Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    15 February 2014
    Berichten
    216
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    15 keer in 12 posts

    Welk office pakket aanschaffen

    Hallo,
    I zou een office pakket willen aanschaffen alleen weet ik niet de welke
    Je hebt :
    Microsoft Office 2013 Professional Plus NL en Microsoft Office Thuisgebruik en Zelfstandigen 2013 NL
    Bij de Microsoft Office 2013 Professional Plus heb je Publisher
    en Access meer
    Met Access kun je databestand toepassingen maken voor APPS
    Met Publisher kan je professioneel ogende documenten maken voor publicatie. wanneer
    ik de foto’s bekijk lijkt dit veel op photoshop en photoshop heb ik reeds .
    Ik wil het gaan gebruiken voor tekstverwerking voor mijn toekomstige website en de nieuwsbrief daar rond.
    Welke aankoop is voor mij het best ?
    Laatst gewijzigd door lucas7; 20 March 2015 om 22:19

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Publisher en photoshop : dat lijkt mij toch niet hetzelfde hoor.
    Professionele ogende dokumenten maken hangt niet enkel af van de software die u koopt, maar vooral van uw vorming en talent.
    Ik zou al eens starten met iets dat niets kost en dan denk ik aan LibreOffice.

  3. #3
    Gevorderd   Pjotr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    234
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    79 keer in 67 posts
    Je gooit hier wel een hoop verschillende programma's op 1hoop

    Publisher en Photoshop zijn wel programma's voor verschillende toepassingen.
    met Photoshop ga je uw foto's bewerken, mijn menig is dat photoshop veel te ingewikkeld en uitgebreid is voor niet professionelen, voor de simpele bewerking dat de meeste dat gebruiken mijzelf daarbij gerekend zijn er veel simpelere programma's. Maar dat zal je wel weten aangezien je het in je bezit hebt, maar hoe je daarmee tekstverwerking voor je webpagina gaat mee maken is mij een raadsel

    Publisher wordt meer gebruikt om folders en dergelijke te maken, ik zie dat als een Word met wat meer/andere mogelijkheden. Dat is misschien wel interessant om een nieuwsbrief te maken

    Het probleem met Acces is eigenlijk dat je daar veel tijd insteekt voor je data verwerking.
    Als je echt veel data moet verwerken is dat professioneel misschien interessant maar ikzelf verwerk tot nu toe zelfs professioneel nog alles met excel, met reden dat je kan een heel goed werkende Acces maken maar vindt maar eens collega's die daar dan ook mee kunnen werken, Excel kunnen de meest wel gebruiken.

    Ik steun Berger hier probeer eerst eens iets gelijkaardig wat niets kost en als je daar vast geraakt met mogelijkheden kan je nog eens rond zien. voor Publisher kan je Scribus als alternatief gebruiken http://www.clickx.be/brieven/70406/g...oor-publisher/

    Daarentegen als je toch toe bent aan de aankoop zou ik eerder overwegen om 1 module (1dag/week half jaar) Publisher in volwassenonderwijs te volgen, via de meeste scholen kan je dan de office toch wel aan beter prijzen krijgen. en dan ken je veel beter de mogelijkheden.Waar ik vroeger ging werkten ze met accedemic download en daar betaal je op het moment voor een volledig Office pakket €80
    Laatst gewijzigd door Pjotr; 21 March 2015 om 12:24

  4. De volgende 2 gebruikers bedanken Pjotr voor deze nuttige post:

    berger (21 March 2015), ghost (21 March 2015)

  5. #4
    Gevorderd   Quazie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 December 2005
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Berichten
    364
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    261 keer in 130 posts
    Waarom niet het gratis Apache "openoffice.com" proberen.
    Dit programma bevat een tekstverwerker, rekenblad, database, presentatie- en teken programma en als extra een uitgebreid programma om wiskundige formules te berekenen. Tijdens de installatie kan je aanduiden welke onderdelen je wil installeren.
    Word, Exel, ... dokumenten kunnen geopend/bewerkt en opgeslagen in eigen of origineel formaat of rechtstreeks geëxporteerd in PDF of ander formaat.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Welk antivirus pakket
    Door miktik in forum Malware
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 4 March 2015, 17:45
  2. welke office?
    Door slicky in forum Office
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 27 November 2007, 08:01
  3. Welk webhosting pakket
    Door theo0064 in forum Webdevelopment & Programming
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 1 November 2006, 10:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •