Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Hitman Pro

  1. #11
    Spyware Slayer   Rosty's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Locatie
    Zandvliet/ Ledegem
    Berichten
    4.212
    Bedankjes
    1.205
    Bedankt
    2.705 keer in 1.758 posts
    [QUOTE=Typetje;605977]Ik weet het niet hoor, maar die mensen waar je op doelt die installeren wel met het gemak van een kenner te pas en te onpas allerlei gratis software plus de bijbehorende malware en problemen[/QOUTE]
    Dat spreek ik niet tegen en dat heb je me ook niet horen zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typetje Bekijk bericht
    en wat HMPA betreft geïnstalleerd, geactiveerd en verder doet het zelf zijn werk op de achtergrond ik heb er geen werk aan, dus dat te pas en te onpas is niet van toepassing als je een versie heb met licentie die realtime protectie bied.
    Daar zijn we er : als je een versie met licentie hebt. Maar die mensen die te pas en te onpas allerlei gratis software plus de bijbehorende malware instaleren gaan hier geen licentie voor aanschaffen en dan beginnen de problemen. Trial versie na 30 dagen verstreken en ze zoeken een andere oplossing hé.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typetje Bekijk bericht
    Ik vind het een goed programma en ook zeker te doen voor mensen die in ieder geval al weten hoe ze een programma moeten installeren op hun computer.
    Dat spreek ik ook niet tegen, maar enige kennis is toch vereist vind ik.
    Laatst gewijzigd door Rosty; 4 January 2016 om 10:09

  2. De volgende gebruiker bedankt Rosty voor deze nuttige post:

    Obsessed ( 4 January 2016)

  3. #12
    carfran
    Gast
    Malware word verspreid via allerlei manieren . Via nieuwe software te installeren. Via spelletjes te spelen op Facebook of andere sites . Via bijlagen in een e-mail bericht . Via kwaadaardige scripts in gehackte sites zijn er een paar voorbeeldjes van . Bijna iedereen werkt met een administratorsaccount in Windows en niet met een standaard gebruikersaccount met beperkte rechten . Wie een standaard gebruikersaccount gebruikt in Windows kan geen nieuwe software installeren of verwijderen , kan geen bijlagen openen ......, zonder eerst het wachtwoord in te voeren van het verborgen administratorsaccount , als dat tenminste met een wachtwoord beveiligd werd .Of met een aangemaakt administratorsaccount dat met een wachtwoord beveiligd werd . Met een administratorsaccount geef je malware ook rechten op het systeem , met de nodige gevolgen erbij . Klik rechts en voer uit als administrator , met een standaard gebruikersaccount moet je eerst het wachtwoord van administratorsaccount invoeren, voor je kan uitvoeren . Met een administratorsaccount hoef je enkel te bevestigen met Ja . En hier hebben malwaremakers het grote voordeel omdat die weten dat toch bijna iedereen een administratorsaccount in windows gebruiken .
    Laatst gewijzigd door carfran; 4 January 2016 om 10:43

  4. #13
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rosty Bekijk bericht
    Dat spreek ik ook niet tegen, maar enige kennis is toch vereist vind ik.
    Er staat anders genoeg informatie op de site http://www.surfright.nl/nl/home/

    En vind ook dat die negatieve omtrent de overname van Sophos niet terecht, gezien degene die het programma maken nog steeds erbij betrokken zijn. Wat de werking betreft, merk ik geen verschil.

    Zo gaat het bedrijven worden verkocht, gefuseerd etc. Geef ze eens ongelijk, mooie prijs toch.
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  5. #14
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carfran Bekijk bericht
    Malware word verspreid via allerlei manieren . Via nieuwe software te installeren. Via spelletjes te spelen op Facebook of andere sites . Via bijlagen in een e-mail bericht . Via kwaadaardige scripts in gehackte sites zijn er een paar voorbeeldjes van . Bijna iedereen werkt met een administratorsaccount in Windows en niet met een standaard gebruikersaccount met beperkte rechten . Wie een standaard gebruikersaccount gebruikt in Windows kan geen nieuwe software installeren of verwijderen , kan geen bijlagen openen ......, zonder eerst het wachtwoord in te voeren van het verborgen administratorsaccount , als dat tenminste met een wachtwoord beveiligd werd .Of met een aangemaakt administratorsaccount dat met een wachtwoord beveiligd werd . Met een administratorsaccount geef je malware ook rechten op het systeem , met de nodige gevolgen erbij . Klik rechts en voer uit als administrator , met een standaard gebruikersaccount moet je eerst het wachtwoord van administratorsaccount invoeren, voor je kan uitvoeren . Met een administratorsaccount hoef je enkel te bevestigen met Ja . En hier hebben malwaremakers het grote voordeel omdat die weten dat toch bijna iedereen een administratorsaccount in windows gebruiken .
    En daarom is het ook juist zo belangrijk dat je je kostbare computer voorziet van de juiste bescherming tegen deze infecties,
    door te zorgen voor realtime bescherming van programma's als HitmanproAlert en Malwarbytes Anti-Malware premium, dan hoef je niet achteraf te huilen. Voor die paar tientjes heb je echt geen nieuwe pc en ook de ransome die je moet dokken om je files terug te krijgen liggen vele malen hoger.

    Ik denk dat een stukje voorlichting en besef hierover van groot belang is. Voorkomen is nog altijd beter dan genezen.
    En je doet toch ook je voordeur op slot als je je huis verlaat en laat hem niet openstaan.

    Met je PC is het niet anders. Sinds de Cybercriminelen nog veel meer schade kunnen aanrichten als een dief in de nacht.
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  6. #15
    Teamlid   vdhee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 January 2008
    Berichten
    485
    Bedankjes
    485
    Bedankt
    348 keer in 219 posts
    In de begintijd van Hitman Pro (toch al wel jaren geleden) zou ik het nog aangeraden hebben; nu niet meer.

  7. #16
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdhee Bekijk bericht
    In de begintijd van Hitman Pro (toch al wel jaren geleden) zou ik het nog aangeraden hebben; nu niet meer.
    En met welke reden? En wat zou je dan aanbevelen?
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  8. #17
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Hitman pro Pro (64-bit) 3.5.9.131 zou de laatste versie zijn maar is reeds van 3/11/2011 en is niet compatibel met W10

    http://hitman-64.nl.softonic.com

    Let wel op als u iets download bij softonic!!!!!!!!!!!!!
    Controleren op vinkjes en deze verwijderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    J.W.
    Google is uw vriend

  9. #18
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    via softonic is ook niet aan te raden om er iets te downloaden, dan ben ik eens dat dat niet het juiste is.

    Als je mijn link ziet in mijn vorige bericht, dan zie je daar ook dat je het op de site kan downloaden.

    en de laatste versies! Ook compatibel met Windows 10
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

  10. #19
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typetje Bekijk bericht
    via softonic is ook niet aan te raden om er iets te downloaden, dan ben ik eens dat dat niet het juiste is.

    Als je mijn link ziet in mijn vorige bericht, dan zie je daar ook dat je het op de site kan downloaden.

    en de laatste versies! Ook compatibel met Windows 10
    Ik lees nochtans dit op die site:

    <<Onbeperkt gratis scannen en met gratis 30-dagen licentie om aangetroffen infecties te verwijderen
    Windows XP/2003/Vista/2008, Windows 7 en Windows 8>>

    Geen W8.1 of W10 en na 30 dagen betalen voor het programma.
    J.W.
    Google is uw vriend

  11. #20
    Moderator   Typetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 August 2015
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    656
    Bedankjes
    2.028
    Bedankt
    2.124 keer in 964 posts
    Hij draait hier perfect op mijn Windows 10 en ja ik heb de licentie wel gekocht, met een actie trouwens was 2 jaar voor de prijs van 1 jaar, maar per jaar is het 20 euro, nou dat heb ik er wel voor over.
    MBAM is 25 ongeveer per jaar en geen omkijken naar gaat gewoon automatisch verlengd, hier bij kan je gewoon voldoen met een gratis anti-virus scanner zoals bijvoorbeeld AVG want daar heb ik dan gewoon de gratis versie van.

    En ik kan zorgeloos over het internet surfen.

    de Ransomware bij een cryptolocker ligt echt vele malen hoger en bij verregaande schade aan je systeem heb je er ook geen nieuwe pc voor.

    Ik heb dat er graag voor over om mijn dure spullen te beschermen.
    En ik ben ook niet over 1 nacht ijs gegaan, ik heb me wel laten informeren.

    Maar ieder is daar natuurlijk vrij in. Net zoals je niet verplicht bent je huis en inboedel te verzekeren bij brand, waterschade en diefstal.

    Maar ik wil toch iedereen met klem afraden om software te downloaden van Softonic!!!
    Liefs Typetje
    ALS IK ER NOG NIET BEN, DAN BEN IK IN IEDER GEVAL ONDERWEG

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Hitman Pro Probleem
    Door dano in forum Malware
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 11 August 2005, 00:48
  2. hitman pro
    Door novice in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 July 2005, 11:36
  3. Hitman Pro
    Door Dirkske in forum Malware
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 16 July 2005, 10:26
  4. hitman pro versie 2.0.12
    Door fatje in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 25 May 2005, 20:04

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •