Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts

    tablet en games spelen

    Hallo,
    Ik zou voor kerst een cadeau willen kopen voor iemand uit de famillie een Tablet
    Alleen vraag ik me af of het mogelijk is en gemakkelijk is om op een tablet deze games
    te spelen die terug te vinden zijn op facebook Bubble Shooter en FarmVille ?
    alvast bedankt voor u tijd.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Van die spelen ken ik niet zo veel, maar op mijn Android tablet in de google play store zitten alleszins gratis dingen zoals Bublle Shooter en Farmville (Farmville2 : het boerenleven en Farmville Crop, en nog een paar andere) . Of dat nu dezelfde zijn als die via Facebook beschikbaar zijn weet ik niet.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Van die spelen ken ik niet zo veel, maar op mijn Android tablet in de google play store zitten alleszins gratis dingen zoals Bublle Shooter en Farmville (Farmville2 : het boerenleven en Farmville Crop, en nog een paar andere) . Of dat nu dezelfde zijn als die via Facebook beschikbaar zijn weet ik niet.
    Ja,zijn volgens mij wel dezelfde games.
    Ik heb gehoord dat het met een singel core wel moet lukken deze games te spelen zeker dual core.
    Wat de besturing betreft omdat geen toetsen heb bij een tablet weet niet of dit lukt of eenvoudig te besturen is?

  4. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Mijn tablet is Samsung GT-P5110 met android 4.2.2
    Geen wereldwonder vermoed ik, ik kreeg ze bij een abonnement van twee jaar op een krant.
    En nu heb ik speciaal voor u farmville2 De Boerderij geinstalleerd, zo een 47 MB. Dat ging goed, heb dat spel open gekregen, en dank zij de begeleiding van Marie heb ik daar allerlei dingen kunnen doen : een oude schuur afbreken, schatten gevonden in een waterput, water gemorst over een tarweveld, tarwe geoogst. En toen moest ik een brood gaan kopen bij de bakker om de hoek, wel een brood in het echt.
    Ik vind dat ik nu wel een bovenaardse prestatie heb geleverd, was tot hiertoe blijven steken bij sollitaire.

  5. #5
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Mijn tablet is Samsung GT-P5110 met android 4.2.2
    Geen wereldwonder vermoed ik, ik kreeg ze bij een abonnement van twee jaar op een krant.
    En nu heb ik speciaal voor u farmville2 De Boerderij geinstalleerd, zo een 47 MB. Dat ging goed, heb dat spel open gekregen, en dank zij de begeleiding van Marie heb ik daar allerlei dingen kunnen doen : een oude schuur afbreken, schatten gevonden in een waterput, water gemorst over een tarweveld, tarwe geoogst. En toen moest ik een brood gaan kopen bij de bakker om de hoek, wel een brood in het echt.
    Ik vind dat ik nu wel een bovenaardse prestatie heb geleverd, was tot hiertoe blijven steken bij sollitaire.
    hallo,

    super bedankt hoor!!
    Na al dat hard werken op de boerderij heb je natuurlijk een reuzen honger gekregen he.

    Bij de meeste nieuwe tablets heb je als besturing systeem android 4.2.2

    Soms kan je koopjes doen van nieuwe tablets maar het besturing systeem is maar Android 3.1

    Is dit een groot probleem om vlot te kunnen werken met de nieuwe apps en de games als het besturing systeem maar Android 3.1 of bestaat de mogelijkheid om dit updaten naar android 4.2.2 ?

  6. De volgende gebruiker bedankt lucas7 voor deze nuttige post:

    berger (17 November 2014)

  7. #6
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Of dat zomaar gaat weet ik niet, toch best oppassen.
    Ik heb hier nog een wat oudere tablet met android 4.0, ik probeerde de updaye naar 4.2, maar kreeg als antwoord dat er voor die tablet geen update beschikbaar was. Ondertussen lees ik dat er een limited 4.3 zou bestaan, wat dat juist betekent weet ik ook nie. Bij google zijn ze uiteraard ook niet naief he.

  8. #7
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    In het algemeen gesproken ... blijf er eens even bij stilstaan ...

    Kijk rondom U.
    Onvoorstelbaar hoeveel inspanningen mensen soms (moeten ?) doen ...
    om zich te ontspannen !!



    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. pc valt uit tijdens spelen van een game
    Door rudje76 in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 24
    Laatste bericht: 12 May 2010, 21:22
  2. Ram fout bij spelen van games
    Door WarCraft in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 31 October 2005, 17:56

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •