Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: instellingen

  1. #1
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts

    instellingen

    Net zoals in mijn W8 zeurt W10 nu om AV in te schakelen terwijl de Eset smart security volledig draaid,maar defender nog altijd afwezig is.Ik had gedacht dat dit niet zou overgenomen worden bij de upgrade maar wel dus.
    Is er dan echt geen manier om dat gezeur te stoppen?Ik heb app meldingen al uitgezet,maar de meldingen over AV blijven komen.

    Is er een manier om de positie van een venster dat opent te bepalen?Nu openen nieuwe vensters een stukje van de schermrand en elk nieuw venster daar weer evenveel van af.
    Ik heb al geprobeerd zoals in W8 om met ctrl ingedrukt het venster(de vensters)op de gewenste plaats te slepen en af te sluiten met bestandof ctrl ingedrukt maar dat werkt niet.
    Zie printscreen voor voorbeeld,ik wil dat alle vensters op dezelfde plaats openen,tegen de schermrand links.

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    In mijn windows 7 via (action center, security : sorry die is in het engels, maar dat is beter te verstaan dan de slechte vertalingen naar het nederlands) kan ik zien dat er een programma als antivirus en antispyware actief is. Is dat bij u ook zo. Misschien kent Windows Eset niet.

  3. #3
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silverwing Bekijk bericht
    Net zoals in mijn W8 zeurt W10 nu om AV in te schakelen terwijl de Eset smart security volledig draaid,maar defender nog altijd afwezig is.Ik had gedacht dat dit niet zou overgenomen worden bij de upgrade maar wel dus.
    Is er dan echt geen manier om dat gezeur te stoppen?Ik heb app meldingen al uitgezet,maar de meldingen over AV blijven komen.
    Ik heb Defender volledig kunnen uitschakelen.

    Als er in het "Actiecentrum" een melding komt over Defender moet je op die melding rechts klikken en dan is er ergens een mogelijkheid om de meldingen van Defender volledig te stoppen. De juiste procedure kan ik echter niet weergeven omdat ik over Defender geen meldingen meer krijg.
    J.W.
    Google is uw vriend

  4. De volgende gebruiker bedankt J.W. voor deze nuttige post:

    Obsessed (23 September 2015)

  5. #4
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    U kunt ook eens naar Defender gaan via het configuratiescherm en Defender op die manier uitschakelen.

    Defender is bij mij volledig afgesloten en ik zou niet weten hoe ik hier terug leven zou kunnen inbrengen.
    J.W.
    Google is uw vriend

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken J.W. voor deze nuttige post:

    retlawv (19 October 2015), Silverwing (24 September 2015)

  7. #5
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.W. Bekijk bericht
    U kunt ook eens naar Defender gaan via het configuratiescherm en Defender op die manier uitschakelen.

    Defender is bij mij volledig afgesloten en ik zou niet weten hoe ik hier terug leven zou kunnen inbrengen.
    Uitgeschakeld was hij reeds volledig,heb nu via configuratiescherm wel de instelling kunnen aanpassen dat er geen meldingen meer gegeven worden over de defender.
    Mijn vraag is al 50%opgelost,als er nu nog iemand met een oplossing voor de vensterpositie kan helpen vinden ben ik weer wat slimmer.

  8. #6
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Misschien helpt dit wel voor de resterende 50%. Dit kon trouwens in Windows 7 ook al

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. De volgende 4 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    J.W. (25 September 2015), Merel (25 September 2015), retlawv (19 October 2015), Silverwing (25 September 2015)

  10. #7
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Mijn god,wat een lijst!Maar helaas niet het verwachte gevonden.
    Alleen dat de vensters zich niet automatisch aanpassen als ze naar de rand van het scherm gesleept worden heb ik kunnen aanpassen,de positie van de vensters daar word verder in alle talen over gezwegen.

  11. #8
    Entertainer   Phil O'Sophe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 December 2005
    Locatie
    Temse
    Berichten
    5.348
    Bedankjes
    28.147
    Bedankt
    21.632 keer in 9.254 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Misschien helpt dit wel voor de resterende 50%. Dit kon trouwens in Windows 7 ook al
    Done ! en 't is nog waar ook !
    Het waarom van de dingen zijn de dingen zelf

  12. #9
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Ik heb het probleem van de vensters eens bijzonder oplettend gadegeslagen en er doet zich steeds hetzelfde scenario voor.
    Wanneer ik een venster open als de pc juist is opgestart dan opent dit links zowat één cm van de rand.Als ik dit sluit en terug open schuift dit wat op naar rechts.dit gaat zo door iedere keer ik het venster sluit en opnieuw open tot het de uiterste rand rechts bereikt,dan begint het weer an de linkse kant.
    Open ik meerder vensters dan verschijnt het volgende over het eerste en schuift een beetje op naar rechts,dit is normaal.
    Wanneer ik vensters verplaats word enkel de positie van het laatste open venster onthouden.
    Als ik dus op een leeg bureaublad terug een venster open is dat op de plaats waar het laatste venster stond.
    Een venster verplaatsen en daarna terug openen gebeurt op dezelfde plaats maar zodra er nog 1 geopend word en eventueel verplaatst is er geen systeem meer in te vinden.De vensters openen dan op een willekeurige plaats.
    Op een normale Windows opent ieder venster standaard in het midden en als je het verplaatst word deze positie onthouden.
    Ik vraag me dus af wat er bij mij mis loopt en hoe dit te verhelpen.
    Hopelijk komt er nog een oplossing anders zie ik me genoodzaakt een clean instal uit te voeren en hopen dat het dan wel werkt zoals het moet.
    Terug naar W8.1 is geen optie,ik wil vooruit niet achteruit,hoe moeilijk de weg ook kan zijn.

  13. #10
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Het is een moeilijke uitleg voor mij. Hier lees ik iets over vensters aanpassen, je weet maar nooit of je daar iets in vindt. Maar de zaken die daar beschreven worden lijken mij heel klassiek, en uw probleem dus niet echt hé!
    Laatst gewijzigd door berger; 27 September 2015 om 22:42

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. proxy instellingen
    Door jeroenmaes in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 13 November 2005, 13:39
  2. grafische instellingen acer n50
    Door Nonan in forum Mobiele & Home media
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 2 September 2005, 09:41
  3. instellingen router
    Door artuur in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 August 2005, 00:02

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •