Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Beste berger, ik heb idd dagelijks naar de teller gekeken ! Die bleef telkens op het zelfde getal staan...Bij de laatste controle dachten we even op internet te gaan om te zien of er idd iets verandert aan het bedrag...Ik weet niet welke site ik bezocht heb (zeker geen hele kranten of wat dan ook). Er kwamen plots in een keer veel FB-meldingen binnen ! Maar zolang je iets binnen krijgt moet je er toch niet voor betalen dacht ik??? Ik ga het allemaal nog eens grondig uitpluizen ...Dankuwel voor je reactie...Ik laat weten als ik het heb kunnen oplossen !
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  2. #12
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Berger, het wordt zo langzaam aan duidelijk dat ofwel ik een fout maak ofwel het toestel ( wat gisteren iemand anders suggereerde ).. Het is behoorlijk frustrerend dat ik het probleem niet krijg opgelost...Ofwel gebeurt dat kortelings weg ofwel doe ik mijn smartphone weg...en neem ik weer een goede oude gsm !!! Zo kan het niet blijven duren...een smartphone heeft natuurlijk voordelen maar als mijn maandelijks rekening zo blijft oplopen heb ik al lang een nieuwe gsm gekocht van dat zelfde bedreag.....Hopelijk vind ik rap een oplossing...Bedankt voor je advies...Mijn mail klinkt misschien wat hard maar de frustratie richt zich tegen mij en niet tegen diegenen die zo goed zijn mij te willen helpen...Nogmaals van harte dank ! Ik hou je op de hoogte !
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  3. #13
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Wat mij toch een beetje ongerust maakt is dat je zegt : wat binnenkomt moet je toch niet betalen. Dat lijkt mij vreemd en wijst toch een beetje op een misverstand. Als je gaat internetten stuur je iets weg en komt er iets terug. Dat betaalt ge wel uiteraard.

  4. #14
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ik deel normaal niet meer mijn vragen of antwoorden op dit forum, maar voor dit verbreek ik mijn regel even:
    Ik heb een Smartphone LG type L90 (D405n). Normaal werk ik uitsluitend op WiFi. Enkel als ik op verlof ga of tijdens het eindejaar wil ik ook data en dan laad ik bij Proximus 500mb te verbruiken binnen één maand.
    Met mijn vorige smartphone heb ik daar nooit iets speciaals gemerkt, en van die 500 mb was er op het einde van de verbruiksperiode nog 100mb over. Nu heb ik dus een andere smartphone en in september 2014 ging ik op verlof en kocht 500mb. Alles was normaal, maar toen de maand om was en ik al mijn verbindingen uitschakelde (gecontroleerd door winkel enz.) Verdween er plots belkrediet! Gebeld met Proximus en als reden kreeg ik dataverbruik. Vermits de verkoper ook geen oplossing vond, het simpelste: door Proximus dataverkeer laten uitschakelen. Geen probleem meer. Voor de eindejaarsfeesten terug 500mb gekocht na de helft van de periode kreeg ik van Proximus een SMS dat ik over de helft zat en nog maar 245 MB had. Op dat ogenblik (11.45u) was mijn dataverbruik uitgeschakeld en werkte ik op WiFi thuis. De volgende morgen, nog steeds dataverkeer uitgeschakeld, controleerde ik, uit gewoonte mijn stand en had nog maar 70MB. Bellen met Proximus en chatten met LG (goede service dus) had als resultaat: LG zegt schuld bij Proximus, Proximus zegt schuld bij LG. Ik heb al een andere SIMkaart gestoken, probleem blijft. Eindresultaat: na het einde van de periode, begon hij weer belkrediet te verbruiken. LG heeft het nu doorgegeven aan de technische dienst en ik moet geduld hebben. Ik heb dus weer dateverkeer door Proximus laten uitschakelen.

  5. #15
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Raar maar misschien waar, ik heb zoiets bij Proximus nooit ondervonden. Waarom overkomt mij zo iets nooit!??
    Wat wel waar is dat het niet altijd simpel is om wifi uit te schakelen op de smartphone die ik heb (Nokia). Als ik wifi heb aangezet en deze wil uitzetten, en zelfs als ik aanvink dat ik geen nieuwe wifi moet hebben komt die wel automatisch terug.
    Ik lees op internet wel enkele verhalen van mensen die verschieten van een hoog dataverbruik. Als je klant bent bij telenet kunnen ze wel zien wanneer je data hebt verbruikt, maar ik denk niet dat ze kunnen zeggen van welke site of zo.
    Laatst gewijzigd door berger; 20 January 2015 om 20:25

  6. #16
    kaisersosee
    Gast
    Heb nu al van alles gelezen,er is toch verschil tussen wifi en 3g toch!
    Nu heb ik zelf abo bij Telenet betalen volgens verbruik, wat houd dit in....ja bellen/sms/ook internet als ik wil,dit is natuurlijk via 3G.
    Doe ik nu één gesprek van b.v. 5min.,ga naar mijn Telenet weet perfect hoeveel me dit gesprek heeft gekost,ook naar welk nummer en provider.Kan ook op internet,met één Nokia gsm van 49€ van den Aldi , ja dit moet ik natuurlijk betalen(doe ik nooit),dit was het over 3G!!!
    Nu stel heb abo internet van Telenet(spijtig genoeg onmogelijk te krijgen voor mij!)ja wat maakt het uit met wat ik inlog op wifi,
    pc/laptop/iphone/.... dit is toch in begrepen in je abo,of ga ik hier totaal de mist in
    Weet wel dat iphone soms de twee hebben wifi en 3G ...ja dit zou natuurlijk wel eens voor problemen kunnen zorgen.
    mvg

  7. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Proberen om de mist te doen opklaren ondanks het late uur.
    Bij mijn smartphone abonnement is er 2 Gbytes internet (3G of soms nu 4G). Maar een smartphone heeft (denk ik wel altijd) ook wifi.
    Ben ik nu ergens waar ik geen verbinding heb met een netwerk, dan kan ik met die smartphone surfen in 3G. Dat is traag maar iets is beter dan niets.
    Ik kan die smartphone ook omschakelen naar een wifi-hotspot, zodat ik of iemand anders op een tablet in wifi via die hotspot kan surfen, maar eigenlijk blijft het 3G. Dat blijft traag, maar het scherm van een tablet is nu eenmaal wel groter.

  8. #18
    kaisersosee
    Gast
    Ja Berger,maar je provider gaat je toch niks meer aanrekenen als je op wifi gaat,als dit ook je internet abo is.
    mvg

  9. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Dat lijkt mij normaal. Maar was mens wel in wifi op zijn eigen abonnement, dat weet normaal enkel hij zelf, en dan nog. Heeft mens soms geen medemens?
    Als hij op zijn wifi netwerk is gebruikt de smartphone dan automatisch dat wifi netwerk? Dat lijkt normaal maar is dat ook zo? Bij mij staat er ergens een instelling die zegt dat de smartphone automatisch het netwerk moet kiezen. Mijn smartphone lijkt dan het beste netwerk te kiezen. Maar doen alle smartphones dat zo.
    Is er een fout bij zijn provider? Op internet staan gevallen dat ze dat toegeven soms, maar meestal niet. Misschien hangt dat af van een goede klant te zijn, dus vele diensten bij hen kopen of niet. Of hangt het af van goed zijn zaak te bepleiten. Soms wat luider praten helpt.
    Mens schijnt al een paar keren van provider te zijn veranderd, en ook van formule. Zijn er dan eenmalige kosten?
    Eigenlijk weten we nog niet bij welke provider hij nu is.

  10. #20
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.027
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.143 keer in 2.293 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Dat lijkt mij normaal. Maar was mens wel in wifi op zijn eigen abonnement, dat weet normaal enkel hij zelf, en dan nog. Heeft mens soms geen medemens?
    Als hij op zijn wifi netwerk is gebruikt de smartphone dan automatisch dat wifi netwerk? Dat lijkt normaal maar is dat ook zo? Bij mij staat er ergens een instelling die zegt dat de smartphone automatisch het netwerk moet kiezen. Mijn smartphone lijkt dan het beste netwerk te kiezen. Maar doen alle smartphones dat zo.
    Is er een fout bij zijn provider? Op internet staan gevallen dat ze dat toegeven soms, maar meestal niet. Misschien hangt dat af van een goede klant te zijn, dus vele diensten bij hen kopen of niet. Of hangt het af van goed zijn zaak te bepleiten. Soms wat luider praten helpt.
    Mens schijnt al een paar keren van provider te zijn veranderd, en ook van formule. Zijn er dan eenmalige kosten?
    Eigenlijk weten we nog niet bij welke provider hij nu is.
    Kijk eens in #7, eerste zin: Telenet
    J.W.
    Google is uw vriend

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Smartphones
    Door Sofiekebieke in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 August 2007, 13:27
  2. Smartphone
    Door Martijn in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 February 2006, 22:32
  3. Skype via smartphone
    Door Passat TDI in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 November 2005, 20:09
  4. Bandbreedte verdelen en limiteren
    Door Snoepy in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 October 2005, 23:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •