Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Dan blijft er maar één methode over: het kaartje rechtstreeks gebruiken, ook al lijkt je dat onhandig. Blijkbaar heeft je systeem een probleem met de camera of andersom.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  2. #22
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Locatie
    huis
    Berichten
    1.877
    Bedankjes
    10.410
    Bedankt
    7.317 keer in 2.565 posts
    Zeerover
    Ik heb nog Canon Utillity installatie schijfjes voor XP en Vista in 9 talen waar onder Nederlands liggen, indien U mij via PM uw gegevens doorstuurt, zal ik u die schijfjes toesturen.

  3. De volgende gebruiker bedankt Vincent voor deze nuttige post:

    zeerover (24 February 2016)

  4. #23
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2016
    Berichten
    7
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Hallo Vincent

    Ik had reeds verder gezocht op het internet en ook de uitleg van de camera gevonden daar spreken ze op blz 33 hoe je de foto's naar je pc kunt over brengen . Door de Digital camera solution cd te starten die het programma op je pc zet. Ik denk dat het juist die cd is die ik niet heb. En waarschijnlijk is uw cd dezelfde met de uitleg die ik had gevonden was ook in vele talen
    Ik begrijp nog steeds niet dat alle toestellen mijn smartphone mijn ander foto toestel allemaal zonder een speciaal programma te installeren die foto's over brengen . Een canon is toch geen apparaat uit een aldi of GB of Lidl komt .Sorry maar ik begreep niet wat je bedoelde met PM. Misschien komt er toch nog een oplossiong uit de bus.

    mvg
    Laatst gewijzigd door zeerover; 24 February 2016 om 18:23 Reden: foutje in de tekst

  5. #24
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    31 December 2007
    Locatie
    huis
    Berichten
    1.877
    Bedankjes
    10.410
    Bedankt
    7.317 keer in 2.565 posts
    Zeerover

    Met PM bedoel ik privébericht, als ik uw gegevens (naam en adres) heb kan ik ze naar u toesturen.

    mvg

  6. #25
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    @Zeerover: maak gebruik van het aanbod van Vincent.

    Is het zo dat er nog nooit een verbinding is geslaagd met die computer? Was dat ervoor ook zo en zo niet, dan is het mogelijk dat bepaalde acties (download, mail, update) de functie hebben uitgeschakeld. Ook je anti-virus kan ervoor zorgen dat het toestel wordt genegeerd.

    Welke acties heb je juist al uitgevoerd?

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  7. #26
    carfran
    Gast
    Het is wel niet de originele Canon site , maar je kan altijd eens proberen . Voor alle veiligheid download het ZIP bestand naar een USB stick en scan het gedownloade ZIP bestand eerst met antimalware software , voor je het gaat uitpakken .
    https://driverscollection.com/?H=Dig...indows%20Vista

  8. #27
    carfran
    Gast
    Ik begrijp nog steeds niet dat alle toestellen mijn smartphone mijn ander foto toestel allemaal zonder een speciaal programma te installeren die foto's over brengen .
    Omdat ik dit hier nu lees , om foto's van een smartphone naar een PC te downloaden moet eerst de beveiliging van de smartphone uitgeschakeld worden als die beveiligd is . Zonder uitgeschakelde beveiliging zal het ook niet lukken om foto's van je smartphone naar je PC over te zetten . Nu weet ik ook dat er camera's bestaan waar je ergens een knopje of schuivertje moet gebruiken als deze aan de computer aangesloten word en dan pas herkend word . Ik weet niet of er aan dit toestel ook zo een knopje of schuivertje zit.

  9. #28
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Wat is me dat allemaal.
    Ik heb bvb een nokia windows smartphone. Daarvoor heb ik op mijn PC een programma Zune (windows) waarmee data van de smartphone naar de PC kan getransfereerd worden. Ik kan die foto's ook emailen in bijlage en die mail openen op mijn PC.
    Ik heb ook een acer smartphone (echt niet zo goed vind ik, maar ik had ergens voldoende punten gespaard, overconsumptie) met android en die kopieert (als ik het beleefd vraag hé) mijn foto's naar een dropbox en ik vang ze op op de PC (als ik dat wil). Een rechtstreekse koppeling met PC heb ik nog niet geprobeerd : windows en android zijn niet de beste vrienden. Maar mailen met bijlage zou ook lukken natuurlijk.
    Er zijn toch mogelijkheden genoeg, en ik zet nooit een veiligheid af hoor.
    Maar uiteindelijk ging het wel over een canon fototoestel waarmee er problemen waren. Waarom dat niet lukt weet ik niet. Ik heb nog een medion fototoestel dat zeker 15 jaar oud is en gekocht in de A.... en daar gebeurt de overdracht via een USB-kabeltje en een programma geleverd met het toestel. En dat werkt nog altijd, alleen de batterijen zijn te rap plat. Ik heb daarop wel een schuivertje (ja eentje om het toestel aan te zetten) en een wieltje om op PC te zetten of op foto's nemen of op setup. Om te transfereren moet je dat uiteraard op PC zetten. Maar dat lijkt mij allemaal zo evident en staat in de handleiding. En er zijn natuurlijk verschillende camera's en misschien vind je er wel eentje met een schuivertje.
    Laatst gewijzigd door berger; 25 February 2016 om 23:37

  10. #29
    carfran
    Gast
    Wat ik bedoel , een voorbeeldje van de mijne een Traveler

    Camera is aangesloten met USB kabel op een USB poort van de computer . De camera word door mijn computer niet herkend .



    Ik duw op een knopje en camera word door de computer herkent , of het nu Windows of Linux is en verschijnt dit op het schermpje van de camera .

    SD kaartje zit in de camera .



    PC : hiermee upload ik de foto's van SD kaartje naar een gekozen map op de computer .
    PC-Camera : Kan ik de camera gebruiken als webcam bijv. als ik Skype
    Youtube : Filmpjes uploaden naar het youtube kanaal .
    Druk ik terug op het knopje word de camera door de PC niet meer herkend.

    Zonder enige software te hebben moeten installeren !
    Laatst gewijzigd door carfran; 26 February 2016 om 00:19

  11. #30
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Zoals ik al zei : er zijn zo veel verschillende fototoestellen en er is er zeker eentje met een schuivertje.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Kan mijn harde schijf niet openen
    Door coery in forum Opslagmedia
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 May 2010, 21:40
  2. kan mijn sdram kaart niet leegmaken
    Door latenlachen in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 8 July 2009, 18:55
  3. Kan sommige bijlagen (pps)niet openen
    Door Silverwing in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 November 2005, 23:14

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •