Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: thottling problemen

  1. #11
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    22 November 2015
    Berichten
    10
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    dank je wel compuchrisje voor deze bijkomende info

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    22 November 2015
    Berichten
    10
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    hello,
    krijg het ISO niet gedownload voor volgende reden:

    Error


    The product key you entered appears to be for software pre-installed by the device manufacturer. Please contact the device manufacturer for software recovery options.

    Contact opgenomen met Dell en die vertellen me dat ze geen support meer geven voor die oude Windows7 versie (proffesional)

    Nu staat ik terug naar af :(
    Misschien eens trachten om hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten?

    Mvg,

  3. #13
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Als die herstelpartitie nog bestaat, moet dat kunnen. Is er ooit een herstelschijf aangemaakt? Zo neen, dat moet dat alsnog onder de startknop te vinden zijn. Anders moet je een DVD zien te versieren bij kennissen en doen wat Obsessed eerder al aanraadde.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  4. #14
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    22 November 2015
    Berichten
    10
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    helaas Chrisje, geen herstelschijf aangemaakt destijds. Nagekennen en geen gevonden. Tevens na een week te rondgevraagd te hebben, conclusie , niemand in mijn vriendenkring heeft ofwel die versie ofwel geen installatiedisk.
    Laatste legale pogingen ondernomen en de technisch dienst van Dell gecontacteerd en nu zien wel antwoord ik ga krijgen.

    Zoniet, wel, er bestaan nog wel mogelijkheden maar niet in legale vorm. Kmoet hier geen tekening over maken hé.
    Dus fingers crossed dat Dell me desondanks met hierbij kan helpen.

    Mvg,

  5. De volgende gebruiker bedankt cop12 voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 4 December 2015)

  6. #15
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    22 November 2015
    Berichten
    10
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    2 keer in 2 posts
    bij deze,op het laatste moment toch non een legala versie kunnen bemachtigen van Windows 7 64 professional.
    Deze keer op CD ipv van Iso file. Eerste poging met ISO file werkte niet daar er geen drivers opstonden. Poging 2 met CD werkte wel. Na die reinstate, drivers voor internet er op gezet. Vervolgens drivers van Dell op gezet, Bios update, Audi en Video file update en alles werkt. Behalve mijn fingerprint inlog , die ik niet meer heb, werkt alles. Maaaaar ...... nadien uit nieuwsgierigheid toch Latencymod gedownload en test uitgevoerd, en guess what? Nog STEEDS IDEM FOUTMELDING!!!! kgeloofde het echt niet, dus herstart gedaan en wederom test uitgevoerd met idem resultaat. Dus eigenlijk komt er op neer dat een clean install heb gedaan en dat het eigenlijk niet aan Windows of softwear matig ligt, maar gewoon waarschijnlijk hardware matig. Dus buiten het feit dat ik teen en tander mis dat origineel gelinkt was aan Dell, wat ik waarschijnlijk terug kan en zal installeren, tevens een 'nieuwe clean windows 7, heb ik al die moeite gedaan voor niets! Conslusie ofwel aanmoderen e omslachtig werken om sets op te nemen ofwel nieuw lappie aankopen. Pff. Komt wel toegeven dat, met al wat ik gedaan heb, ietsjes wijzer ben geworden. Je bent nooit te oud om iets bij te leren hé? Mijn dank aan allen die hulp en extra info hebben gegeven. Voor mij persoonlijk, hier mag een slotje op.
    Mvg,

  7. De volgende gebruiker bedankt cop12 voor deze nuttige post:

    compuchrisje ( 7 December 2015)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Problemen met draadloos netwerk
    Door nightraver in forum Netwerken en internetproviders
    Reacties: 34
    Laatste bericht: 8 August 2005, 06:47
  2. problemen met geheugenkaartje 128mb
    Door pekke54 in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 30 May 2005, 18:02
  3. [XP]Problemen opsporen met logboeken
    Door Simply in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 3 May 2005, 22:00

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •