Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 50

Discussie: update windows 10

  1. #21
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    windows10 upgrade gedaan op mijn laptop, drivers geen probleem, bepaalde software heb ik moeten verwijderen en terug instaleren,ik heb ook het ISO bestand van w10 gedowload en op usb stick geplaatst voor later meschien een clean instal te doen dat lijkt mij het beste en je favoriete progamma's opnieuw instaleren, en heb mijn back-up terug geplaats naar w7 we zullen wel zien binnen enkele maanden hoe het zit.
    Eagle pass

  2. #22
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    Ik vraag me dus af of en clean install mogelijk is.

    Bij installeren van Windows 10 wordt er gecontroleerd of je een legale versie op je pc hebt staan.
    Dit kan niet als je een clean install doet. Kan best zijn dat je voor een clean install versie moet betalen.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  3. #23
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Het probleem is eigenlijk dat de licentiesleutel verandert wanneer je de update doet. Je moet dus eerst de sleutel trachten te vinden, maar ik ga niet uitleggen hoe dat gaat. Ik werk met Linux hé. Kan het dus niet echt testen.

  4. #24
    kaisersosee
    Gast
    Wat betreft de key,is heel simpel,iedereen heeft de zelfde!!
    Alleen verschil tussen home en pro!
    mvg

  5. #25
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker Bekijk bericht
    Ik vraag me dus af of en clean install mogelijk is.
    Lees hier eens hoe ie je dat doet.

  6. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    darco ( 2 August 2015)

  7. #26
    Expert   strikerfox's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 May 2005
    Locatie
    wervik
    Berichten
    581
    Bedankjes
    125
    Bedankt
    292 keer in 202 posts
    Toch simpel na de activatie de activatie sleutel zoeken met deze software.Nsasoft ProductKeyExplorer een portable versie kunt je vinden op het internet deze hoeft geen instalatie

    ps.ook andere activatie sleutels van software die op jou pc staat worden vertoond
    Laatst gewijzigd door strikerfox; 3 August 2015 om 13:57
    Eagle pass

  8. De volgende 2 gebruikers bedanken strikerfox voor deze nuttige post:

    berger ( 3 August 2015), ghost ( 4 August 2015)

  9. #27
    PC-Freak   minoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2005
    Locatie
    waregem
    Berichten
    1.429
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    171 keer in 134 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strikerfox Bekijk bericht
    Toch simpel na de activatie de activatie sleutel zoeken met deze software.Nsasoft ProductKeyExplorer een portable versie kunt je vinden op het internet deze hoeft geen instalatie

    ps.ook andere activatie sleutels van software die op jou pc staat worden vertoond
    Hij toont enkel de volledige code als je registreert.Jammer.

  10. #28
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.027
    Bedankjes
    59
    Bedankt
    3.143 keer in 2.293 posts
    Download en installeer "Recall.exe" en u kunt alle wachtwoorden, licenties enz. terugvinden. Ook deze van W10

    http://www.zdnet.be/download/167416/...er-naar-boven/


    En is volledig gratis
    J.W.
    Google is uw vriend

  11. De volgende 3 gebruikers bedanken J.W. voor deze nuttige post:

    berger (18 August 2015), Merel (17 August 2015), minoe (18 August 2015)

  12. #29
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Door al die berichten over Windows 10 dacht ik terug mijn Windows 7 te installeren, en heb dat ook gedaan, nu heb ik een dual boot Win 7 en Linux Mint. Heb de registratie van Windows 7 gedaan met de OEM Code die ik vind op de sticker van de PC. Windows leek gelukkig want de registratie was "activated", heb daar zelfs een prtscreen van. Dus goed geslapen, maar de pret bleef zoals een beetje gevreesd niet lang duren. Reeds vandaag kreeg ik al een melding dat mijn registratie niet OK was en dat ik moest telefonisch registreren. Eigenlijk vind ik dat best frustrerend : voor iets dat ik betaalde moet ik nu door het stof kruipen om mijn betaalde versie verder te mogen gebruiken. Ik denk dat ik gewoon verder doe met alleen Linux.
    Laatst gewijzigd door berger; 18 August 2015 om 19:45

  13. #30
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Niet het moment om alweer slecht te slapen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berger Bekijk bericht
    Door al die berichten over Windows 10 dacht ik terug mijn Windows 7 te installeren, en heb dat ook gedaan, nu heb ik een dual boot Win 7 en Linux Mint. Heb de registratie van Windows 7 gedaan met de OEM Code die ik vind op de sticker van de PC. Windows leek gelukkig want de registratie was "activated", heb daar zelfs een prtscreen van. Dus goed geslapen, maar de pret bleef zoals een beetje gevreesd niet lang duren. Reeds vandaag kreeg ik al een melding dat mijn registratie niet OK was en dat ik moest telefonisch registreren. Eigenlijk vind ik dat best frustrerend : voor iets dat ik betaalde moet ik nu door het stof kruipen om mkan ikijn betaalde versie verder te mogen gebruiken. Ik denk dat ik gewoon verder doe met alleen Linux.
    Alleen Linux zou ik tevens willen doen maar hoe bevallen je de alternatieve "Office" versies. Daar kan ik maar niet overweg mee. De icoontjes zijn prullen; ik vind lastig iets als ik zoek naar functies; enz..

    Tot nu toe heb ik niets gevonden dat evenwaardig is aan Microsoft Office versies. Ik vind om het even welke van die Offices een hopeloos geklungel. Mogelijk heb jij wat gevonden dat wat gebruiksvriendelijk is ?


    Met Windows 10 is het wellicht raadzaam nog wat te wachten. Ik kan de upgraden eventueel uitvoeren maar het is niet zo hoopgevend als men commentaren leest. Bovendien moet je C: nog voldoende ruimte hebben.
    Hoe is het toch mogelijk dat fabrikanten iets op de markt brengen waarmee de capaciteit van de C: al opgesoepeerd is .... alleen met Windows 8.1 en enkele apps

    De "upgrade" kan wel doorgaan als men een externe shijf aanduidt zegt M$.!!

    (om met bestanden tijdeleijk te gaan sleuren om uiteindelijk toch de systeempartitie op de te kleine C: te krijgen?) Wie weet hoeveel uren zulks nog moet duren !
    Laatst gewijzigd door Merel; 20 August 2015 om 22:59
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Automatische updates windows
    Door Mimosa in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 23 January 2006, 15:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •