Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 82
  1. #31
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    @Spoorzoeker: een app voor zijn toestel waarmee hij mappen kan comprimmeren/uitpakken. Hij maakt nogal graag veel foto's van zijn 'bende'.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. #32
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    792 keer in 618 posts
    Bestaat dat wel voor Android ?
    Misschien is Cloud iets voor hem ?
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  3. #33
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik dacht dat Winzip ook in de shop van Google stond. Toch eerst zien dat het van dezelfde leverancier is als de winzip die we kennen in windows. In die shop stoppen ze van alles hé.
    Inpakken doe ik nooit (mijn vrouw doet dat als we op stap gaan) ,maar echt een goed programma waarmee je heel veel kunt doen (ook uitpakken) is ES File Explorer. Het doet alles en nog wat : het is een verkenner, je kunt daarmee ook zip-bestanden verkennen (ze worden wel niet echt uitgepakt maar ze zijn beschikbaar om er iets mee te doen), je hebt een link naar het Googlenieuws, taakbeheer, .....

  4. #34
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Ik weet dat hij een mail-adres heeft bij Google, 'k zal hem dan maar naar Drive daar verwijzen. Enkel proberen uitleggen hoe hij dat veilig kan doen. Zelfs met zijn beperkte pack van Telenet moet dat lukken, vooral met veel geduld dan.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  5. #35
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ter informatie : winzip zit wel degelijk in de google store, is gratis. Ik heb dat eens geinstalleerd en schijnt goed te werken. Je kunt daarmee in- en uitpakken.

  6. De volgende gebruiker bedankt berger voor deze nuttige post:

    compuchrisje (26 July 2015)

  7. #36
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    792 keer in 618 posts
    Het heeft even geduurd, maar m'n app is nu ook voor tablets beschikbaar.

    https://play.google.com/store/apps/d...e.adressenboek
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  8. De volgende gebruiker bedankt Spoorzoeker voor deze nuttige post:

    Obsessed (27 July 2015)

  9. #37
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Hier mijn bevindingen. Uw link openen met de android browser lukt niet, die wordt niet meer ondersteund.
    Ik kan dan doorklikken naar de store, ik kom daar wel in, maar hoe dan uw adressenapp zoeken? Zoeken op adressen levert wel heel veel mogelijkheden, welke kiezen?
    Dan maar met Firefox, de browser van de concurrent. Gaat prima. Ik begrijp wel niet dat een app dat iets met adressen doet toegang moet hebben tot mijn foto's en video. Zo zijn er nog wel. Uiteindelijk kreeg ik zelfs felicitaties voor de installatie : persoonlikk vind ik niet dat ik daar veel verdienste aan heb. Er werd een snelkoppeling gemaakt. Dus maar openen, maar de app zegt dat er geen adressen te vinden zijn. Er zijn er nochtans wel, ze noemen ten andere contacten en kan die openen met de standaardsoftware.

  10. #38
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    Oei! en heb hem net de uitleg doorgestuurd. Maar 'k zal 't dan wel te horen krijgen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  11. #39
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    792 keer in 618 posts
    Beste berger,
    allereerst, het is een opzichzelfstaand programma. Er is geen enkele connectie met welke app of gegevens dan ook.
    oftewel: alles wat je er uit wilt halen, moet je er eerst zelf instoppen. Je bestaande contacten importeren gaat dus niet.
    Vaak zijn de veldindelingen anders en wordt het omzetten een hele klus. daar heb ik (nu nog) niet voor gekozen.
    Voordeel is, dat er niet ongevraagd gegevens worden opgenomen (Facebook, Google+ enz).

    Je moet zoeken op adressenboeken. Adressenboek geeft inderdaad geen resultaat. beetje jammer, maar het is niet anders.

    Als ik naar het plaatje kijk, zie ik nergens dat hij in je foto's gaat zitten kijken:

    Hij gaat wel schrijven en lezen van je geheugen, want het adressenbestand moet toch opgeslagen en ingelezen kunnen worden.
    Omdat je vanuit de app direct kunt bellen of sms'en zijn ook die opties optioneel vereist.
    Wil je dat niet, blokkeer de app dan gerust in je firewall, de app zal gewoon blijven werken.
    Felicitaties ?, dan moet dan in de Google store installatie-app zitten, want ik weet nergens van.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  12. #40
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Ik heb ondertussen nog wat naar uw app gekeken, en ik kan inderdaad wel een nieuw adressenboek aanmaken en beginnen manueel gegevens in t voeren. Dat vind ik eigenlijk wel wat vervelend. Ik heb adresboeken met heel wat adressen, ik had gehoopt dat ik die wel kon beheren via die app. Zo heeft het voor mij geen eigenlijke meerwaarde. En zowat iedereen die al een tijdje mailt heeft toch al adressen.
    Heb ondertussen de app verwijderd en in de google shop gezocht op adressenboeken en dan vind ik hem wel.
    Bij het installeren vraagt de app wel toelating voor fotos/mediabestanden, en dat vind ik er zoals bijna atijd een beetje over.
    Laatst gewijzigd door berger; 27 July 2015 om 13:24

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. eigen apps
    Door Spoorzoeker in forum Feedback
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 25 May 2015, 23:50
  2. Elke map zijn eigen achtergrond
    Door Pilote in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 May 2005, 22:12
  3. Hoe thuis een eigen server maken?
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:10

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •