Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts

    Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB

    Hallo,

    Na weekje zoeken op internet denk ik tot deze aankoop over te gaan
    de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB .
    Maar toch heb ik nog enkelen vragen .
    Ik heb reeds bij pricewatch gekeken bij specificaties maar ik kon nergens terug vinden of deze
    tablet een webcame functie heeft ?
    Mij eerste gedachte zegt ja want de tablet heeft een camera vooraan , maar is dit wel zo ?

    Mij tweede vraag de ingebouwde camera in de tablet heeft geen Flitser .
    Zal de kwaliteit behoorlijk zijn (goed zijn ) wanneer je een foto neemt in huis in de woonkamer als het licht aan is?

    Mij laatste vraag op sommige site is erbij de specificaties Gesprekstijd te lezen is het dan ook mogelijk om met dit model Samsung Galaxy Tab 3 10.1 4G/LTE 16GB te bellen ?
    alvast bedankt voor u tijd.


    http://tweakers.net/pricewatch/348079/samsung-galaxy-tab-3-101-inch-lte-16gb-zwart/specificaties/

    http://www.midimedia.nl/samsung-galaxy-tab-3-10-1-p5220-4g-16gb-white/

  2. #2
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Cool

    Lucas, ik denk dat je suf geworden bent van het zoeken. Lezen kan nog hopelijk ?
    Deze tekst komt uit de webpagina waarvan je zelf de link toont (laatse link bij de topicvraag)

    De Samsung Galaxy Tab 3 10.1 P5220 4G 16GB White is de nieuwste 10.1 inch 4G familietablet van Samsung. Met deze tablet kunt u ook bellen en gebeld worden. Deze mooi en handig gevormde tablet van Samsung draait op een snelle 1.6 GHz dual-core processor die ondersteund wordt door 1GB werkgeheugen, zodat het Android 4.2 Jelly Bean besturingssysteem op de Tab 3 10.1 snel en zonder haperingen functioneert. De gemiddelde gebruiker heeft aan 16GB intern geheugen ruim voldoende om foto’s en video’s op te slaan en kan het geheugen met een microSD- kaart worden uitgebreid tot 64GB. Met de 1.3MP- frontfacing camera kunt u videogesprekken... Lees review voor de uitgebreide omschrijving van Samsung Galaxy Tab 3 10.1 P5220 4G 16GB White.
    NOTA : Dit model is momenteel NIET de allernieuwste meer.
    Zo ook dus alle commentaren en reviews hierover.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Lucas, ik denk dat je suf geworden bent van het zoeken. Lezen kan nog hopelijk ?
    Deze tekst komt uit de webpagina waarvan je zelf de link toont (laatse link bij de topicvraag)



    NOTA : Dit model is momenteel NIET de allernieuwste meer.
    Zo ook dus alle commentaren en reviews hierover.
    Hallo Merel,

    Het is voor een cadeau, het is niet het nieuwste model, maar deze tablet valt binnen mijn budget wat ik er wil aan uitgeven. Er komen altijd betere en nieuwere modellen bij maar deze zijn dan altijd een stuk duurder.
    Het moet wel een tablet zijn met een 3G of 4G functie met sim card slot zodat de tablet kan gebruikt worden met een king surf abonnement van telenet.
    http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf
    Het is voor een mindervalide persoon door ongeval, ze heeft niet iedere maand het geld om een duur internet abonnement te betalen van 30 euro. of 40 euro..
    De tablet zal vooral gebruikt worden voor facebook , facebook games Bubble Shooter en FarmVille te spelen, te skypen en af en toe een foto te maken en gewoon te surfen.
    Mocht de tablet voor mij zijn dan was het een stuk eenvoudiger ik heb een internet abonnement en kan overal surfen via homespots.
    Wanneer ik naar mijn budget kijk dan komen er twee tablets in aanmerking de Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB en de ARCHOS 101 XENON.
    ik wil de persoon iets geven dat ze kan gebruiken en dus geen stuk speelgoed , moet toch wel kwaliteit zijn.
    Welke zou u kiezen of heeft u zelf een ander model dat u mij zou aanraden ?
    http://tweakers.net/pricewatch/34807...specificaties/


    http://tweakers.net/pricewatch/42202...specificaties/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. webcam samsung galaxi tab
    Door andre verspeete in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 3 April 2013, 08:00
  2. samsung galaxy tab
    Door crazyding in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 July 2011, 10:43

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •