Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31
  1. #21
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker Bekijk bericht
    Er is 1 heel goed recovery programma Recuva.
    Ja maar die ziet mijn gecrashte schijf niet
    Dus hou ik het voorlopig met easeus data recovery
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  2. #22
    carfran
    Gast
    Recuva is een programma dat gebruikt word in Windows . Daar er voor geen enkel besturingssysteem schijfruimte is toegewezen kan men met Recuva niets aanvangen . Men kan alleen de niet toegewezen schijfruimte zien met partitiesoftware of recoverysoftware die via schijfje of USB stick opgestart word .
    Maar omdat ik het meest denk dat dit veroorzaakt werd door een virus die je harde schijf niet doen crashen heeft maar geherpationeerd heeft zodat er geen schijfruimte meer is toegewezen en dit in #11 lees

    Maar er is een pluspunt mijn 10 procent heb ik gevonden, de favorieten dus al mijn links zijn terecht . Ik heb gewoon mij aangemeld als tweede gebruiker op google chrome op mijn vrouw hare laptop, en geimporteerd . En dadelijk er ook een back up van gemaakt.
    Voor alle zekerheid zou ik deze laptop het volgende doen.
    Eerst de antivirus uopdaten en bijwerken met de recentste virusdefinities
    Zorgen dat de laptop geen verbinding meer kan maken met internet of het thuisnetwerk als er dat is . Als het daadwerkelijk om een virus gaat is de kans groot dat de laptop nu ook besmet is en andere computers/laptops in het thuisnetwerk kan besmetten .
    Daarna de antivirus een deepscan laten uitvoeren .
    Laatst gewijzigd door carfran; 3 March 2016 om 23:27

  3. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    ghost ( 4 March 2016)

  4. #23
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    Misschien deze Eassos ook eens proberen. Ziet er precies goed uit. Alleen vandaag gratis.
    http://nl.giveawayoftheday.com/

  5. De volgende gebruiker bedankt Fakke_Berto voor deze nuttige post:

    ghost ( 4 March 2016)

  6. #24
    PC-Freak   slicky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    int westen van België
    Berichten
    1.357
    Bedankjes
    380
    Bedankt
    602 keer in 343 posts
    kan misschien ook handig zijn? hirensbootcd heeft mij al veel geholpen

  7. De volgende gebruiker bedankt slicky voor deze nuttige post:

    ghost ( 4 March 2016)

  8. #25
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Hirensbootcd heeft me ook niet geholpen maar goed ik heb toch veel data terug gekregen , moet dit nog helemaal onderzoeken waar wat weer staat , plus er is heel veel bijgekomen wat ik ooit heb verwijderd . Scan is er op gebeurd niks negatief gevonden in die bestanden. Nu mijn laptop is nog maar 4 jaar oud en was aan het denken om een ssd schijf van 500 gig in te zetten .
    Maar heb daar zoveel verstand niet van , zijn er mensen die content over zijn , plus waar moet ik op letten ? Ik had hier eigenlijk kop in http://www.laptopshop.be/product/542...vo-500-gb.html
    Ik wil niet meer dan 200€ uitgeven, of zijn er die nog beter zijn en die samsung afraden en een andere merk voorstellen ofzo?
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  9. #26
    carfran
    Gast
    Voor je een SSD schijf plaatst moet je ook eens voordelen maar ook de nadelen vergelijken .
    http://www.tekstenuitleg.net/artikel...ate-disks.html

    Persoonlijk zou ik niet naar een bepaald merk van een SSD schijf info gaan opzoeken, maar info opzoeken welke SSD de fabrikant van je laptop je aanbeveelt.
    Toch al goed nieuws dat je heel wat recepureren hebt . Mag ik weten met wat en hoe je de bestanden gescand hebt naar mogelijke besmetting(en) ?

  10. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    ghost ( 5 March 2016)

  11. #27
    PC-Freak   Fakke_Berto's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 June 2005
    Berichten
    1.319
    Bedankjes
    934
    Bedankt
    943 keer in 643 posts
    Ik heb een Crucial ssd en daar ben ik zeer tevreden van.

  12. De volgende gebruiker bedankt Fakke_Berto voor deze nuttige post:

    ghost ( 5 March 2016)

  13. #28
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    @carfran met EaseUS Data Recovery Wizard.
    De bestanden wat ik eruit heb kunnen redden zijn gescand door avast en door malwarebytes .
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

  14. #29
    carfran
    Gast
    OK, Je hebt dus gescand met Avast en malwarebytes , op een Windows computer dus . Nu bestaat er malware die zich kan verbergen voor de beveiligingssoftware in Windows . Van zodra Windows actief is kunnen viruusen actief worden en wanneer er gescand word zich vermommen voor de beveiligingssoftware in een veilig bestand .
    Ik veronderstel dat je de geredde bestanden naar een externe HD gekopieerd hebt .
    Best is nog eens extra te scannen met Avira rescue CD . Het ISO bestand naar een CD schijfje branden of een opstartbare USB stick maken wat je kan met Unetbootin . Als de laptop kan booten via USB stick maak je best een opstartbare USB stick met het Avira ISO bestand . Avira rescue cd is gebaseerd op Linux . Virussen geschreven voor windows systemen zullen dan niet wakker worden en zich gaan verbergen voor Avira .
    Start met het schijfje of de USB stick de laptop en voer eerst een Update uit .
    De HD waar je de geredde bestanden naar gekopieerd hebt voer daar een deepscan uit . Laat dit s'nachts uitvoeren als je de pc of laptop niet gebruikt want zo een deepscan neemt een paar uren in beslag .
    Je kan Avira Rescue CD hier downloaden en hier een engelstalige handleiding in PDF

  15. De volgende gebruiker bedankt carfran voor deze nuttige post:

    ghost ( 6 March 2016)

  16. #30
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Nu heb de scan nog niet gedaan met avira maar dat komt nog , omdat ik maar eerst aan het twijfelen ben voor een harde schijf ssd of niet . Maar ik heb het met mijn vrouw besproken ze zei kan goed zijn dat je na 2 of 3 jaar toch weer gaat kijken voor een andere laptop ( ze heeft daar wel een punt in) dus ga nog voor een gewone harde schijf . Kan later nog kijken voor een laptop met ssd en harde schijf tesamen . Nu ik ga hier nu niet vragen welke harde schijf is goed , ik denk dat er verschillende merken aanbod komen . Ik heb wel een andere vraag als je hier kijkt http://www.tresbizz.com/be/nl/softwa...FdZAGwodltwIOQ ziet je dat windows 10 pro 32,29 €kost , als je dan links kijkt staat win 7 pro duurder , terwijl de win 10 toch recenter is . Maar als je dan hier kijkt ook voor win 10 pro betaal je veel meer , http://www.laptopshop.be/product/632...FRSeGwodKeIKDQ Dus wat klopt er hier niet ? Is dat omdat de ene download versie is en de andere op schijfje?
    Mijn leugens zijn de waarheid , jullie logen tegen mij en dat is de waarheid

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Hoe wis ik mijn harde schijf echt grondig?
    Door Norke in forum Discussie over tips & trucs
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 12 June 2005, 01:51
  2. Geen volledige harde schijf
    Door motorhead in forum Opslagmedia
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 6 June 2005, 21:41
  3. videobeelden op harde schijf
    Door tomasven in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 1 June 2005, 08:34
  4. harde schijf vervangen
    Door timberke in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 15 May 2005, 17:33
  5. Hoe wis ik mijn harde schijf echt grondig?
    Door Pilote in forum Tips & Trucs
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 12 May 2005, 09:51

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •