Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Virus op mobiel

  1. #11
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  2. #12
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Als ik er iets van kende of iemand kende die er iets van kent, vroeg ik het hier niet!

  3. #13
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    Beetje raar antwoord.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  4. #14
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Theo heeft zich toch weer laten pakken vrees ik. En dan is hij kwaad op de hele wereld!

    Door op een vertrouwd facebook dingen met een rare naam te klikken heeft hij waarschijnlijk op zijn mobiel een virus binnen gehaald. Ik begrijp ook niet de te vertrouwen mensen die virussen verspreiden en dit blijkbaar weten, want ze wisten het u te zeggen. Ik gebruik op mijn androidtablet de applicatie CM Security. Lijkt mij een goede bescherming te bieden.

    Door zijn telefoonnummer in te geven heeft Theo waarschijnlijk een abonnement onderschreven bij de een of andere firma op een mooi eiland. Het is denk ik de moeite waard om eens de situatie uit te leggen aan de klantendienst van uw provider van uw telefoondienst. Ik lees dat sommige providers die situatie wel snappen en zelfs de reeds gemaakte kosten terugstorten (wat ze eigenlijk niet hoeven te doen). In Nederland blijkt er wel een dienst te zijn waar je abonnementen kunt opzeggen : de naam van die dienst staat in een vorig bericht.

    Als theo terugkeert naar zijn fabrieksinstellingen moet hij weer vermijden om te klikken op allerlei dingen, ik zie dat cijfertje 1 in andere voorbeelden , weliswaar geen vierkantje maar een andere meetkundige figuur Niet doen dus. Doe alleen updates via de updatedienst van uw telefoon.

  5. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    vdhee ( 9 April 2015)

  6. #15
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    Er is een site, te vinden met "afsluiten 0900 nummers" in Google, en dara kun je je af laten sluiten voor zulke nummers.
    Als ik dit aan mensen vertel, dan is steevast het antwoord (vrij vertaald Jaaah, maar ik ben zoooo belangrijk, stel dat ik dat er paniek is en ik dat nummer ineens moet bellen, dan kan dat niet, dus nee, ik sluit niks af.

    Om vervolgens een week later te miepen dat ze aangesloten zijn op een duur abonnement.

    Ik weet wel, er zijn ook mensen die er geen kaas van gegeten hebebn en er instinken, maar het gros voelt zich té belangrijk om maatregelen te treffen.

    Ik heb 0900 nummer laten blokkeren EN ik heb bij de bank mijn opnamelimiet laten verlagen tot 500 euro.
    Zo kan ik nooit veel geld kwijtraken als het misgaat.
    Maar ook hier, hetzelfde antwoord: ja nee, maar stel dat ik ineens 5000 euro moet kunnen pinnen.
    Affijn, je snapt wat ik bedoel.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  7. #16
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Holla, niet doorgaloperen hé! Ik heb helemaal mijn nummer niet doorgegeven, dan ken je mij niet goed! Ik gaf maar uitleg over wat er allemaal tevoorschijn komt! En ik ben ook helemaal niet kwaad op de hele wereld! Alleen vind ik het fout dat hier door sommigen te vaak gezegd wordt: op Google kijken of iemand zoeken. De meesten, en ik zeker en vast, zoek eerst of hij iemand kent die er iets van weet, dan kijk ik op Google. Maar voor velen, ook voor mij, geeft Google ofwel door het technische woordgebruik, ofwel door een ander taal, niet echt begrijpbare oplossingen. Dan komen we naar hier om te zien of niemand hier zit die dat in een begrijpelijke taal kan uitleggen. Ik ben al een half jaar hier weggebleven voor die rare antwoorden, en zal het best opnieuw doen!

  8. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Dag Theo, tot binnen 6 maanden dan hé!
    Ge hebt al eens gezegd dat je hier geen raad meer wenste te vragen, blijf dan ook weg hé. En los het zelf maar op.
    Ik stop hier definitief mijn bescheiden pogingen om u te helpen, ik versta uw uitleg toch nooit!

  9. #18
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    Beste Theo,
    soms vragen mensen hier dingen, die ze met Google ook hadden kunnen vinden. En dan niet eens de moeilijkste vragen he ?
    Soms antwoord ik dan wel eens met een Google link. Google kan nu eenmaal veel meer vertellen dan ik kan.
    En wat je dan daarna nog niet snapt, kun je hier vragen.

    En iemand vragen, ja dat is logisch. Als ik jou moet gaan uitleggen hoe je een TWRP recovery kunt installeren, dan ben ik wel even bezig. Iemand met kennis heeft dta in 5 minuten voor je geregeld.
    Nou ben ik niet te beroerd om het hier allemaal neer te schrijven, maar je zult niet de eerste zijn die niks meer van zich laat horen zodra z'n probleem opgelost is en dara pas ik tegenwoordig voor.

    Ook als ik zie dat iemand een ingewikkelde vraag stelt en het is z'n eerste posting, dan weet ik al dat er nadat het probleem opelost is, we nooit meer iets zullen horen van die persoon. Ja, tot hij weer een probleem heeft.
    Ik ben niemands sloofje. Mensen helpen elkáár op forums, het is geen eenrichtingsweg.

    En als jij dat wel vind, nou tabee dan he.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  10. #19
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.886
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.630 keer in 1.038 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghost Bekijk bericht
    Malwarebytes op mobile al geprobeerd? https://www.malwarebytes.org/mobile/
    Ik trek me niks aan van deze heisa , ik wil alleen weten heb je dit nu uitgeprobeerd of niet?
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  11. #20
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    5 April 2008
    Berichten
    1.016
    Bedankjes
    294
    Bedankt
    282 keer in 216 posts
    Ja, ik heb dat gedaan, en juist zoals Avast gaf het geen virus. Fenomeen schijnt dus iets anders te zijn. Zolang de vervelende pop ups niet terug komen laat ik het zo. Anders reset ik opnieuw, maar dan ook de externe SDAP kaart. Bedankt voor je hulp.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Msn Mobiel Virus???
    Door JerreB in forum HijackThis
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 5 January 2008, 17:24
  2. Panda anti virus
    Door Wayne in forum Malware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 14 May 2005, 22:02
  3. virus in kluis
    Door hilde.tvdp in forum Malware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 14 May 2005, 15:03
  4. virus in hotmail ?
    Door tomasven in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 12 May 2005, 04:54
  5. aan miekiemoes/ trojan virus
    Door annickske in forum HijackThis
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 May 2005, 21:38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •