Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: lan party

crossbow
    Gast

lan party

Hello Gamers , ik heb een vraagje of jullie niet geintresseerd zijn met jullie clan of prive mee te spelen op onze lan party op 20 en 21 augustus 2005 .
    we spelen

voor verdere info kan ik jullie het adres van onze site geven www.noobzone.be

THX crossbow

Noobzone gaat door op 20 en 21 augustus.
    De Zaal gaat open om 10:00 uur zaterdagmorgen en we beginnnen te gamen om 14:00 uur
    tot ongeveer 16:00 zondagavond

Waarom zolang? Wel als je dan toch alles moet verslepen kan je beter wat langer blijven ook. De bedoeling is da we der eens een ferme lap gaan op geven, niet op de pc's uiteraard . We gaan een hele boel verschillende compo's draaien met uiteraard de nodig prijzen. Deze kan je nakijken bij Informatie. Ook zullen er verschillende playstations beschikbaar zijn en we zijn aan het proberen wat retro arcade spellen te bemachtingen

Dit alles gaat door in Zaal den bond in Hamme in Oost-Vlaanderen. (Kleinhulst 6 9220 Hamme)

Er is plaats voorzien 1 pc per deelnemer (eigen server mag maar geef dan wel eerst een seintje op contact@noobzone.be)
    Er is een cafetaria, hot-dogs en doorlopend broodjes voorzien evenals een slaapzaal

Expert   Snuifje's schermafbeelding
    Bedankjes
    19
    Bedankt
    64 keer in 48 posts

Re: lan party

lijkt me leuk jmmr dat jullie geen tactical ops spele en dat het alweer zo ver weg is. Weet iemand mss een lan party in de buurt van zeeland ??

Expert   DrKucho's schermafbeelding
    Bedankjes
    23
    Bedankt
    29 keer in 21 posts

Re: lan party

leuk maar als UT en MOHAAS erbij staan dan maakt het compleet
    madness only
    VERGEET DE bedank-knop niet!!!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten