

    Even gezocht in onze downloads. Sluit je HD aan op je computer en installeer DriverView, misschien kan die je helpen naar het juiste besturingsprogramma. Ik heb de download aangepast naar de laatste versie. Gebruik de extra download in het artikel om je programma naar NL te zetten.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #14
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Bij Amazon.com heb ik ook dat type gevonden, maar geen extra info, behalve dat het ondersteund werd door Windows versies tot en met XP en door Linux. Iemand heeft er ook een review over geschreven en deze botste ook tegen enkele problemen aan.
    Nog een link naar Planetelektronik, maar ook zonder aanbod van drivers of iets dergelijks.
    Wat ik wel ergens heb gelezen is dat XP enkel formattering in NTFS zou toestaan, maar daar heb ik mijn twijfels over. Ik vrees dat je je speeltje voor iets anders zal moeten gebruiken dan om films af te spelen op televisie, gewoon als datadrager moet het wel lukken.

    Even gezocht in onze downloads. Sluit je HD aan op je computer en installeer DriverView, misschien kan die je helpen naar het juiste besturingsprogramma. Ik heb de download aangepast naar de laatste versie. Gebruik de extra download in het artikel om je programma naar NL te zetten.
    ik heb driverview geinstalleert heeft 193 items terug waar ik juist moet zoeken weet ik niet .
    heb de lijst overlopen maar vind de naam niet terug.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. HD Pocki Vision 120 Gb
    Door lucas7 in forum Opslagmedia
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 2 October 2014, 09:04
  2. De pagina's worden niet ververst
    Door tarlmars in forum Internet
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 27 October 2008, 14:33
  3. illustraties worden niet geprint
    Door driesdb in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 25 September 2007, 23:46
  4. Maxtors worden niet toegevoegd
    Door -MaT^ in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 27 June 2006, 23:12
  5. Reacties: 12
    Laatste bericht: 18 January 2006, 18:03

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •