Hallo,
Na ontzettend veel opzoekingswerk zonder resultaat en frustratie's vraag ik jullie hulp/kennis.
Het probleem dat zich voordoet is dat ik sinds kort semi professioneel wil gaan djen.
Kheb mezelf volledige 2 x Pioneer XDJ1000 en DJM 900 Nexus aangekocht die allen samen , elks een eigen soundcard hebben . Werkt prima. Samen met gebruik ik die met software Traktor Pro 2 van Native Instruments. Als ik dit tesamen wil laten werken moest in een andere driver installeren, nl, ASIO4ALL.
Nu als ik alles samen laat werken, krijg ik steeds of beter gezegd , heel regelmatig een gekraak en beep te horen.
Pioneer hiervan op de hoogte gesteld, geen reactie. Native Instrument gecontacteerd die antwoorde dat het te wijten is aan een latency probleem. Volgende instructies opgevolgd (http://www.native-instruments.com/en...base/show/3671) zonder positief eindresultaat.
Uiteindelijk heb ik dan LatencyMon binnengehaald en resultaten gekregen die niet positief blijken te zijn.
Helaas kan ik hier geen bijlages sturen met wat ik zie.
De meldingen die ik krijg zijn het volgende: "Your system appears to be having trouble handling real-time audio and other taks. Your are likely to experience buffer underruns appearing as drop outs, clicks or pops. (dat zijn die beeps en gekraak dat ik hoor) One problem may be related to power management, disable CPU throttling settings in Control Panel and Bios setup. Check for Bios update".
Alles wat te maken heef ivm cpu throttling in control settings heb ik uitgevoerd zoals in de link van Native
Instruments. Geen verbetering. Laatste BIOS via Dell uitgevoerd. Geen verbetering. Software van Native Instruments aangepast naar 32 bit versie want nog niet aangepast naar 64bit versie. Geen verbetering.
Zelfs zonder software aan, alles wat met internetlinks te maken heeft, uitgeschakeld blijf ik steeds die beeps en gekraak horen. Alle drivers geupdate. Geen verbetering. LatencyMon uitgevoerd bij opstarten, zonder iets aan gelinkt krijg ik al zelfs negative resultaten .
Kben echt einde latijn wat ik nu kan doen.
Mijn laptop in een Dell 3550, Intel(R) Core(TM)i5-2410M CPU @ 2.30Ghz, ram 4.00 GB, 64 bit.
Windows 7 Profesional Service Pack 1.
Meer dan volledig geheugen vrij dus daar ligt het ook niet aan. Zelfs een extra koeler om oververhitting te voorkomen helpt niet.
Wie kan me hierbij helpen?

Alvast bedankt om deze hulpkreet te lezen en eventueel te beantwoorden.

Mvg.