Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    Kan geen microsoft account aanmaken

    Ik had op mijn pc en laptop dezelfde Microsoft account.Omdat ik daarvan af wil wou ik een nieuwe account aanmaken op de laptop.
    Ik volg de stappen om dit te doen en alles gaat goed tot ik de code die naar outlook adres word gestuurd ingeef.dan gebeurd er niets meer.
    Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe of dat er onderweg iets verkeerd loopt.
    Is het normaal dat de code naar een ander(het alternatieve) adres word gestuurd dan wat je opgeeft als nieuwe Microsoft account?
    Ook het aanmaken van een nieuwe account lukt niet via de laptop,alles verloopt wederom prima tot de laatste stap,er verschijnt dan een ogenblik geduld aub met een rondje dat blijft draaien en daar blijft het bij.Na 5 minuten klik ik dan op annuleren.
    Maak ik via de pc een nieuwe outlook account en geef die dan in dan krijg ik de melding dat het mailadres of het wachtwoord verkeerd zijn terwijl deze 100% juist zijn.
    Hoe is dit op te lossen

  2. #2
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Je hebt Windows 8.1, niet? Dan lijkt dat een gekend probleem te zijn en ook de oorzaak van je sores met je thuisnetwerk. Kijk even hier hoe die het fiksen. Ik hoop dat het je op weg helpt.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #3
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Het is wel degelijk 8.1 en absoluut de bedoeling om met een Microsoft account te gaan werken.De uitleg via de link is juist om het tegenovergestelde te gaan doen.De tittel zegt al genoeg.

  4. #4
    kaisersosee
    Gast
    Lees dit eens door wie weet.... klik klik
    mvg

  5. #5
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Heb alles gelezen en dacht iets gevonden te hebben dat ik zou kunnen gebruiken.Helaas blijkt het gedoe met de opdrachtpromt ook niet te lukken.Al kan het zijn dat ik de commando's voor net user verkeerd ingeef.
    Er staat:
    Het commando NET USER toont vervolgens een lijst van alle aangemaakte gebruikersaccounts
    Met het commando NET USER inlognaam /ADD wordt een gebruiker toegevoegd, en met het commando NET USER inlognaam /DELETE wordt er een verwijderd. Vooral het laatste commando kan nog wel eens van pas komen. Het commando NET biedt overigens meer mogelijkheden, geef hiervoor de commando's NET en NET HELP.
    Hoe geef ik die commando's juist in?commando +enter of??

  6. #6
    kaisersosee
    Gast
    Hoe geef ik die commando's juist in?commando +enter of??
    opdrachtpromt wel uitvoeren als administrator en enter
    best is ook om copy/past tedoen voor de spaties!!!
    mvg

  7. De volgende gebruiker bedankt kaisersosee voor deze nuttige post:

    Silverwing ( 6 May 2015)

  8. #7
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Ik heb met NET USER inlognaam /DELETE de enige account die er op stond verwijderd.Ik kon nu niet meer in gelijk welke map,en na herstarten bleek dat mijn vorige account (die van op de pc)er plots terug stond, maar het wachtwoord klopte zogezegd niet.
    Ik heb gelukkig altijd een recente back up en heb die teruggeplaatst.Ik laat het maar zoals het is,binnenkort word er toch terug Windows 7 opgezet en ik hoop dan wel met een nieuwe Microsoft account te kunnen starten.

  9. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 6 May 2015)

  10. #8
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Microsoft veronderstelt dat iedereen het liefst zijn data in de cloud bewaart. Er wordt wel vergeten dat die cloud niet altijd beschikbaar is, kan gehackt worden en dat je dan op je donder krijgt omdat je zelf geen back-up hebt gemaakt.
    Het probleem lijkt wel eigen te zijn aan 8.1, gek, want men verwacht meestal een verbetering. Bij MS hebben we al vaker ervaren dat dat niet hun logica is, denk maar aan Office...

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Silverwing ( 7 May 2015)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 8
    Laatste bericht: 10 April 2010, 21:48
  2. help kan geen update ophalen van avg
    Door veronique in forum Malware
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 17 June 2005, 13:00

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •