Ik heb hier een paar oude wp3 bestanden welke ik wens te verbeteren of verder af te werken.
Importeren in meer actuele software, dat kan blijkbaar volgens Google met bepaalde softwares.
Dat is dan reeds de eerste vereiste, om niet die projecten te moeten herbeginnen van nul af.


Ik ben helemaal niet zo thuis in hedendaagse software waarmee fotobeelden met muziek worden gecombineerd tot "bewegende" diapresentaties , zonder dat er al te zware videosoftware aan te pas moet komen. Het kan perfect bv. met Première maar wellicht zijn er eenvoudige apps die dat specifiek aankunnen ?

Dat was eigenlijk al het vertrekpunt van PhotoStory destijds, waarmee de meest essentiële zaken kunnen: frames verplaatsen/draaien, verschuiven naar voor of achter en muziekje over zetten. Maar het is nu wat onhandig vergeleken met huidige software omdat men op een te klein venster moet gebeuren.


Ik heb een Canon camera waarbij ik eventueel de Canon software kan gebruiken, maar dat is al een zwaar pakket, te uitgebreid voor het doel. De krakken die hier uitsluitend foto's maken zonder verdere montages zullen me wellicht niet kunnen helpen. Ik wil stilstaande beelden doen "leven" en via muziek een gekozen sfeer meegeven. Vooral op een gebruiksvriendelijke manier.

Wie is er thuis in die vele softwares om een doordachte opinie te kunnen uiten ?
Bedankt