Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koolmees Bekijk bericht
    Precies, dat resultaat had ik ook. En nu de aanvulling: de recent geopende bestanden zijn niet te zien. Dan blijven er nog maar een paar resultaten over. En nu de oplossing? Die zat daar tot op heden niet tussen.
    Toch wel.

    Men spreekt er over op verschillende webpagina's zowel op fora als op de websites van M$.

    Heb ik allemaal kunnen vinden :
    + De laatste geopende documenten worden opgeslagen op welgedefiniëerde locaties.
    Die locaties moet je eventueel gaan bekijken.

    + Open een bestaande werkmap en sluit die af. Ga dan zien of die in de lijst werd opgeslagen in de opgegeven specifieke locatie, opgezocht (en gevonden in artikels en fora). Die laatste werkmap moet er dan bij staan.

    + Zoniet moet men mogelijk nog zelf een ingreep doen in het register (tevens beschreven in de zoekresultaten).


    @ Berger Tja man,
    Elk jaar kwamen koolmeesjes nestelen in mijn speciaal koolmeesnesthokje; één jaar zelfs tot tweemaal.
    Dit jaar kwamen de vrouwtjes meermaals het nochthans goed gereinigd nesthok inspecteren maar blijkbaar niet goedkeuren. Er in en er weer uit tientallen malen ; wij weer blij want het zou gebeuren.

    Maar de koolmeesjes waren nooit tevreden van het gratis logies, net als asielzoekers. Dan maar de boom weg en wij WEL content. Meer licht in de living en wijder uitzicht op de natuur. Ik fluit terug als merels zingen en wij houden lange conversaties , welke die koolmeesjes niet begrijpen.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  2. #12
    Up-to-date   koolmees's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 November 2008
    Locatie
    Nootdorp
    Berichten
    18
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merel Bekijk bericht
    Toch wel.

    Men spreekt er over op verschillende webpagina's zowel op fora als op de websites van M$.

    Heb ik allemaal kunnen vinden :
    + De laatste geopende documenten worden opgeslagen op welgedefiniëerde locaties.
    Die locaties moet je eventueel gaan bekijken.

    + Open een bestaande werkmap en sluit die af. Ga dan zien of die in de lijst werd opgeslagen in de opgegeven specifieke locatie, opgezocht (en gevonden in artikels en fora). Die laatste werkmap moet er dan bij staan.

    + Zoniet moet men mogelijk nog zelf een ingreep doen in het register (tevens beschreven in de zoekresultaten).
    Kennelijk hebben wij dezelfde werkwijze gehanteerd, althans het begin, want ik ben er al langer mee bezig. De MS-sites geven geen uitsluitsel. Uiteraard ben ik naar de map gegaan waar de recent geopende bestanden worden geplaatst en daar staan de Excel-bestanden, die dus binnen Excel niet zijn te zien.

    MS is niet zo scheutig met zijn registeroplossingen. Ik ben wel wat tegen gekomen, zoals deze:


    HKEY_CURRENT_USER\microsoft\windows\currentversion \policies\explorer
    and changed the key:
    NoRecentDocsHistory
    from1 to 0

    Maar ik heb op die lokatie helemaal geen RecentDocHistory staan, dus kennelijk slaat Windows 10 dat ergens anders op.

    Ik begrijp heel goed, dat de vraag moeilijk is, want ik zoek altijd eerst naar de oplossingen, die in Google zijn te vinden. Daar heb ik de oplossing niet kunnen vinden, dus dan ga ik naar de kenners in de diverse forums.
    Laatst gewijzigd door koolmees; 22 November 2015 om 19:19

  3. #13
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    De beschrijving voor wijziging van de waarde in die registersleutel ben ik tevens tegengekomen.

    Ik heb hier een Win7 machien staan met Office2010 er op en
    een Win10 bakje met Win 2013 er op.
    Dus dat is niet zo best om naar uw sleutel te beginnen zoeken.

    Het register heeft een krachtige zoek functie. Mogelijk is de sleutel zo te vinden of een similaire sleutel ?
    Zoek bv. met trefwoord NoRecent.

    Iets totaal anders, te nemen voor wat het waard is : Ik had bij het begin van 2010 veel problemen (die anderen ook hadden). De oplossing voor ALLE kwalen (hoe gek het ook klinkt) kwam met het installeren van een apart zoekprograma, te downloaden op hun website. Nadat dit was geïnstalleerd waren ALLE taaie problemen verdwenen.
    Welk het programma Search precies is, vindt men ergens hier op het forum nog wel terug
    Laatst gewijzigd door Merel; 23 November 2015 om 00:25
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  4. #14
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Vraag Toch maar opnieuw naar instellingen ?

    Kijk toch maar opnieuw na of de optie onderaan is aangevinkt op deze cursus, zie bladzijde 1-77
    (cirkeltje nummer 1)
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  5. #15
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Automatische tijdelijke bestanden verwijderen
    Door Pilote in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 May 2005, 22:40
  2. Het versturen van grote bestanden
    Door daan in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 10 May 2005, 23:24
  3. Tegelijkertijd meer dan 3 bestanden downen
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:19
  4. Bestanden direct verwijderen
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 19:02
  5. Verwijder niet te verwijderen bestanden
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 18:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •