Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25
  1. #21
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Waarvoor dank, slecht gelezen.

  2. #22
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Voor alle duidelijkheid: ik ben bij Telenet en op mijn smartphone staat ook telkens Telenet als provider bovenaan de startpagina ! Duidelijker kan dat niet zijn denk ik !!!
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  3. #23
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Een stand van zaken tussendoor: ik heb net de technische dienst gebeld van Telenet. daarheen was ik verwezen door de inlichten dienst van Telenet omdat ze daar wel konden zeggen wat er in een keer werd gedownload, aldus mijn rekening ! Blijkbaar weten ze het daar ook niet!!! Onmogelijk te achterhalen. Dus terug naar nul. Intussen staat mijn smartphone wel op vliegtuigstand zodat er niets kan binnenkomen wat ik niet gevraagd heb... Ik ga eens contact opnemen met Motorolaal verwacht ik ook daar niet veel van. En daarna ook eens met Van Den Borre! Zij hebben het toestel verkocht ( nog geen jaar geleden) en moeten dus toch iets kunnen zeggen daarover !!! Alvast dank aan iedereen die me met raad en daad heeft bijgestaan. Bij Telenet heb ik intussen ook ingesteld dat ik herinnerd wil worden zodra ik de € 10 overschrijdt. Dat is vroeg maar ik wil wel eens weten hoe en hoe goed dat systeem wel werkt !!! Hopelijk heb ik goed nieuws volgende keer. En ik hoop dat dit bericht voor iedereen leesbaar overkomt !!!!
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  4. De volgende 2 gebruikers bedanken mens voor deze nuttige post:

    berger (26 January 2015), Phil O'Sophe (26 January 2015)

  5. #24
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Beste forumleden, ik wil jullie tussentijds, in afwachting van mijn volgende rekening, even op de hoogte brengen van mijn smartphone-situatie nu! Ik heb de grote fout gemaakt, denk ik toch, van mijn smartphone niet 'in te loggen' bij Telenet. Ik dacht dat het volstond van de instellingen op de smartphone op Wi-Fi te zetten om het probleem opgelost te krijgen. Sedert korte tijd ben ik daarachter gekomen, mede door hints die jullie mij hebben aangereikt! Ik log dus elke dag in en kan ook via de snelkoppeling controleren of ie wel op Wi-Fi staat. Voor mij dus een hele vooruitgang en ik hoop daarmee voor eens en voorgoed het probleem te hebben opgelost ! een mens leert van zijn fouten. In mijn geval heeft dat ook geld gekost ! Ik hoop dat ik nu goed bezig ben! Bij die moderne media is het vaak zo dat men sommige dingen als uitleg niet krijgt in de winkel of in de boeken omdat ze ervan uitgaan dat je dat allemaal weet ! Misschien is dat ook zo voor meer ervaren gebruikers. Niet zo dus in mijn geval! Om te besluiten: ik hoop dat het probleem van de baan is en dat er geen prolemen meer opduiken qua rekening. Wordt vervolgd ! Van harte dank aan elk van u omdat u zo vriendelijk was mij te helpen zoeken naar een oplossing !!! Vriendelijke groeten !!! Een tevreden Mens!
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken mens voor deze nuttige post:

    berger (10 February 2015), Obsessed (10 February 2015)

  7. #25
    Up-to-date   mens's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 February 2013
    Locatie
    regio kust
    Berichten
    83
    Bedankjes
    203
    Bedankt
    196 keer in 166 posts
    Hoi Iedereen, Met onderstaande app is het vrij makkelijk om een zicht te krijgen op wat je verbruikt en waar het verbruik naartoe gaat ! Ik heb hem geïnstalleerd en hij is vrij handig in het gebruik! Zo hoop ik een zicht te krijgen op mijn 'raar' verbruik van de laatste maanden...Met nog een hartelijke dank aan iedereen die zo vriendelijk was om mij te helpen bij dit probleem !

    save money by tracking my data usage with My Data Manager: http://www.mydatamanagerapp.com/
    Als je de lat te hoog legt bestaat de neiging er onderdoor te lopen !

  8. De volgende 3 gebruikers bedanken mens voor deze nuttige post:

    berger (18 February 2015), compuchrisje (19 February 2015), Phil O'Sophe (18 February 2015)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Smartphones
    Door Sofiekebieke in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 3 August 2007, 13:27
  2. Smartphone
    Door Martijn in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27 February 2006, 22:32
  3. Skype via smartphone
    Door Passat TDI in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 November 2005, 20:09
  4. Bandbreedte verdelen en limiteren
    Door Snoepy in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 October 2005, 23:30

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •