Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: macbookair 2008

  1. #1
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    27 December 2008
    Locatie
    aan de kust
    Berichten
    45
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    6 keer in 4 posts

    macbookair 2008

    Heb een macbookair van 2008 serial W8813DK7Y51 model A1237 met een defect gekregen .
    De tablet start op tot op het scherm Mac OS X-hulpprogramma`s.Geprobeerd om MacOSX opnieuw te instaleren maar het lukt niet,loopt vast bij opvragen van informatie of het toestel in aanmerking komt voor het herinstaleren.
    Keert iedere keer terug naar het beginscherm van het instaleren zonder opgave van reden.
    Kan inloggen op internet en informatie opvragen.Beetje van alles geprobeerd maar kom er niet uit,heb nog nooit met apple gewerkt en alles is dus nieuw.
    Beetje gezocht op internet en blijkbaar is dit nog een tablet met een vaste schijf die kan vervangen worden door een SSD met toch een toch fors prijskaartje van +/-175 euro voor 120 GB.
    Weet ook niet of het probleem op te lossen is met een nieuwe SSD en of het nog zinvol is om dit te doen.
    Heb tablet open gemaakt na bekijken van video en het plaatsen van een nieuwe SSD lijkt mij niet zo moeilijk maar weet niet hoe dan Mac OS Lion terug te plaatsen.
    Graag beetje hulp om een verantwoorde keus te maken.
    beste groeten en dank bij voorbaat.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik ken daar ook niets van hé, ik lees wel dat ze zulke apparatuur altijd verkochten met de nodige recovery dvd's. Heb je die niet gezien?
    Je kreeg dat ding met een defect : weet je niet over welk defect het gaat?
    Veel kosten zou ik daar niet meer aan doen, het is al redelijk oud blijkbaar.

  3. #3
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Helemaal eens met berger. Als hij Snow Leopard kan halen (20 Euro) zal het al een succes zijn. Vraag het aan de Apple supportt, want in tegenstelling tot M$ zijn ze wel behulpzaam en gratis.

    Als je toch een SSD wenst , kijk eens naar MX500 serie of zo (uit het hoofd) goed en goedkoop (bezoek HWI)
    Lukt het niet dan kan je die achteraf nog gebruiken op Windows.
    Maar persoonlijk ben ik niet gek op Apple.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Autocad 2008
    Door jack in forum Overige software
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 July 2007, 03:52

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •