Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Aangezien ik zelf ook wel een beetje telenetklant ben (wel modemloos) wilde ik toch eens proberen om na te zien of ik op zo'n telenet homespot geraak. Het liep al fout bij het aanmaken van Mijn Telenet : mijn services konden niet worden gekoppeld daar de diensten niet beschikbaar waren. Na 5 pogingen heb ik het wel begrepen, de reklame is niet altijd heel juist.

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    13 May 2005
    Locatie
    oostende
    Berichten
    18
    Bedankjes
    6
    Bedankt
    8 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucas7 Bekijk bericht
    Ik heb een abonnement van Telenet .mijn modem is een oud model van in het begin toen Telenet nog maar juist op de markt was en ik kan dus niet mijn Wi-Fi delen met anderen en toch kan ik overal via mijn smartphone Wi-Fi free homespots inloggen .
    bij mij is dat ook zo, heb nog steeds een "pack"
    BasicNet XL en dan "krijg" je geen nieuwe modem

  3. #13
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Aangezien ik zelf ook wel een beetje telenetklant ben (wel modemloos) wilde ik toch eens proberen om na te zien of ik op zo'n telenet homespot geraak. Het liep al fout bij het aanmaken van Mijn Telenet : mijn services konden niet worden gekoppeld daar de diensten niet beschikbaar waren. Na 5 pogingen heb ik het wel begrepen, de reklame is niet altijd heel juist.
    Met welk toestel heb je dat geprobeerd,tablet?
    Met mijn smartphone kan ik prefect surfen via homespots.Het kan wel soms zijn op bepaalde plaatsen dat niet lukt om verbinding te krijgen met bepaalde homespots waarom weet ik niet?

  4. #14
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    De telenet home spots zijn beschikbaar voor alle klanten van telenet, maarcals je een wireless modem hebt moet je hem ter beschikking stellen als home spot. Zo begrijp ik alleszins de uitleg van telenet.

    Noteer dat ik regelmatig tracht van gebruik te maken van de home spots van proximus. Zo goed werkt dat niet, de reklame zegt uiteraard iets anders. Gaat dat bij telenet beter, de reklame is wel ongeveer identiek. Op mijn twee vakantieadressen in Belgie kan ik geen gebruik maken van proximus homespots, en ik zie daar ook geen telenet homespots.

    Lucas, het wordt tijd om te landen, seffens zijn de feesten voorbij.
    Met Telenet en homespots werkt dat Super goed.
    De tijd begint te dringen om te landen,maar ik wil zeker weten dat dit werk met Telenet homespots dat zou Super zijn

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Waar ik woon zou dat wel goed lukken, maar ik wilde dat eens proberen, en ik moest dan eerst "Mijn telenet" aanmaken. En dat lukte toch niet. Ik heb dat nu al zeker 6 keren geprobeerd, telkens kreeg ik een bericht op een zeker moment dat de dienst niet beschikbaar was. Dat was tijdens de faze dat ik mijn telenetdiensten moest koppelen aan mijn login.

    Ik ga bvb al eens naar de belgische kust en in dat appartement heb ik geen hotspot, van niemand ten andere. Ik maak dan een homespot met mijn smartphone.
    Ook als ik ergens in Wallonië ga heb ik zelfs geen gsm-proximusverbinding met een smartphone.

    Dus al die dingen zoals TV Overal en 1.000.000 Homespots moet je toch met een korreltje zout nemen, het hangt er vanaf of je op de juiste plaats bent of niet. Ik blijf het maar herhalen : geloof niet altijd de reklame.

    Als je nu uw geschenk wil geven aan iemand die dat wil vooral gebruiken daar waar hij of zij woont kun je dat met uw abonnement toch al eens uittesten of er in die woning kans is op slagen. Dan moet je natuurlijk zelf over een abonnement beschikken en bvb een tablet of smartphone met wifi.

  6. #16
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Waar ik woon zou dat wel goed lukken, maar ik wilde dat eens proberen, en ik moest dan eerst "Mijn telenet" aanmaken. En dat lukte toch niet. Ik heb dat nu al zeker 6 keren geprobeerd, telkens kreeg ik een bericht op een zeker moment dat de dienst niet beschikbaar was. Dat was tijdens de faze dat ik mijn telenetdiensten moest koppelen aan mijn login.

    Ik ga bvb al eens naar de belgische kust en in dat appartement heb ik geen hotspot, van niemand ten andere. Ik maak dan een homespot met mijn smartphone.
    Ook als ik ergens in Wallonië ga heb ik zelfs geen gsm-proximusverbinding met een smartphone.

    Dus al die dingen zoals TV Overal en 1.000.000 Homespots moet je toch met een korreltje zout nemen, het hangt er vanaf of je op de juiste plaats bent of niet. Ik blijf het maar herhalen : geloof niet altijd de reklame.

    Als je nu uw geschenk wil geven aan iemand die dat wil vooral gebruiken daar waar hij of zij woont kun je dat met uw abonnement toch al eens uittesten of er in die woning kans is op slagen. Dan moet je natuurlijk zelf over een abonnement beschikken en bvb een tablet of smartphone met wifi.
    hallo berger,

    ik heb een telenet abonnement en ook nog een king abonnement voor mijn smartphone via mijn smartphone kan ik op die plaats waar de persoon woont perfect surfen via 3g en wifi maar voor wifi moet ik wel inloggen via mijn telenet account mijn e-mail adres en wachtwoord provider. Dan werkt dat perfect .Had ik niet aan gedacht ga ik straks eens proberen via mijn smartphone te surfen via wifi .ik ga mijn sim kaart verwijderen en mijn wifi functie op mijn smartphone laten zoeken naar wifi netwerk en daarna inloggen via mijn telenet gegevens en kijken of dit lukt.

    Als dit perfect gaat dan moet ik juist nog 100% zekerheid hebben dat de persoon gratis mag surfen via wifi homespots met met een king surf abonnement?

  7. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ondertussen ben ik er wel in geslaagd om mij in te schrijven op "Mijn Telenet". Maar op een telenethomespot geraak ik wel niet : blijkbaar moet men een internet telenetklant zijn, telenetklant volstaat niet.
    Ook opletten voor de 99 euro kosten om 4G te activeren.
    Eigenlijk komt het er op neer dat de volledige communicatie zeer onduidelijk is.
    Laatst gewijzigd door berger; 3 December 2014 om 17:00

  8. #18
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Ondertussen ben ik er wel in geslaagd om mij in te schrijven op "Mijn Telenet". Maar op een telenethomespot geraak ik wel niet : blijkbaar moet men een internet telenetklant zijn, telenetklant volstaat niet.
    Ook opletten voor de 99 euro kosten om 4G te activeren.
    Eigenlijk komt het er op neer dat de volledige communicatie zeer onduidelijk is.
    Heeft u een King surf only sim abonnement of welke Telenet dienst heeft u?
    Waar heb je dat gelezen van 99€ kosten om 4 G te activeren?

  9. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Alleen TV zonder modem.
    Van die 99 euro heb ik ergens gelezen bij Telenet, maar hoe meer ik lees hoe minder ik het allemaal snap.
    Maandelijkse kosten€ 5,00
    Abonnement€ 5,00
    Eenmalige kosten€ 0,00
    Activering op ons netwerk€ 0,00
    4G Mobile WiFi meer info€ 99,00


    € 5,00

  10. #20
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts
    Ik heb reeds ook een test gedaan met mijn smartphone op de plaats waar de persoon woont.
    Ik heb mijn sim kaart uit mijn smartphone genomen en daarna mijn smartphone terug aangezet en de Wi-Fi functie doen zoeken op mijn smartphone en de Telenet homespot werd gevonden en ik kom surfen via de homespot

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. king surf abonnement Telenet gebruiken op tablet
    Door lucas7 in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 November 2014, 22:05
  2. webcam samsung galaxi tab
    Door andre verspeete in forum Volledige systemen, laptops en netbooks
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 3 April 2013, 08:00
  3. samsung galaxy tab
    Door crazyding in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 10 July 2011, 10:43

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •