Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 50

Discussie: update windows 10

  1. #1
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts

    update windows 10

    Hallo,

    Heeft er al iemand de update van Windows 10 kunnen doen??
    Heb nog altijd geen melding gekregen.

    Grtjs

    marco

  2. #2
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Dat kan nog wel 14 dagen duren.Eerst komen al de insiders aan bod,zij die de test versies hebben gedownload en actief feedback gegeven hebben.Als daar geen klachten meer uit komen dan pas word er verder uitgegeven en komen de anderen aan bod met eerst zij die nu met Windows 8 werken en een upgrade gereserveerd hebben.Daarna de gewone Windows 8 gebruikers en dan de Oudere versies van Windows.
    Om hun servers niet te overbelasten zal het uitdelen mondjesmaat gebeuren,maar dan nog is dit met tienduizenden gelijk.

  3. De volgende 2 gebruikers bedanken Silverwing voor deze nuttige post:

    Obsessed (30 July 2015), retlawv ( 3 August 2015)

  4. #3
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts
    Bedankt Silverwing.

  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als je de aanvraag hebt gedaan met de app, zal die één dezer dagen wel in je update worden voorgesteld. Dit betekent niet dat je die meteen moet installeren, je kan beslissen om die later uit te voeren. Hiervoor heb je tijd tot 29 juli volgend jaar.
    Wat ik al heb opgevangen is, dat je best nog even wacht. Nog maar pas moest Microsoft al een beveiligings update uitvoeren omdat er toch nog iets schortte.
    Wie nu met Windows 7 of 8.1 Pro werkt, zal ook een Pro van de 10 krijgen. Lagere versies dan pro krijgen een gelijkwaardige update. Bij deze laatsten is het nadeel wel dat ze geen controle meer krijgen over updates, die worden meteen uitgevoerd, soms met minder leuke gevolgen.
    Nog meer over Windows 10 is dat die vooral gericht zal zijn op cloud working, ook een punt dat ikzelf niet zo aangenaam vind, maar soit. Er zijn altijd wel liefhebbers.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    marco (30 July 2015), retlawv ( 3 August 2015)

  7. #5
    kaisersosee
    Gast
    Vandaag gelukt van Win 7 ultimate upgrade naar Win 10 pro.
    Zonder problemen,maar veel geduld hebben bij installatie,bijna 2 uur,op één pc niet echt traag !
    Zo dus geen paniek,laat alles gewoon rustig zijn gang gaan!
    mvg

  8. De volgende 2 gebruikers bedanken kaisersosee voor deze nuttige post:

    marco (30 July 2015), retlawv ( 3 August 2015)

  9. #6
    Gevorderd   marco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    336
    Bedankjes
    171
    Bedankt
    45 keer in 33 posts
    Bij mij lukt het voorlopig niet, als ik naar Windows Uptade ga kijken zie ik wel al 5 keer mislukt, zal maar wat een beetje geduld moeten hebben.

  10. #7
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Wat ik al heb opgevangen is, dat je best nog even wacht.
    Dat is een gouden raad bij elke nieuwe Windows.Het mag nog zo goed getest zijn,op het moment van verschijnen komen altijd kinderziekten aan het licht.Persoonlijk ga ik zodra het kan de upgrade doen op een laptop waar geen programma's op draaien buiten dan een mailprogramma, winrar en pdf.Zo kan ik er aan wennen en als ik het gewoon ben op mijn pc ook installeren,tegen die tijd zijn de kinderziektes er ook uit.

  11. De volgende gebruiker bedankt Silverwing voor deze nuttige post:

    marco (30 July 2015)

  12. #8
    Up-to-date   darco's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    94
    Bedankjes
    52
    Bedankt
    24 keer in 17 posts
    Hier kan je windows 10 downloaden via de site van microsoft , je kan hem op een usb stick zetten en op een dvd . dit is dus ook een upgrade versie , klik wel de juiste link aan 32 of 64 bit , zet hem ook in de juiste taal en versie natuurlijk komt rap binnen . heb mijn windows 10 ook zo binnen gehaald . even aan wennen natuurlijk , maar dit is een goeie toel gebruikt hem goed . en je moet met deze wel activeren . maar geen nummer in drukken . zet je firewall uit en ga niet op het internet voor je de activatie gedaan hebt

    http://www.microsoft.com/nl-nl/softw...load/windows10

  13. De volgende gebruiker bedankt darco voor deze nuttige post:

    Obsessed (31 July 2015)

  14. #9
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Bedankt voor de link, darco, naar wat ik daar lees, wacht ik toch best nog wat af. Er staat dat niet compatibele toepassingen gewoon worden verwijderd. Ook al zijn die iets ouder dan 2 jaar, ze zijn betaald en ze werken nu nog prima. Zo onder meer anti-virus/anti-malware worden vernoemd. Gelukkig zijn ze bij Emsisoft daarin nogal snel. De nieuwste staat hier nu sinds vorige week.

    Functievermindering

    Als je Windows 7 Home Premium, Windows 7 Professional, Windows 7 Ultimate, Windows 8 Pro met Media Center of Windows 8.1 Pro met Media Center hebt en je installeert Windows 10, dan zal Windows Media Center worden verwijderd. Gedurende een beperkte periode (de ‘in aanmerking komende periode’) zal er op systemen die vanaf een van deze oudere Windows-versies (een ‘gekwalificeerd systeem’) zijn bijgewerkt naar Windows 10, een app voor het afspelen van dvd‘s (‘windows dvd-speler’) worden geïnstalleerd. Opmerking: de Windows dvd-speler mag niet direct worden geïnstalleerd, deze zal na de eerste voltooide Windows Update worden geïnstalleerd. De Windows dvd-speler kan worden aangeschaft in de Windows Store en wel voor systemen die (i) gekwalificeerd zijn maar waarvan de in aanmerking komende periode is verlopen; (ii) niet-gekwalificeerde systemen zijn; of (iii) gekwalificeerde systemen waren maar waarop vervolgens een schone installatie van Windows 10 werd uitgevoerd (in dit geval kan Windows Update niet meer detecteren dat het een gekwalificeerd systeem was).
    MDM-functionaliteit is bij de release van Windows 10 niet beschikbaar in Windows 10 Home.
    Windows 7-bureaubladgadgets worden tijdens de installatie van Windows 10 verwijderd.
    Patience, Mijnenveger en Hartenjagen (inbegrepen in Windows 7) worden tijdens de installatie van de Windows 10 upgrade verwijderd. Microsoft heeft een eigen versie van Patience en Mijnenveger gepubliceerd onder de naam “Microsoft Patience-collectie” en “Microsoft Mijnenveger”.
    Als je een diskettestation hebt, dien je het nieuwste stuurprogramma via Windows Update of via de website van de fabrikant te downloaden.
    Als je Windows Live Essentials hebt geïnstalleerd, wordt de OneDrive-toepassing verwijderd en vervangen door de inbox-versie van OneDrive.
    OneDrive ondersteunt geen tijdelijke aanduiding van bestanden in Windows 10. Windows 8.1 gaf tijdelijke aanduidingen voor beschikbare bestanden in OneDrive weer, maar niet voor lokale bestanden. In Windows 10 kunnen gebruikers kiezen welke mappen zij willen synchroniseren met OneDrive-instellingen.
    Vastmaken is in tablet-modus beperkt tot 2 apps.
    Het parade-paardje Cortana zal voor ons nog niet zitten kletsen, blijkbaar. Dat komt later, net als de software om DVD's af te spelen en nog enkele dingen, die nu voor de hand liggend zijn.

    Sinds vandaag is het icoontje in het systeemvak verdwenen, ik zou dus moeten kunnen beginnen downloaden.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  15. De volgende 3 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Obsessed (31 July 2015), retlawv ( 3 August 2015), Silverwing (31 July 2015)

  16. #10
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.537
    Bedankjes
    118
    Bedankt
    786 keer in 613 posts
    Gisteren gedownload, heeft in totaal met installatie zo'n 5 uur geduurd.

    Er wordt gevraagd naar een update of een compleet schone installatie.
    Ik koos voor geheel schone, maar toch stonden al mijn programma's na afloop nog gewoon op C.
    Afgezien van de layout zie ik nog geen verschil met W7.

    het enige wat me opviel, dat is dat er maar 3gb geheugen wordt gebruikt, terwijl ik 8gb heb.
    Waarschijnlijk komt dat door de 32bit uitvoering.

    Ik wacht even op de "speciale versie" van 64-bit, want ik heb geen zin om nog eens 5 uur te wachten op een installatie.
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Automatische updates windows
    Door Mimosa in forum Internet
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 23 January 2006, 15:39

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •